ik praat tegen je tinusquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:47 schreef Weissman het volgende:
Niet al te serieus reageren op Godshand, die jongen heeft het ook zwaar en weet af en toe niet wat hij zegt.
Door films en media wordt een beeld geschetst dat het altijd om "een bepaald type" vrouw (of man) gaat die dit overkomt. Klinkklare onzin. Mensen van je het soms echt nooit had verwacht hebben zo'n ervaring gehad. Net als dat "foute mannen" niet bestaan. Mensen met nare karaktertrekken en acties en slechte woedebeheersing wel en je zult het maar net zo treffen..niet fijn. Natuurlijk is er een bepaald type vrouw of man dat niet verder gaat en voor het vertrouwde (weer een relatie met zo'n iemand) kiest maar met een beetje geluk is het een soort levensles voor altijd. Trek je er niets van aan, super goed dat je weer zover bent. En het is je gegund dat je iemand treft die niet gelijk met een vooroordeel klaar staat maar voor je open staat en waar je het leuk mee hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Toch nog maar een reactie op onze god plaatsen... ik heb hulp gehad en ben hartstikke normaal nu dus misschien moet jij je even laten nakijken.. en verder is het ook wel verstandig om errst iemand te leren kennen en dan te oordelen.. ja ik viel ook altijd op foute kerels.. tot ik de foute kerel trof die zn handen niet thuis kon houden.. na zeven jaar vrijgezel te zijn geweest en aan mezelf te hebben gewerkt, want ja ik was een hoopje ellende. Ben ik nu een sterkere vrouw dan ik ooit had durven dromen...
Oh en die foute mannen zijn enorm goed in inpalmen en toneelspelen vergis je niet.
Voor de vrouw die ooit overkomt.. na een klap word het alleen maar erger ga er gelijk bij weg voor je niet meer durft..
Zo tot zover mijn ding erover doe ermee wat je wilt. Het is goed bedoeld
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:02 schreef eefje801 het volgende:
Door films en media wordt een beeld geschetst dat het altijd om "een bepaald type" vrouw (of man) gaat die dit overkomt. Klinkklare onzin. Mensen van je het soms echt nooit had verwacht hebben zo'n ervaring gehad. Net als dat "foute mannen" niet bestaan. Mensen met nare karaktertrekken en acties en slechte woedebeheersing wel en je zult het maar net zo treffen..niet fijn. Natuurlijk is er een bepaald type vrouw of man dat niet verder gaat en voor het vertrouwde (weer een relatie met zo'n iemand) kiest maar met een beetje geluk is het een soort levensles voor altijd. Trek je er niets van aan, super goed dat je weer zover bent. En het is je gegund dat je iemand treft die niet gelijk met een vooroordeel klaar staat maar voor je open staat en waar je het leuk mee hebt.
*boks* van een lotgenote
Dat was in mijn pre-lifting-fase. Maar ik spreek haar nu af en toe nog wel eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef BeamofLight het volgende:
wat zat jij laatst trouwens met je fitnessinstructrice? Whehe. Heb jij die een (nodig??)
dat is jou ook gegund!!!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door films en media wordt een beeld geschetst dat het altijd om "een bepaald type" vrouw (of man) gaat die dit overkomt. Klinkklare onzin. Mensen van je het soms echt nooit had verwacht hebben zo'n ervaring gehad. Net als dat "foute mannen" niet bestaan. Mensen met nare karaktertrekken en acties en slechte woedebeheersing wel en je zult het maar net zo treffen..niet fijn. Natuurlijk is er een bepaald type vrouw of man dat niet verder gaat en voor het vertrouwde (weer een relatie met zo'n iemand) kiest maar met een beetje geluk is het een soort levensles voor altijd. Trek je er niets van aan, super goed dat je weer zover bent. En het is je gegund dat je iemand treft die niet gelijk met een vooroordeel klaar staat maar voor je open staat en waar je het leuk mee hebt.
*boks* van een lotgenote
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat is jou ook gegund!!!!
Vanaf vanavond ben ik niet meer single en niet meer in datingland hihi... hij vroeg me heel lief of ik zijn vriendin wil zijn![]()
Als je niet meer naar hem kijkt ben je hem vergeten?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:40 schreef eefje801 het volgende:
Hier is het contact en de ophanden zijnde date met "de Stille" eigenlijk een stille dood gestorven. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Die referentie zegt me even niks neequote:Op woensdag 24 december 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je niet meer naar hem kijkt ben je hem vergeten?![]()
sorry heb teveel doktor who gekeken de laatste tijd
Nog net optijd voor de kerst!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanaf vanavond ben ik niet meer single en niet meer in datingland hihi... hij vroeg me heel lief of ik zijn vriendin wil zijn![]()
Hihi...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat is jou ook gegund!!!!
thanksquote:Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog net optijd voor de kerst!
Geniet er van
bedanktquote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hihi...
Maar goed, geniet er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |