.
.

Het jaar van de , om maar ff dicht bij de TT te blijven. Waar mensen nog steeds mopperen op koopzondag want dat is een rustdag.quote:
 Dan ga jij toch NIET shoppen! Stop met bepalen voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Dan ga jij toch NIET shoppen! Stop met bepalen voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Ik zal er eens wat bitterkoekjes met zeewater pap opleggen dan!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn smaakpapillen uitgekotst maandag, ik proef niks meer.

Ja, zoietsquote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het jaar van de Christenenh, om maar ff dicht bij de TT te blijven. Waar mensen nog steeds mopperen op koopzondag want dat is een rustdag.Dan ga jij toch NIET shoppen! Stop met bepalen voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .
.  .
.

Proef ik niks vanquote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er eens wat bitterkoekjes met zeewater pap opleggen dan!
 .
.

Heeft ook zo zijn voordelenquote:
 .
.

Nog niks van gemerktquote:
 . Ik proef niks van de heerlijke oude kaas.
. Ik proef niks van de heerlijke oude kaas.

quote:Op woensdag 24 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt. Ik proef niks van de heerlijke oude kaas.
 nevermind, te makkelijk
 nevermind, te makkelijk  .
.

Kijk, andere argumenten als "Kleine winkels kunnen dat niet aan" en zo, die vind ik dna nog wel terecht ergens. Maar "het is een rustdag volgens 1 specifieke religiee" dat gaat er bij mij niet in dat dat dan voor iedereen de dag dus dicht moet zetten.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Jij mag niet iets voor anderen bepalen, dat bepaal ik nu even voor anderen.
Ach, het gaat over geloof, waarom zou er logica in het spel zijn?.

Even vergeten dat je hier ook vooral op je woorden moet passenquote:
 .
.

quote:Op woensdag 24 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt. Ik proef niks van de heerlijke oude kaas.
Ik vond t ook een bijzondere opmerkingquote:

Dan blijven kleine winkels toch gewoon dicht? Elke branche heeft zo zijn nadelen, in retail weet je dat je vaak op feestdagen moet werken, net als in de horeca.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, andere argumenten als "Kleine winkels kunnen dat niet aan" en zo, die vind ik dna nog wel terecht ergens. Maar "het is een rustdag volgens 1 specifieke religiee" dat gaat er bij mij niet in dat dat dan voor iedereen de dag dus dicht moet zetten.

Mja, ik vraag me ook af of die ene dag extra de kleinere winkels de nek om zullen draaien. Ik snap dat een kleinere winkel t personeel niet kan vinden of kan betalen op zo'n dag (eigenlijk ben ik voor afschaffing van extra toeslagen in weekenden, hallo, 24-uurs economie) en dat het dus niet rendabel is om een dag extra open te gooien. Maar of dat t daardoor de das om wordt gedaan? Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan blijven kleine winkels toch gewoon dicht? Elke branche heeft zo zijn nadelen, in retail weet je dat je vaak op feestdagen moet werken, net als in de horeca.

En 's nachts nog een zak chips kan halen. En als Shaniqua en Jerome t niet erg vinden dan te werken.... fijn
 En 's nachts nog een zak chips kan halen. En als Shaniqua en Jerome t niet erg vinden dan te werken.... fijn  Laat ze.
 Laat ze. 

Ik bedoelde Oud Amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik vond t ook een bijzondere opmerking
 .
.

Das maar middelmatige "oude" kaas vind ikquote:
 .
.

Ik denk 't ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me ook af of die ene dag extra de kleinere winkels de nek om zullen draaien. Ik snap dat een kleinere winkel t personeel niet kan vinden of kan betalen op zo'n dag (eigenlijk ben ik voor afschaffing van extra toeslagen in weekenden, hallo, 24-uurs economie) en dat het dus niet rendabel is om een dag extra open te gooien. Maar of dat t daardoor de das om wordt gedaan? Dat lijkt me wat overdreven.

Dat mag. Ik vind 't lekker. Niet de lekkerste, maar goed. Ik proef 't toch nietquote:Op woensdag 24 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das maar middelmatige "oude" kaas vind ik.
 .
.

Kan je net zo goed niets etenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind 't lekker. Niet de lekkerste, maar goed. Ik proef 't toch niet.
 .
.  

Daar is mijn maag t dan weer niet mee eensquote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je net zo goed niets eten.
Het is opzich wel lekker hoor, maar geen echte oude kaas dus, kunstmatig oud gemaakt.
 .
. 

O dat wist ik nietquote:

Het zijn wel dagen dat traditioneel veel geld uitgegeven wordt. Als mensen dan gaan shoppen op dagen dat kleine ondernemingen niet open kunnen zijn, komt dat dubbelhard aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me ook af of die ene dag extra de kleinere winkels de nek om zullen draaien. Ik snap dat een kleinere winkel t personeel niet kan vinden of kan betalen op zo'n dag (eigenlijk ben ik voor afschaffing van extra toeslagen in weekenden, hallo, 24-uurs economie) en dat het dus niet rendabel is om een dag extra open te gooien. Maar of dat t daardoor de das om wordt gedaan? Dat lijkt me wat overdreven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |