abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147885711

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_147887010
hey weisman
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_147887163
Wat een kutOP eigenlijk :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:05:34 #4
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147888799
Toch nog maar een reactie op onze god plaatsen... ik heb hulp gehad en ben hartstikke normaal nu dus misschien moet jij je even laten nakijken.. en verder is het ook wel verstandig om errst iemand te leren kennen en dan te oordelen.. ja ik viel ook altijd op foute kerels.. tot ik de foute kerel trof die zn handen niet thuis kon houden.. na zeven jaar vrijgezel te zijn geweest en aan mezelf te hebben gewerkt, want ja ik was een hoopje ellende. Ben ik nu een sterkere vrouw dan ik ooit had durven dromen...

Oh en die foute mannen zijn enorm goed in inpalmen en toneelspelen vergis je niet.

Voor de vrouw die ooit overkomt.. na een klap word het alleen maar erger ga er gelijk bij weg voor je niet meer durft..

Zo tot zover mijn ding erover doe ermee wat je wilt. Het is goed bedoeld :)
life goes on.. be proud of yourself!
pi_147890379
Niet al te serieus reageren op Godshand, die jongen heeft het ook zwaar en weet af en toe niet wat hij zegt. oO<
pi_147890423
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:47 schreef Weissman het volgende:
Niet al te serieus reageren op Godshand, die jongen heeft het ook zwaar en weet af en toe niet wat hij zegt. oO<
ik praat tegen je tinus
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_147890512
Hey jmf do you even lift
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:09:17 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147891277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Weissman het volgende:
Hey jmf do you even lift
wat zat jij laatst trouwens met je fitnessinstructrice? Whehe. Heb jij die een (nodig??)
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:02:16 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147893653
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Toch nog maar een reactie op onze god plaatsen... ik heb hulp gehad en ben hartstikke normaal nu dus misschien moet jij je even laten nakijken.. en verder is het ook wel verstandig om errst iemand te leren kennen en dan te oordelen.. ja ik viel ook altijd op foute kerels.. tot ik de foute kerel trof die zn handen niet thuis kon houden.. na zeven jaar vrijgezel te zijn geweest en aan mezelf te hebben gewerkt, want ja ik was een hoopje ellende. Ben ik nu een sterkere vrouw dan ik ooit had durven dromen...

Oh en die foute mannen zijn enorm goed in inpalmen en toneelspelen vergis je niet.

Voor de vrouw die ooit overkomt.. na een klap word het alleen maar erger ga er gelijk bij weg voor je niet meer durft..

Zo tot zover mijn ding erover doe ermee wat je wilt. Het is goed bedoeld :)
Door films en media wordt een beeld geschetst dat het altijd om "een bepaald type" vrouw (of man) gaat die dit overkomt. Klinkklare onzin. Mensen van je het soms echt nooit had verwacht hebben zo'n ervaring gehad. Net als dat "foute mannen" niet bestaan. Mensen met nare karaktertrekken en acties en slechte woedebeheersing wel en je zult het maar net zo treffen..niet fijn. Natuurlijk is er een bepaald type vrouw of man dat niet verder gaat en voor het vertrouwde (weer een relatie met zo'n iemand) kiest maar met een beetje geluk is het een soort levensles voor altijd. Trek je er niets van aan, super goed dat je weer zover bent. En het is je gegund dat je iemand treft die niet gelijk met een vooroordeel klaar staat maar voor je open staat en waar je het leuk mee hebt.
*boks* van een lotgenote
pi_147897847
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:02 schreef eefje801 het volgende:
Door films en media wordt een beeld geschetst dat het altijd om "een bepaald type" vrouw (of man) gaat die dit overkomt. Klinkklare onzin. Mensen van je het soms echt nooit had verwacht hebben zo'n ervaring gehad. Net als dat "foute mannen" niet bestaan. Mensen met nare karaktertrekken en acties en slechte woedebeheersing wel en je zult het maar net zo treffen..niet fijn. Natuurlijk is er een bepaald type vrouw of man dat niet verder gaat en voor het vertrouwde (weer een relatie met zo'n iemand) kiest maar met een beetje geluk is het een soort levensles voor altijd. Trek je er niets van aan, super goed dat je weer zover bent. En het is je gegund dat je iemand treft die niet gelijk met een vooroordeel klaar staat maar voor je open staat en waar je het leuk mee hebt.
*boks* van een lotgenote

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef BeamofLight het volgende:
wat zat jij laatst trouwens met je fitnessinstructrice? Whehe. Heb jij die een (nodig??)
Dat was in mijn pre-lifting-fase. Maar ik spreek haar nu af en toe nog wel eens. :D
pi_147898142
Verkeerde topic :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:22:58 #12
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147901125
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*boks* van een lotgenote
dat is jou ook gegund!!!!

Vanaf vanavond ben ik niet meer single en niet meer in datingland hihi... hij vroeg me heel lief of ik zijn vriendin wil zijn *; O+
  woensdag 24 december 2014 @ 07:16:00 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147909258
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Vanaf vanavond ben ik niet meer single en niet meer in datingland hihi... hij vroeg me heel lief of ik zijn vriendin wil zijn *; O+
*O* Wat leuk! Lekker van genieten :)
  woensdag 24 december 2014 @ 08:10:59 #14
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147909498
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 07:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* Wat leuk! Lekker van genieten :)
ik doe mn best *)
pi_147909602
Goed Bezig!© Nikkie!
  woensdag 24 december 2014 @ 08:46:22 #16
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147909769
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:29 schreef Weissman het volgende:
Goed Bezig!© Nikkie!
thnxxx weiss :*
  woensdag 24 december 2014 @ 09:40:36 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147910578
Hier is het contact en de ophanden zijnde date met "de Stille" eigenlijk een stille dood gestorven. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_147910687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:40 schreef eefje801 het volgende:
Hier is het contact en de ophanden zijnde date met "de Stille" eigenlijk een stille dood gestorven. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Als je niet meer naar hem kijkt ben je hem vergeten? :D

sorry heb teveel doktor who gekeken de laatste tijd
  woensdag 24 december 2014 @ 10:33:34 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147911600
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je niet meer naar hem kijkt ben je hem vergeten? :D

sorry heb teveel doktor who gekeken de laatste tijd
Die referentie zegt me even niks nee :)

Misschien is dat wel het beste trouwens, leek me niet echt iemand die initiatief neemt en een beetje voor de vuist weg praat.
  woensdag 24 december 2014 @ 11:09:02 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147912466
quote:

Nog net optijd voor de kerst!
Geniet er van :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_147914745
quote:

[..]

Hihi... :')

Maar goed, geniet er van *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147914903
Zijn er hier mensen actief op Cupidos?
Las vanmorgen dit:
http://www.nu.nl/internet(...)ik-nepprofielen.html

Prutsers, heb daar ooit eens een profiel aangemaakt maar zag al gauw dat het niks was dus helemaal niks ingevuld. Kreeg laatst een zooi mail van ze dus weer eens ingelogd. Dat is dus echt een grote nepbende. Had tientallen berichten van ´vrouwen´. Allemaal in dezelfde schrijfstijl en met een paar berichtjes in een paar dagen en een vraag naar foto´s en of ik ook diamantjes wilde kopen. Oplichters. :')
pi_147915401
Op tinder toevallig een crush tegengekomen en bleek een match te zijn. Alleen ze is nog niet online gekomen sinds de match, (enkele dagen geleden al). Vrees dat ze daar eigenlijk noot op zit en dus geen gesprek ga kunnen voeren :(
  woensdag 24 december 2014 @ 13:17:34 #24
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147916265
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nog net optijd voor de kerst!
Geniet er van :)
thanks *)
  woensdag 24 december 2014 @ 13:18:00 #25