SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-12-2014 12:00:18 ]![]()
Nee. Jezelf verstappen, dat heeft met pech en geluk te maken. Overbelasting komt doordat je te veel van je lijf eist. Geïrriteerde pezen is een typisch hardloperskwaaltje van mensen die te veel/ver/vaak/whatever lopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft voor een groot deel ook met pech/geluk te maken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Das mooi klootn..quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van de fysio. Het lijkt op een geïrriteerde pees of spier bij mijn knieschijf. Ze heeft er tape omheen gedaan en ik moet oefeningen doen. We kijken zaterdag weer of er verbetering is. Maar als het dat is dan gaat het herstel ongeveer 6 weken duren. Egmond en Schoorl kan ik dus wel vergeten. Het goede nieuws is dat ze denkt dat Parijs niet perse in gevaar hoeft te komen. We gaan gewoon elke week kijken wat er mogelijk is. Ik ben dus voorlopig even weg hier, want al die leuke loopverhalen zijn niet echt goed voor het moraal
.
Maar het klinkt wel positief met het oog op Parijs.
Voorspoedig herstel gewenstMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar het is net als met eten: de een kan vreten wattie wil, de ander komt al in een SBS6-documentaire op de late avond terecht als hij of zij aan een koffiekaakje denkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee. Jezelf verstappen, dat heeft met pech en geluk te maken. Overbelasting komt doordat je te veel van je lijf eist. Geïrriteerde pezen is een typisch hardloperskwaaltje van mensen die te veel/ver/vaak/whatever lopen.![]()
Ow, je bedoelt Swets?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar het is net als met eten: de een kan vreten wattie wil, de ander komt al in een SBS6-documentaire op de late avond terecht als hij of zij aan een koffiekaakje denkt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee. Jezelf verstappen, dat heeft met pech en geluk te maken. Overbelasting komt doordat je niet goed naar je lijf luister'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toch kan overbelasting je ook best plotseling overkomen. Met mijn lies had ik eigenlijk nooit ergens last van en binnen een dag of 3 werd het ineens zo erg dat zelfs wandelen pijn ging doen. Geen hele lange training, of wedstrijd aan vooraf gegaan. Enige aanwijsbare factor was het feit dat ik in de VS veel meer op heuvels en scheve trottoirs trainde dan hier, maar waarom dat van de ene week op de andere week een probleem was.. geen idee. Een of meerdere nachten wat minder slapen en daardoor niet goed herstellen kan al genoeg zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanmiddag bij de hardloopwinkel in Rotterdam geweest voor nieuwe schoenen. Uiteindelijk bij de asics gel pursue uitgekomen.
Morgen maar eens lekker rustig rondje op maken.
http://www.asics.nl/running/products/gel-pursue-men/![]()
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij Step One voor nieuwe schoenen.
Oudjaarsdag, dus met nieuwe schoenen het nieuwe jaar in!![]()
![]()
Godskanonne wat waait het hard. Voor m'n gevoel had ik alleen maar tegenwind, maar dat is wat gek, op een baan.![]()
Woei! Het waaide hard. Mooi om te merken dat ik qua conditie toch nog netjes mee kon. Lekker vooraan gelopen met een 5 x 800m programma. Laatste in 5:30![]()
Ik heb weleens stabieler gelopen en aan het einde trok mijn kniepees een beetje. Tijd om mijn matje weer uit de kast te halen voor wat stabiliteit en kracht (wondermat).
Lekker![]()
![]()
Zaterdag een zeiknatte dag, dus zondag extreme blubber bij de oliebollencross in Delft. Dat gaat nog lachen worden
F means you're fucked![]()
Oh leuk, ik heb zondag bosloopje, dat wordt ook lekker door de modder/plassen stampen dan! Wel zin in!![]()
![]()
Crap, ik heb semi toegezegd zondag met de groep mee te hobbelen, maar dat is vaak voor een groot deel onverhard...![]()
Ik laat deze toch maar aan me voorbij gaan. Modderlopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
Zaterdag een zeiknatte dag, dus zondag extreme blubber bij de oliebollencross in Delft. Dat gaat nog lachen worden![]()
![]()
Vandaag voor het eerst in mijn leven op een atletiekbaan gelopen.
3000 meter in 12:21, Maar het is toch niet echt mijn ding en loop toch liever lekker op straat, door de polder, in het bos of op het strand.
Maar leuk om een keer gedaan te hebben.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
3000m op de baan is ook saai. Voor korte intervallen is het echt heel fijn, maar zo vanaf 1200m vind ik er ook niet zoveel meer aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Mascleta het volgende:
3000 meter in 12:21, Maar het is toch niet echt mijn ding en loop toch liever lekker op straat, door de polder, in het bos of op het strand.
Maar leuk om een keer gedaan te hebben.![]()
Als je maar hard genoeg loopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef hatsaflats het volgende:
Godskanonne wat waait het hard. Voor m'n gevoel had ik alleen maar tegenwind, maar dat is wat gek, op een baan.![]()
![]()
Oh en hoi, ik heb wat topics gemist hierIemand een samenvatting?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2014 22:41:26 ]![]()
Stuur Zwabber even een PMquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
26 graden en heuveltraining in Dolamore Park, niet de makkelijkste combinatie maar wel lekker rustig 1.5 uur gelopen op de trails waar ik verder niemand tegen kwam
quality time on your feet and all that!
[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-12-2014 07:13:00 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie snelheid, scheelt dit veel met je 3km tijd op de weg?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Mascleta het volgende:
Maar leuk om een keer gedaan te hebben.![]()
Beste Jero-nimo,
dank voor je inschrijving voor de 37 kilometer Trail als onderdeel van de SALOMON Koning van Spanje in Gulpen.
Zwabber, als u zo lief wilt zijn.
1
2[b]3 mei 2015 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/koningvanspanje]Koning van Spanje Trail (Gulpen)[/url][/b]
[*] Jero-nimo - 37km
[ Bericht 25% gewijzigd door Jero_nimo op 24-12-2014 07:28:48 ]![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 07:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Beste Jero-nimo,
dank voor je inschrijving voor de 37 kilometer Trail als onderdeel van de SALOMON Koning van Spanje in Gulpen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker! Ik wil ook weer zomerquote:Op woensdag 24 december 2014 06:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
26 graden en heuveltraining in Dolamore Park, niet de makkelijkste combinatie maar wel lekker rustig 1.5 uur gelopen op de trails waar ik verder niemand tegen kwam
quality time on your feet and all that!![]()
![]()
Grappig, ik had het er zondag met Daywalk3r nog over dat je al een tijdje niet meer postte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Verder schijnt de knieblessure de hype van het moment te zijn.
En Zwabber heeft inderdaad een fantastische samenvatting gemaakt van 2014.![]()
Zwabber, wil je mij bij dezelfde afstand plaatsen bij de KoningvanSpanje trail?F means you're fucked![]()
Zwabber, en mij ook bij de 37 op de Koning van Spanje? Thanks!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dipje is wel voorbij he? als je hier weer komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmmz....die Koning van Spanje is maar 3 weken na de Parijs marathon. Strakke planning weer
F means you're fucked![]()
Ik heb een blaar van het schaatsenMaar dat gaat me niet tegenhouden voor mijn kerstloopjes
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel erg dichtgetiktquote:Op woensdag 24 december 2014 08:26 schreef Guard het volgende:
Dat deden toch meer mensen hier? Medailles in de boom?
De startnummers erbij is ook wel leuk...
[ afbeelding ]Maarja ik heb ook geen boom, en mijn medailles liggen te verstoffen op een kast.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind het helemaal niks.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:26 schreef Guard het volgende:
Dat deden toch meer mensen hier? Medailles in de boom?
De startnummers erbij is ook wel leuk...
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben ook aan het denken wat in met mijn medailles moet..quote:Op woensdag 24 december 2014 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel erg dichtgetiktMaarja ik heb ook geen boom, en mijn medailles liggen te verstoffen op een kast.
Heb al wel een ideetje qua locatie, nu nog een leuk ophansyteem bedenken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind kerstbomen an sich niks. Dit vind ik dan nog wel aardig, als er dan toch een moet staan en je hebt wat medailles liggenquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn startnummers hangen op de koelkast. T zijn er dan ook maar 3
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Kerstbomen
Echt, als ik geld teveel zou hebben en zou weten waar ik het allemaal neer zou moeten zetten, was m'n huis een kerstkitschfestijn geworden.
M'n medailles hangen om Mr. Jummy, en m'n startnummers heb ik weggegooid.![]()
Wij hebben de kerstboom weleens behangen met medailles, ik meen 2 jaar geleden. Als we dat nu doen, zakt die arme boom door zijn hoeven
Startnummers heb ik nog nooit bewaard eigenlijkF means you're fucked![]()
Het staat erbij. En dat geldt ook voor d'n Yur en Guard.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Beste Jero-nimo,
Zwabber, als u zo lief wilt zijn.
[ code verwijderd ]![]()
Je hebt helemaal niks gemist. We zijn allemaal nog steeds dezelfde zeikerds.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
Ik zit weer in een herstelweek (3e) van mijn marathonschema en de eerste week uberhaupt dat er geen LDL op de zaterdag gepland staat, maar een 5k-wedstrijd op de zondag. (9e week van het schema van 24 weken)
Als ik naar de weersvoorspelling kijk, houd ik me daar maar netjes aan denk ik![]()
Toch raar om niet op de zaterdag te LDL'en.
Vanaf volgende week kunnen trouwens de lang-lang setjes echt uit de kast, als ik de voorspellingen zo lees; Lekker winterweer; ik heb er wel zin in!![]()
(Hebben jullie ook zo'n obsessie voor het weer gekregen sinds je loopt?![]()
)
![]()
Voor de nieuwelingen hier die het goede voornemen hebben om binnenkort te gaan hardlopen: http://stasera.nl/de-essentials-voor-de-beginnende-hardloper/![]()
terugkijkmomentje....
Wat als ik niet in rondjes had gelopen in 2014, maar gewoon een richting was opgelopen en alsmaar door was blijven lopen?
Dan had ik in Rusland kunnen zijn, Oekraïne, Griekenland of zelfs of het Afrikaanse continent (als we even vergeten dat er zoiets is als de Middellandse Zee)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:24 schreef Ynske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:24 schreef Ynske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: