You miss me a little when I'm gone dus hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het op repeat sinds je weg bent
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2NutZ is sowieso een stuk leuker dan hoink
she only love you when you walk awayquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
zo'n tagje dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
she only love you when you walk away
respectquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
Oh coolquote:
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.quote:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.
Overigens moet KLB dit jaar wél participeren en Deadprez benoemen tot winnaar.
I'm just saying you could do betterquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
the good ones go,
the good ones go,
If you wait too long
Wolvendagen beste dagen. Never forget ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh cooldie gaven ze eerder nog wel eens zo weg. Er was een gebruiker met de tag coke-barbie
Serieuze gains ook nog dus wowquote:
Ja. Die toezegging heb ik ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
Ja anders werd het teveel ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wolvendagen beste dagen. Never forget rip
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik wil wel tagje als meest geliefde/leukste puberboy dan.
Moet ik dan ook smeken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
I'm just saying you could do better
And I'll start hating only if you make me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |