Wat dan?quote:
Heb andere dingen gehoord.quote:
Nooit teveel tong gebruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben motorische niet de beste, mijn tong is een spier. Ziedaar.
Gewoon rustig aan doen, helpt niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben motorische niet de beste, mijn tong is een spier. Ziedaar.
Misschien liegt ze wel om mij gezichtsverlies te besparen.quote:
...en soms niet.quote:
Wel die met stof toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou bij jullie toch nooit ducttape gebruiken mensen.
Hooguit misschien handboeien ofzo...
Vrijwilligers zat hier gok ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef Koettie het volgende:
Heb echt al eeuwig niet meer met een ander gezoend. Zonde wl maja :p
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een eeuwigheid niet meer gezoend
Wat aardigquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Oh vast wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, helpt niet?
Handboeien zijn dan wel weer best geil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ducttapequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handboeien zijn dan wel weer best geil.
Er is een verschil tussen ALTIJD en 'af en toe'quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijwilligers zat hier gok ik
[..]
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaar
Nou ja, het is geen leugenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ALTIJD en 'af en toe'
Ik heb ontwenningsverschijnselen verdomme
Ik zou het je niet aanraden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ducttapeof bondagetape, maar ducttape is kan ik bij de Gamma halen.
Ja nee. Moet wel beetje spontaan anders hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijwilligers zat hier gok ik
[..]
Lola toch, als ik dat zeg krijg ik commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |