Als hij opgepakt was, was hij al lang terecht geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang draai je al mee?
Er zijn er maar weinigen denk ik die je zeggen als je voor een nieuwe accu gaat en er is iets anders stuk die je dat vertellen!
Zou dat met deze niet het geval kunnen zijn, opgepakt voor landlopen b.v.
Voor zijn ouders hoop ik natuurlijk dat zoiets als het laatste het geval is!
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang draai je al mee?
Er zijn er maar weinigen denk ik die je zeggen als je voor een nieuwe accu gaat en er is iets anders stuk die je dat vertellen!
Zou dat met deze niet het geval kunnen zijn, opgepakt voor landlopen b.v.
Voor zijn ouders hoop ik natuurlijk dat zoiets als het laatste het geval is!
Je snapt hem niet he!quote:
Ja man, hij is opgepakt voor landlopen. Zit nu ergens vast in NL, maar ze zeggen lekker niet tegen zijn ouders dat ze weten wat er met hem is gebeurd en waar hij is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je snapt hem niet he!
Verder kijken als iemand neus lang is en controleren, ga er desnoods langs en neem niet alles klakkeloos aan b.v.
Dat zeg ik niet maar het zou kunnen toch is het niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja man, hij is opgepakt voor landlopen. Zit nu ergens vast in NL, maar ze zeggen lekker niet tegen zijn ouders dat ze weten wat er met hem is gebeurd en waar hij is.
Het zou ook kunnen dat ie gewoon een tunnel naar Australië aan het graven is. Bedoel, zou toch kunnen dat ie denkt dat dit mogelijk is en het is gaan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het zou kunnen toch is het niet?
Als hij niet in de comp staat als zijnde deze dan zou het kunnen lijkt me.
quote:Bij de Veemkade is vanochtend het lichaam van een oudere man aangetroffen in het water.
Het lichaam is inmiddels door de brandweer uit het water gehaald. Vermoedelijk is hij niet door een misdrijf om het leven gekomen, aldus de politie.
De eerste melding van een persoon te water kwam binnen om 10.35 uur, het lichaam werd gezien door hardloper. Een traumateam kwam ook ter plaatse om te assisteren, medische hulp heeft niet meer mogen baten.
Het is nog niet duidelijk of het gaat om een man of een vrouw, wel laat de politie nadrukkelijk weten dat het niet om de vermiste Noor Tore Grodem gaat.
quote:zondag 04 januari 2015 | 13:43
De telefoon van de Noor die sinds 18 december vermist wordt, was nog op oudjaarsdag actief. Dat blijkt uit onderzoek van stichting Simpar.
Simpar, een initiatief van drie oud-politiemannen, liet in het buitenland onderzoek doen naar de Samsung Galaxy van Tore Grodem (21). Daaruit bleek dat de telefoon twee weken nadat hij voor het eerst vermist werd, een signaal uitzond. Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat de telefoon op dat moment in de Paramaribostraat moet zijn geweest.
Simpar, dat drie maanden geleden opgericht werd naar aanleiding van de vermissing van twee Nederlandse vrouwen in Panama, wil graag weten of er mensen zijn die meer weten over de telefoon en waarom deze op 31 december weer even actief werd in de Paramaribostraat. Zij kunnen contact opnemen met de organisatie.
Op basis van deze gegevens startte Simpar vandaag een grote zoekactie in het Vondelpark. Vooralsnog heeft dat geen nieuwe ontwikkelingen opgeleverd.
Hij werd op oudjaarsdag weer actief. Daarvoor was er geen signaal. Zo lees ik het tenminste.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
de grote datastofzuiger overheid was nog niet op het idee gekomen dit te doen?
quote:Vondelpark uitgekamd voor vermiste Noor (21)
AMSTERDAM -
In het Vondelpark in Amsterdam wordt zondag door negentien man, vijftien speurhonden en een boot gezocht naar de 21-jarige Noor Tore Grodem, die sinds 18 december vorig jaar vermist is.
De grote zoektocht is opgezet door de particuliere organisatie Simpar, schrijft AT5. Volgens deze stichting was de telefoon van de jonge Noor voor het laatst te traceren in het Vondelpark, vlakbij de Amstelveenseweg. "We gaan het hele park uitkammen", aldus de stichting.
Tore was in de nacht van 18 op 19 december wezen stappen op het Rembrandtplein. Hij ging naar buiten om te pinnen, maar keerde niet meer terug. Camera's bij zijn hotel aan de Stadhouderskade hebben hem nog vastgelegd toen hij daar vroeg in de ochtend voor een dichte deur stond. De Noor is sindsdien vermist.
Eerdere zoektochten leverden niets op.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ste_Noor__21___.html
Ja. Raar want als de telefoon toen is doorverkocht en iemand haalt de sim eruit om zn eigen erin te stoppen dan krijg je toch geen signaal op het oude nr?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij werd op oudjaarsdag weer actief. Daarvoor was er geen signaal. Zo lees ik het tenminste.
Dat is niet te hopen. Hopelijk wordt hij wel levend gevonden.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
Wordt een beetje hetzelfde verhaal als Kris en Lisanne hè.
zijn dat ook kadaverhonden?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Webschip het volgende:
Het zijn wel hele knappe honden die dat werk kunnen.
Ligt eraan op basis van wat ze de telefoon hebben kunnen identificeren.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja. Raar want als de telefoon toen is doorverkocht en iemand haalt de sim eruit om zn eigen erin te stoppen dan krijg je toch geen signaal op het oude nr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |