Krom geneuzel.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]O ja.
Dan zal er wel een bloed tekort zijn, dat ze t nu mogen. Anders hadden ze t nooit gedaan. In NL mag ik t nog steeds niet. Wel m'n organen waar dat bloed doorheen stroomt, niet het bloed.
Neuh, statistiek en vraag/aanbod.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krom geneuzel.
Discriminatie!
Niets ervan, je hebt maar beledigd te zijn!quote:
Misschien moeten ze er dan van maken dat alleen Eindhovense homo's niet mogen doneren.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets ervan, je hebt maar beledigd te zijn!.
Dan sluiten ze 1 iemand uitquote:Op woensdag 24 december 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er dan van maken dat alleen Eindhovense homo's niet mogen doneren.
Nee nee nee, als je t alleen in tijden van nood hoeft dan hoeft t niet meer hoor!quote:Op woensdag 24 december 2014 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dood lig te bloeden, wil ik je bloed wel hoor.
Ik ken er al meer dan 1 op Fok (Jerruh bv enquote:
Wijs. Had ik ook moeten doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb besloten toch nog maar een dagje in bed te blijven.
Dat zeg ik. Statistiek en vraag/aanbod.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zouden ze een risicogroep aan gaan spreken als er voldoende bloed beschikbaar is zonder die risicogroep?
Is chocolade een bloedgroep?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, als je t alleen in tijden van nood hoeft dan hoeft t niet meer hoor!![]()
Sowieso weet ik niet of we hetzelfde bloedtype hebben. Ik heb glitter, en jij?
Bij KT in bed?quote:
quote:
Ik ging er vanuit dat jij the Only Gay in the Village wasquote:Op woensdag 24 december 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er al meer dan 1 op Fok (Jerruh bv enmag ik niet zeggen), dus er zal er ook vast nog wel 1 zijn die dan niet op Fok zit. Zijn er al >3!
Invaaaaasie!
Maar zelfs die dikke was dat al niet!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij the Only Gay in the Village was.
Ik heb chocola.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, als je t alleen in tijden van nood hoeft dan hoeft t niet meer hoor!![]()
Sowieso weet ik niet of we hetzelfde bloedtype hebben. Ik heb glitter, en jij?
Detailsquote:Op woensdag 24 december 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zelfs die dikke was dat al niet!
Glitter en chocola, is dat matchend?quote:
Jullie kinderen zouden bloedgroep M&M hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glitter en chocola, is dat matchend?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Q. het volgende:
Ik ga me zo eens door de regen naar de supermarkt begeven. Dubbele hel.
Bier had je al eerde kunnen halenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Q. het volgende:
Ik ga me zo eens door de regen naar de supermarkt begeven. Dubbele hel.
Ik ben de rode wijn vergeten. Ik ga vanavond ook nog ff.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier had je al eerde kunnen halen
Ga op tijd, de meesten gaan eerder dichtquote:Op woensdag 24 december 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de rode wijn vergeten. Ik ga vanavond ook nog ff.
Bij de supermarkt?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de rode wijn vergeten. Ik ga vanavond ook nog ff.
19:00 sluit ie. Tijd zat.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga op tijd, de meesten gaan eerder dicht
O?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben om 16:00 vrij, net als de rest van NL.
AH XL/Gall & Gall. Kan prima.quote:
Nou ja, veel dan.quote:
Er is ook echt al tijden niets meer mis met supermarktwijn. Ik probeerde pas voor de lol de allergoedkoopste, 3 euro, Eaglewood Falls, die is ook nog best te drinken, geen zuur bocht ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AH XL/Gall & Gall. Kan prima.
En de lekkerste rode wijn tot nu toe vind ik de Australische Hardy's en die hebben ze bij de AH gewoon.
Gall & Gall inderdaad wel. Maar AH vind ik persoonlijk wat te beperkt. Gall & Gall zelfs vaak alquote:Op woensdag 24 december 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AH XL/Gall & Gall. Kan prima.
En de lekkerste rode wijn tot nu toe vind ik de Australische Hardy's en die hebben ze bij de AH gewoon.
Ik vind de AH XL niet bepaald beperktquote:Op woensdag 24 december 2014 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gall & Gall inderdaad wel. Maar AH vind ik persoonlijk wat te beperkt. Gall & Gall zelfs vaak al
Ik kan wel eens gniffelen als mensen dan komen met hintjes van banaan en vleugjes van kaneel met citroenrasp en zuid-oosterse peper geplukt door himalaya monniken en zo. "Uh, oke... prima." *neemt nog een slok* Maar iets meer kennis er van opdoen dan wat ik nu heb lijkt me toch nog best wel interessant. Echter, waar t voor mij idd uiteindelijk om draait: Is ie lekker?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Wijnkennis is ook wel een beetje overrated natuurlijk, als je het lekker vindt is het toch prima?.
Ja, tuurlijk, er is wel een hele wijnwereld natuurlijk, maar daar hangt toch een enorme bullshitwolk omheen vind ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel eens gniffelen als mensen dan komen met hintjes van banaan en vleugjes van kaneel met citroenrasp en zuid-oosterse peper geplukt door himalaya monniken en zo. "Uh, oke... prima." *neemt nog een slok* Maar iets meer kennis er van opdoen dan wat ik nu heb lijkt me toch nog best wel interessant. Echter, waar t voor mij idd uiteindelijk om draait: Is ie lekker?
Mijn AH en Vomar tot 19:00. Nou ja. Laat genoeg. Dan zit ik toch al aan het bier.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben om 16:00 vrij, net als de rest van NL.
Maar mijn Jumbo is gewoon tot 22:00 open vandaag. En eigenlijk ook gewoon de hele kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |