quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef swimmie86 het volgende:
Krijg net een smsje dat we vandaag alle rouwbrieven moeten bezorgen.
Wat denken ze, dat we zo stom zijn.
Ik ga die lekker een week achterhouden ofzo.
Alleen vandaag? Raar berichtje...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef swimmie86 het volgende:
Krijg net een smsje dat we vandaag alle rouwbrieven moeten bezorgen.
Wat denken ze, dat we zo stom zijn.
Ik ga die lekker een week achterhouden ofzo.
Vorige week kwam de hah voor zaterdag al op donderdag. En daar hebben we maar liefst 7 smsjes over gehad dat de hah echtechtecht pas op zaterdag bezorgd mocht worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Alleen vandaag? Raar berichtje...
Wist je dan niet dat rouwkaarten uitsluitend op de laatste zaterdag van de maand worden bezorgd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Alleen vandaag? Raar berichtje...
hier idemquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Toch nog aardig wat kerstkaarten vandaag. En veel dikke catalogi. En 3x hah. En harde wind. En vieze natte kleddersneeuw. Bah.
Ook raar. Bij thuiskomst kennisgeviing in de bus van de collega van pakketservice. Volgens Track & Trace zou hij tussen 3 en 7 langskomen. Dat is dan waarschijnlijk klokslag 3 uur geweest, want 1 over 3 was ik thuis.
Ook vreemd is dat ik nu als alternatief afhaaladres nog enkel kan kiezen voor 1 vestiging van Primera, terwijl ik normaal gesproken ook kan kiezen uit diverse AH's en een Jumbo. Nog vreemder is dat het pakje daar dan pas vanaf dinsdag 16.00 uur is af te halen, terwijl het er bij AH al maandag had kunnen liggen.
Als ik niks met de kng doe dan komt de chauffeur maandag weer langs, waarschijnlijk voor jan lul, en ligt het pakje ook vanaf dinsdag op het afhaalpunt. Dus wat de toegevoegde waarde nou is van het zelf bezrgdatum & adres kunnen wijzigen ontgaat me een beetje. Het lijkt nu vooral fijn voor de chauffeur, maar ik als klant schiet er nu niks meer mee op.
dat is nog niks ,heb wel eens 41.5 gehad dat is bijna doodquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:42 schreef swimmie86 het volgende:
Op het laatste stuk bijna omgekiept.
Kom thuis met een gloeiende en knalrode kop.
Temperatuur gemeten, bijna 39 graden koorts. Maar even rustig houden nu.
Het is wel flink hoog, maar pas boven de 42 graden is er sprake van levensgevaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:19 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is nog niks ,heb wel eens 41.5 gehad dat is bijna dood
Schijnbaar zijn 2e kerstdag een hoop rouwkaarten blijven liggen vanwege een storing in het communicatiesysteem. Deze kwamen bij ons pas laat op de middag binnen en moesten nog apart bezorgd worden. Misschien zaten ze er bij sommige van jullie wel los in de tas bij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat rouwkaarten uitsluitend op de laatste zaterdag van de maand worden bezorgd?
Even serieus: ik merk ook nog veel te vaak dat mensen niet weten hoe ze met verkeerd gesorteerde rouwkaarten om moeten gaan. Kwalijke zaak.
Trombosekaarten idem. Die dingen moeten bezorgd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat rouwkaarten uitsluitend op de laatste zaterdag van de maand worden bezorgd?
Even serieus: ik merk ook nog veel te vaak dat mensen niet weten hoe ze met verkeerd gesorteerde rouwkaarten om moeten gaan. Kwalijke zaak.
ja het betrof een voedselvergiftiging ,thuis in de phils, dacht echt dat het einde nabij was ,zo ziekquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is wel flink hoog, maar pas boven de 42 graden is er sprake van levensgevaar.
Extra tijd doorgeven Misty, met de oorzaak. Hoewel het maar de vraag is (en helaas afhankelijk van de persoon, heb ik het idee) in hoeverre het gehonoreerd wordt. Als je normaal gesproken al uitloopt op een wijk (en anderen niet) kan het zijn dat een deel wordt verondersteld 'eigen schuld' te zijn, de rest komt dan door weersomstandigheden. Maar daar zou je TC met jou over in gesprek moeten gaan. Domweg niet uitbetalen, dat zou niet moeten mogen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:12 schreef Misty1111 het volgende:
Voor mijn wijk staat 2.30 uur. Maar door de sneeuw deed ik er 1.15 uur langer over. Ik doe ik er zowiezo bijna altijd langer over. Ik heb gelezen dat de extra tijd die je nodig hebt voor je bezorgloop door sneeuw je niet op mag geven. Nou dat vind ik belachelijk. Gewerkte tijd is toch betaalde tijd. Nou ik geef die extra tijd gewoon op. Wat doen jullie?
Dat lijkt me sterk dat dat niet mag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:12 schreef Misty1111 het volgende:
Voor mijn wijk staat 2.30 uur. Maar door de sneeuw deed ik er 1.15 uur langer over. Ik doe ik er zowiezo bijna altijd langer over. Ik heb gelezen dat de extra tijd die je nodig hebt voor je bezorgloop door sneeuw je niet op mag geven. Nou dat vind ik belachelijk. Gewerkte tijd is toch betaalde tijd. Nou ik geef die extra tijd gewoon op. Wat doen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |