iPhone 5 is zo'n beetje het kleinste toestel met redelijke stats.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind dat iOS net zo fijnOok in combinatie met de iPad enzo. Maar ik kan die 5 en 6 echt niet normaal vasthouden.
Als ik m'n 4s nu met links ontgrendel, bel ik soms al 112quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die 5 is echt maar ietsjes groter dan de 4 hoor. En stuk dunner waardoor hij heel prima vasthoudt. Net zo breed als de 4.
De 5 is iets langer dan de 4:quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 5 is niet groter dan de 4 hoor. En de 6 ook niet echt. Alleen de 6+.
Niemand werkte er toen al, want dat was in 1818 of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verdienen als 40h geldt natuurlijk alleen als je er al werkte toen het omging naar 36h
Waar lees je dat, het Apple fanboy topic?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees nu overal dat je Android 5 toch wel elke dag even moet resetten wil het een beetje soepel blijven lopen. Welcome to Windows 95 people!!
O, dat valt zo op de foto inderdaad nog wel mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5 is iets langer dan de 4:
[ afbeelding ]
Vind de 6 wel aan de grote kant moet ik zeggen, 5s hield veel lekkerder vast.
De 5s is nog steeds high end hoor, supersnel dat ding.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
iPhone 5 is zo'n beetje het kleinste toestel met redelijke stats.
Dan heb je gewoon een 36 urig salaris, dat misschien net zoveel is, als een bedrijf waar mensen 40h werken, maar dat is niet echt aantoonbaar denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand werkte er toen al, want dat was in 1818 of zoIs al sinds Sint Juttemis.
O ja, het is 38u ipv 40uquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet tellen, maar moeten dat dan eigenlijk geen 26 dagen zijn?
Precies even breed dus. Alleen wat langer maar daar heb je geen last van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat valt zo op de foto inderdaad nog wel mee.
Dat zeg ik, niet alles wat een applehater zegt is negatief, pancake.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5s is nog steeds high end hoor, supersnel dat ding.
Ik twijfelde al helemaal aan mezelf, zit het hier uit te rekenen met een rekenmachinequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, het is 38u ipv 40uNiet 36!
Zie je, als je t eenmaal gewend bent en t als standaard ervaart dan kraait er geen haan meer naar.
Natuurlijk wel! Xperia Z3 Compact is ook een mooi ding trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet alles wat een applehater zegt is negatief, pancake.
Ik vind die linker idd te groot worden Ik heb de middelste. De rechter heb ik overgeslagen (vanuit de 3Gs naar de 5s gegaan).quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5 is iets langer dan de 4:
[ afbeelding ]
Vind de 6 wel aan de grote kant moet ik zeggen, 5s hield veel lekkerder vast.
Ik geef ze groot gelijk. Ik neem aan dat ze nog wel even bezig zijn om al hun software te testen op het nieuwe systeem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
In het ziekenhuis draait alles trouwens nog op Windows XP. Ik zo van omg!11bbq!!1~SLECHT
En m'n vader dacht dat ik het meende
Deze foto heb ik zelf gemaakt een week geleden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die linker idd te groot worden Ik heb de middelste. De rechter heb ik overgeslagen (vanuit de 3Gs naar de 5s gegaan).
Koop de 5s. Toptoestel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon de 5 overkopen van m'n broer voor 250 euro, maar dat is maar 1 model nieuwer dan wat ik nu heb, dus ik vond het 't niet waard
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuw toestel, en daardoor viel het op dat de 5(s) zo'n beetje het kleinste goede toestel is. De compacts/mini's van Sony, HTC en Samsung zijn nog steeds te groot voor haar. En ze is me een potje pissig daarom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Xperia Z3 Compact is ook een mooi ding trouwens.
In vergelijking gaat bijna iedereen die onder Philips weggaat in salaris achteruit. Merken de mensen van de reorganisatie op dit moment nu heel sterk, dat ze allemaal vrij veel verdienden voor de functies die ze deden. Philips is gewoon goed voor d'r werknemers. Daar balen die mensen die de dochters overnemen natuurlijk best vanquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een 36 urig salaris, dat misschien net zoveel is, als een bedrijf waar mensen 40h werken, maar dat is niet echt aantoonbaar denk ik.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfelde al helemaal aan mezelf, zit het hier uit te rekenen met een rekenmachine
Dat ze dan Vista nemen en die hartbewaking steeds vastloopt maar grafisch wel mooi is!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Ik neem aan dat ze nog wel even bezig zijn om al hun software te testen op het nieuwe systeem.
Ik heb m'n 3 aan een Belg meegegeven, tijdelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze foto heb ik zelf gemaakt een week geleden.Mn 5s is inmiddels verkocht, die witte 4 is van mn werk.
Oh ja prima, maar dan heb je gewoon een goed salaris, met een 38-urig contract.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In vergelijking gaat bijna iedereen die onder Philips weggaat in salaris achteruit. Merken de mensen van de reorganisatie op dit moment nu heel sterk, dat ze allemaal vrij veel verdienden voor de functies die ze deden. Philips is gewoon goed voor d'r werknemers. Daar balen die mensen die de dochters overnemen natuurlijk best vanMaar goed, dan verhogeen ze de salarissen de komende jaren minder en trekt t zich uiteindelijk wel weer iets recht.
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n 3 aan een Belg meegegeven, tijdelijk.
'Is dat de hartslag of een screensaver?'quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze dan Vista nemen en die hartbewaking steeds vastloopt maar grafisch wel mooi is!
Altijd handig zulke rekentrucjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja prima, maar dan heb je gewoon een goed salaris, met een 38-urig contract.
Ik heb nu trouwens afgedwongen dat ik op het eind van het jaar onder de streep hetzelfde krijg, met het grote verschil dat ik maar 36h/w werk, dus praktisch gezien ga ik er 11% op vooruit
Die hosselt er nu chickies mee?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.
Zo ben ik. Hij mocht hem zo pakken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.
En dat vind je niet een beetje apart, zulke emoties jegens een telefoon?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuw toestel, en daardoor viel het op dat de 5(s) zo'n beetje het kleinste goede toestel is. De compacts/mini's van Sony, HTC en Samsung zijn nog steeds te groot voor haar. En ze is me een potje pissig daarom.
Toch lief dat je dat ene raampje speciaal voor hem open had gelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik. Hij mocht hem zo pakken.
Aardig van me dat de reservesleutel bij de buren lag, zo voor het pakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch lief dat je dat ene raampje speciaal voor hem open had gelaten.
Ze is pissig omdat er geen kleine toestellen meer zijn...quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vind je niet een beetje apart, zulke emoties jegens een telefoon?
Ik heb nu niets met Android, vind het gewoon echt nog steeds niet lekker werken, maar zodra ze iets beters op de markt brengen dan Apple stap ik zonder emoties over hoor.
Dat was ik ook niet van plan, ik vond het gewoon een aparte woordkeuze, meer niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is pissig omdat er geen kleine toestellen meer zijn...
Wat praat je? Ik doe niet mee met de Apple/Android discussie vandaag. Die mag je lekker alleen voeren.
Op zich een wijs besluitquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niet mee met de Apple/Android discussie vandaag. Die mag je lekker alleen voeren.
en je schoot gelijk in de verdediging, goed bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, ik vond het gewoon een aparte woordkeuze, meer niet.
Nee, ik stelde een vraag, met een uitleg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en je schoot gelijk in de verdediging, goed bezig
Zoals ik zei, ze is pissig omdat de kleinste goede telefoon (5s) nog steeds te groot is. Meer niet, minder niet.
Goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een vraag, met een uitleg.
Ik zie alleen iemand die pissig in, om een telefoon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed
Vind ik dat vreemd?
Nee, want daar ging het totaal niet om. Jij ziet emoties, mijn vrouw ziet een te groot toestel.
Nee, niet om een telefoon, pancake, omdat er alleen nog maar grote telefoons zijn. Ik vind het wel een beetje vermoeiend dat ik alles moet uitkauwen voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie alleen iemand die pissig in, om een telefoon.
Nevermind verder.
Dan doe je het lekker niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet om een telefoon, pancake, omdat er alleen nog maar grote telefoons zijn. Ik vind het wel een beetje vermoeiend dat ik alles moet uitkauwen voor je.
Toch eerder naar huis, hoewel ik daar bij het opstaan ongetwijfeld spijt van heb (want geen ochtendmens) maar dan 's middags wel weer blijquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, menschen, wat zouden jullie doen, langer in bed blijven liggen, of eerder thuis?
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch eerder naar huis, hoewel ik daar bij het opstaan ongetwijfeld spijt van heb (want geen ochtendmens) maar dan 's middags wel weer blij
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.
Daarom, eerder weggaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.
Heb ik ook een tijdje gedaan hoor, viel eigenlijk nog best mee. Maar toen werkte ik ook maar halve dagen dus erg vermoeiend was het nou ook weer nietquote:
Met gewenning kom je een aardig eindquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan hoor, viel eigenlijk nog best mee. Maar toen werkte ik ook maar halve dagen dus erg vermoeiend was het nou ook weer niet
Dat zeg ik, bijna nacht. En ik zou dan nog eerder op moeten, ik heb ongetwijfeld langer nodig om klaar te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee hoor. Bijna zes uur.
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrechtquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bijna nacht. En ik zou dan nog eerder op moeten, ik heb ongetwijfeld langer nodig om klaar te zijn
Oh dat zou echt heel zwaar voor me wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrecht
Jij kan niet voor 9:00 werken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou echt heel zwaar voor me worden
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dagquote:
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dag
Ja dat bedoel ik. Dat is voor jou ook rond kwart voor zeven de trein pakken, dus iets voor zessen op toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dag
Ik heb geen problemen met Utrecht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ook
Je weet dat ik dat juist erg fijn zou vinden he..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ook
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Utrecht.
Dat is vroeg!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat is voor jou ook rond kwart voor zeven de trein pakken, dus iets voor zessen op toch?
Moet je verhuizenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat juist erg fijn zou vinden he..
Wat een goed idee van je!quote:
Ik weet niet eens hoe laat de eerste trein naar Utrecht gaatquote:
En dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe laat de eerste trein naar Utrecht gaatIk heb hem weleens naar Arnhem genomen om kwart over zes ofzo?
quote:
Ik ben om 7:30 op mn werk in Utrecht en ik sta om 6:30 op. Amateur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrecht
Ik woon er.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Utrecht.
Ik sta om 07.00 op en ben er om 08.00 en dan doe ik rustig aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben om 7:30 op mn werk in Utrecht en ik sta om 6:30 op. Amateur.
Mijn eerste IC gaat om 5:48, ik pak die van 6:48, valt nog best meequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe laat de eerste trein naar Utrecht gaatIk heb hem weleens naar Arnhem genomen om kwart over zes ofzo?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben om 7:30 op mn werk in Utrecht en ik sta om 6:30 op. Amateur.
niet iedereen woont naast de sociale dienstquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sta om 07.00 op en ben er om 08.00 en dan doe ik rustig aan.
Ik kan het ook in een half uurtje maar ik haast me 's ochtends nooit zo erg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij ziet er van nature goddelijk uit, jij hoeft je niet te schminkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkquote:
Same. Ik was er laatst omdat het moest in 20 min van wakker worden tot binnen zijn,quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het ook in een half uurtje maar ik haast me 's ochtends nooit zo erg.
De eerste gaat hier om vijf voor zes zie ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn eerste IC gaat om 5:48, ik pak die van 6:48, valt nog best mee
Hoe oud is lief? Late student of ben je een cougar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
We hopen toch echt dat het in 2015 gaat lukken. Lief is bijna afgestudeerd, dus kunnen we ons daar op richten
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same. Ik was er laatst omdat het moest in 20 min van wakker worden tot binnen zijn,
Ik had het laatst in twintig minuten gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het ook in een half uurtje maar ik haast me 's ochtends nooit zo erg.
Hahaha half jaartje jonger dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe oud is lief? Late student of ben je een cougar?
Heeft ie zo meer tijd voor jouquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha half jaartje jonger dan ikHij doet de studie naast zijn werk.
Dus is het zaak om er voor te zorgen dat ik vaker in de buurt benquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie zo meer tijd voor jou
Maar Q en ik wonen in de bewoonde wereldquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha half jaartje jonger dan ikHij doet de studie naast zijn werk.
Met pupquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus is het zaak om er voor te zorgen dat ik vaker in de buurt ben
Huh?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar Q en ik wonen in de bewoonde wereld
Oh CL, ze is zo leuk he.quote:
Het?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het laatst in twintig minuten gedaan
Eten is overrated. Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangekleed, gepoetst en naar het werk gelopen. Maar toen had ik niet gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |