Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Laatste dag werken en dan lekker vrij tot 6 januari
Ik denk bij een vrouw dan altijd dat ze in die put roepen: "Wie is de burgemeester van Wezel???"quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Ik ws niet. Moet nog naar het ziekenhuis voor een echo
Blij dat het bij ons gewoon gemeengoed is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je goed, dat gaat het hier nooit worden denk ik.
Hooguit fietsstuur hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Q weer bezopen achter het stuur gekropen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)ermarkt-utrecht.html
Oeh, ik heb lekker die vrijdag er nog bij gepaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een vrouw dan altijd dat ze in die put roepen: "Wie is de burgemeester van Wezel???"
Die vrijdag? Op welke kalender kijk jij? De 5e is een maandag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ik heb lekker die vrijdag er nog bij gepakt
Nee, ik denk dat je een echoput hebt. Die kan ook strak en smal zijn, maar diep!!!quote:
Oh ik lees halfquote:
Ik ben morgen lekker wel vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik morgen nog, en dan vrij tot 5 januari.
En je quote ook nog verkeerd!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik lees halfIk ben zó aan vakantie toe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je een echoput hebt. Die kan ook strak en smal zijn, maar diep!!!
Ik vind morgen niet erg. In de ochtend ff wat dingen afmaken en dan zo naar de lunch ergens een keer naar huis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben morgen lekker wel vrij
Maar ja, werk dan wel weer 29, 30 en 31 december
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je quote ook nog verkeerd!
GA NAAR HUIS!
Ja, de ezel-ezel-ezel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dat dan alles terug echo'd
Will someone please remove this woman from her work?!quote:
- opruimenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind morgen niet erg. In de ochtend ff wat dingen afmaken en dan zo naar de lunch ergens een keer naar huis.
Peren stoffen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- opruimen
- afstoffen
- stofzuigen
- dweilen
- peren stoffen
- badkamer schoonmaken
- plee schrobben
- ramen lappen
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken
Krijg je gasten of zo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- opruimen
- afstoffen
- stofzuigen
- dweilen
- peren stoffen
- badkamer schoonmaken
- plee schrobben
- ramen lappen
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken
Yes pleeeeeeasequote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Will someone please remove this woman from her work?!
De lampjes?quote:
Step awaaaaaaaaaaaaaaaay from the keyboard! Slowly!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |