Kan praktisch zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]in bierfles vasthouden functie
Sowieso kuttig, schouders doen ook zeer. Morgen anders maar eens herstel training doen als het blijft
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kan praktisch zijn. Maar niet met sporten
Het wordt een lang weekend, non?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Uhuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijna feestdagen, daarbij bedoel je?
Mooi klote zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Kortom: kutzooi!
Kun je geen afspraken maken met de garage? Ik betaal nooit meer voor een huurauto als mijn auto bij de garage is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Nou weekendje weg valt in duigen waarschijnlijk.. stond midden in de stad op een kruispunt.. auto compleet dood.
Iemand van de wegenwacht laten komen, acculader er aan en starten maar.. Dynamo kapot![]()
Auto word morgenochtend bij de garage afgeleverd, als deze niet aan het einde van de dag klaar is kunnen we ons hotel gaan annuleren. De leenauto moet zaterdagochtend namelijk terug zijn, anders kost dit weer 60 euro per dag extra..
Als die op voorraad is moet dat geen probleem zijn bij de meeste auto's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm, dat is weer balen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:23 schreef sandertjuh het volgende:
De huurauto is gratis tot zaterdagochtend 10.00 uur. Tot die tijd heb ik om de auto te laten maken. De huurauto is weer geregeld via de autoverzekering.
Wat voor dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef sandertjuh het volgende:
De uitdaging zit het in dat ik geen doorsnee auto rijd denk ik
Bij mij valt dit buiten het leasecontractquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef sanger het volgende:
Ik betaal ook niets voor leenauto's. Lang leve de leaseauto
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mij valt dit buiten het leasecontract
Vraag me af of de dynamo zoveel anders is als de standaard. Overigens komt dat v6 blok vaker voor in op de Vw een audi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heerlijk om dan van dit soort gezeik af te zijn. En ook geen bijkomende kosten te hebben.
Ik rijd een Seat Leon V6 cupra uit 2001. Ook niet super speciaal maar ook niet echt doorsnee.
Nope. Die houdt het in van mijn salarisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan nog zijn het kosten voor de werkgever mag ik aannemen?
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kostenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Die houdt het in van mijn salaris
Ja, alleen wel bij kleine reparaties en APK. Als mijn auto weer eens in de prak ligt dan nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook lekker dan.. rijd je een lease auto waar je al (grof) bijtelling voor betaald. Zit je nog vast aan extra kosten
Oh nee, gewoon van mijn nettoloonquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel als eigen bijdrage, dus verrekening met de bijtelling, mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |