Om 11 uur gaat Gary Fomdeck optredenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:57 schreef Sersjee het volgende:
Dagje Haarlem vandaag. Denk da'k zo rond 11:00 op de Grote Markt ben. Goed naar de beelden kijken, ik ben die ene met dat hoofd.
Have fun, ik zal oplettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:57 schreef Sersjee het volgende:
Dagje Haarlem vandaag. Denk da'k zo rond 11:00 op de Grote Markt ben. Goed naar de beelden kijken, ik ben die ene met dat hoofd.
Yup.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee vindt dit leuk.
Ik ook trouwens.
#AntiGieltwitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 08:32:03Dat je in het nieuws berichten hebt over Noord-Korea en Frankrijk en dat er dan geen geluidjes worden ingestart is ook wel eens lekker
reageer retweet
#ZureSlootquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:37 schreef Pino112 het volgende:
#AntiGieltwitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 08:32:03Dat je in het nieuws berichten hebt over Noord-Korea en Frankrijk en dat er dan geen geluidjes worden ingestart is ook wel eens lekker
reageer retweet
Nou. We hoeven niet alles te weten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:48 schreef D. het volgende:
Zo, ff wakker worden, en dan kijken of er nog beweging in te krijgen is
Dan zal ik niet vertellen dat ik zo een boterham met pindakaas neemquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou. We hoeven niet alles te weten.
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef Snowballed het volgende:
Hij kijkt niet zo vrolijk.... Ik geef ze nog 3 weken...![]()
Beter dan Almerequote:Op dinsdag 23 december 2014 08:53 schreef borisz het volgende:
Wonen in Purmerend. Daar gaat het al fout.
Hallo!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:13 schreef Dos37 het volgende:
Heleen de Geest komt vandaag toch langs?
Lig je lekker te dromen over sexy-time met je mokkeltje, word je wakker gemaakt in een nachtmerriequote:Op dinsdag 23 december 2014 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wakker gemaakt worden door Kensington. De horror.
Gelijk goed wakker dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lig je lekker te dromen over sexy-time met je mokkeltje, word je wakker gemaakt in een nachtmerrie
Wel meteen van je odol af door die gare kensington-boysquote:
2 vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel meteen van je odol af door die gare kensington-boys
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terechte klachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:37 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
Geraldine was beter ja ,. die heeft de nacht geredquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Voor 250 euro mocht je der tongen door de brievenbus, maar er waren alleen maar paupers zonder geldquote:
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor 250 euro mocht je der tongen door de brievenbus, maar er waren alleen maar paupers zonder geld
Dat je voor 250 mocht tongen?quote:
Best goedkoop, in meerdere zinnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat je voor 250 mocht tongen?![]()
Dat van die paupers is een eigen conclusie van het tuig dat voor de cam stond en het feit dat ze niet ging zoenen.
Sowieso, Geraldinequote:Op dinsdag 23 december 2014 09:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geraldine was beter ja ,. die heeft de nacht gered![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben daar sinds haar gejank in ER wel klaar meequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:46 schreef JaneDoe het volgende:
rot toch op met je galantis Jett Rebel
Ik denk dat Jett naar nagellak en lipgloss ruiktquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef JaneDoe het volgende:
zal aardig gaan meuren in dat huis, eerst die vieze gasten van kensington en dan ongewassen jetje er achteraan
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat Jett naar nagellak en lipgloss ruikt
Awwww.quote:
heb je wel eens nagellak geroken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat Jett naar nagellak en lipgloss ruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien valt het wel mee met Jetjemisschien krijgen we de stagefright-act te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Is er al een petshopboy alarm geweest eigenlijk
Ik kijk toch geregeld maar heb het nog niet gezien
Kwaliteitsposts hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
meeeeeeeeheeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeegic
[ afbeelding ]
Het is toch verdomme ook net een geit in dat nummerquote:
OKquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het Elvis
Raap me op
Lachen toch al die reacties waar je niks aan hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:32 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee de radio is stil geweest totdat jij weer online kwam
Mwah, vanochtend niet echt. Vannacht geen idee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lachen toch al die reacties waar je niks aan hebt.
Iets serieus interessants dus.
Jij hebt wel erg veel commentaar op de muziek en gasten enzo. Vind je wel iets leuk van deze actie?quote:
De livedingetjes die kensington deed waren wel ongelooflijk saai.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, vanochtend niet echt. Vannacht geen idee.
Het hart van mijn opa!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wat klopt hier niet?
Zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel commentaar op de muziek en gasten enzo. Vind je wel iets leuk van deze actie?
is dit een klacht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef Cee het volgende:
Had wel verwacht dat ze dit live zou komen zingen.
Te veel moeite.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef Cee het volgende:
Had wel verwacht dat ze dit live zou komen zingen.
Stom dat ketgets niet op facebook kunnnenquote:
negatief..te ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wat klopt hier niet?
Ja als ze nummers draaien van voor 1985quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel commentaar op de muziek en gasten enzo. Vind je wel iets leuk van deze actie?
Roel is altijd wat zuurtjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als ze nummers draaien van voor 1985
#TeamHyvesquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stom dat ketgets niet op facebook kunnnen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef Cee het volgende:
Domien lijkt eigenlijk wel een beetje op de liefdesbaby van Timur en Freddie Mercury.
schattige liefdesbabyquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef Cee het volgende:
Domien lijkt eigenlijk wel een beetje op de liefdesbaby van Timur en Freddie Mercury.
#Isdatdeafgelopenjarendannietzogeweest ?quote:
over 5jaar is er geen SR meer, bloed dood , de sfeer is anders, dit datquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef Pino112 het volgende:
Twitter staat niet vol met #ANTHEM enzo als in 2010 wel met #HELLO #3FM #SR10. Zegt ook wel wat.
#goedetijden.
#liefdagboek
Ik ben er ook niet meer zo zuur over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef Pandaplint het volgende:
En toch is het wel een tof anthem.
Laat die emosies maar gaan meid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet meer zo zuur over.
Kerst doet wat met me.
Die Lucht!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laat die emosies maar gaan meid.
Elk jaar sinds Breda wel ja. Maar dat het elk jaar zo'n liedje is gaat vervelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef franklop het volgende:
[..]
#Isdatdeafgelopenjarendannietzogeweest ?
Bij bijvoorbeeld; It get's better van ??? en nummer van Britney enzo
Nee, alleen Garyquote:
Baasjequote:
Al die volkszangers zien er ook allemaal hetzelfde uit hequote:
Zigeuners bij de Hitler Jugend. Juist jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Al die volkszangers zien er ook allemaal hetzelfde uit he
Zelfde kop, zelfde bloesjes, allemaal iets te dik/klein/mollig. Allemaal ook van die figuren die zo hadden kunnen aansluiten bij de Hitler Jugend, qua uitstraling/kop/kleurhaar/blauweogen etc...
Laat die jongen tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zigeuners bij de Hitler Jugend. Juist ja
tijdens het komende uurquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Wanneer gaat hij nu live zijn single doen die Gary?
Niet alle volkszangers zijn zigeunersquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zigeuners bij de Hitler Jugend. Juist ja
Exact om 12 uur ja, tijdens het nieuws en de reclame.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat Gerard het nu om 12 uur zingen? Of nog onbekend, ergens tussen 11 en 12
Ha, grappug!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
Exact om 12 uur ja, tijdens het nieuws en de reclame.
Dank je, ben ik wel aan toe.quote:
Als een gaylord, met z'n gaylord kerstplaatquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Gary Fomdeck eruit ziet
ja hier in den haag maar in de rest van nederlandje nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet alle volkszangers zijn zigeuners![]()
Sterker nog, de meeste van die gasten van begin 20 die allemaal zo'n volkszangerbaantje hebben wonen gewoon bij pa en ma in een Vinex-wijk...
ik heb idd geslapen ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat.... Jij moet geslapen hebben tijdens dat "optreden"
Nee, maar het zijn kampers, dat zijn niet per definitie zigeuners.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hier in den haag maar in de rest van nederlandje niet
Ongeveer dit niveau kwa mixen, misschien nog iets ergerquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb idd geslapen ja.. was ie dan zo slecht..
Amsterdam ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hier in den haag maar in de rest van nederlandje niet
okay dan haha!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ongeveer dit niveau kwa mixen, misschien nog iets erger
Sloeg echt nergens opWas gewoon pijnlijk om te zien (helemaal omdat DJ Chuckie een uur eerder de eindbaas was achter de draaitafel)
OOk niet voor het eerst in het huis toch?quote:
Ze mogen wel koffie drinken maar wordt afgeraden hoorde ik gister.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Qunix het volgende:
Mogen ze eigenlijk koffie drinken, of alleen thee?
mogen ze melk en cola drinken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Qunix het volgende:
Denk niet dat ze koffie op een lege maag willen drinkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Qunix het volgende:
Toen ze vanacht drankjes aanboden aan gasten was er "alles behalve bier en cola"quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mogen ze melk en cola drinken?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, ik heb een enorme vieze scheet gelaten
Alcohol zou wel een succes zijn op een lege maagquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Toen ze vanacht drankjes aanboden aan gasten was er "alles behalve bier en cola"
maar voorgaande jaren zag ik vooral Giel toch wel liters cola wegzuipen per dag
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, ik heb een enorme vieze scheet gelaten
Misschien dat de cola fabrikant dit jaar afgezien heeft van sponsoringquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Toen ze vanacht drankjes aanboden aan gasten was er "alles behalve bier en cola"
Pino©®quote:
Gerard destijdsquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alcohol zou wel een succes zijn op een lege maag
Volgens mij wordt Cola erg afgeraden maar Giel leeft er nu eenmaal opquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, erger ik me dood aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die serieuze koppies bij elke repo van e. Corton
Lijkt me ook lastig. Sta je daar in je kerstmannencolbert.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef rubbereend het volgende:
En dan hierna schijtlollig op gaan treden?
Yep. Hypocriet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef rubbereend het volgende:
of lekker jumpen bij dat ene liedjequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig. Sta je daar in je kerstmannencolbert.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef Cee het volgende:
Ja ik heb ook liever dat ze er nog een paar leuke geluidjes tussendoor jassen en wat radslagen gaan doen bij zo'n reportage.Kom op zeg.
hoe ze nu doen is overdreven en gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef Cee het volgende:
Ja ik heb ook liever dat ze er nog een paar leuke geluidjes tussendoor jassen en wat radslagen gaan doen bij zo'n reportage.Kom op zeg.
handjes!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef Cee het volgende:
Ja stiekem staan ze keihard te lachen van binnen om dat arme hulpeloze meisje dat van 3 kanten snoeihard genomen wordtquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit is zo ingestudeerd. Kijk gewoon normaal Domien coen enz. Man ow man.
En ook geen drielingquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn op dezelfde dag geboren, maar ze zijn geen tweeling.
ziet er uit als een normaal luistergezicht naar niet zulke leuke dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit is zo ingestudeerd. Kijk gewoon normaal Domien coen enz. Man ow man.
ah ja wij zitten op 1 lijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat kijken ze serieus, wat sneu zeg, wat nep."
>reactie.
Ik vind het echt meevallen. Het is niet dat een zigeunertraan over de rechterwang biggelt en ze een klein viooltje aan het bespelen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe ze nu doen is overdreven en gemaakt.
Mee eens. Bij Coen heb ik dat wat minder, die is er een paar weken geweest bij het Rode Kruis. Gerard doet al jarenlang mee, maar eens na zo een gebied gaan. Ho maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe ze nu doen is overdreven en gemaakt.
Ze werd wel netjes weer bij school afgezetquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja stiekem staan ze keihard te lachen van binnen om dat arme hulpeloze meisje dat van 3 kanten snoeihard genomen wordt![]()
![]()
Nee.
Volgens zei Gerard gisteren nog dat het inderdaad raar is om eerst serieus te zijn en dan 2 muinuten later weer rond te springen, maar dat is gewoon het werk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt meevallen. Het is niet dat een zigeunertraan over de rechterwang biggelt en ze een klein viooltje aan het bespelen zijn.
Je kan er natuurlijk ook niet de hele tijd in blijven hangen, dan kijkt er niemand meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens zei Gerard gisteren nog dat het inderdaad raar is om eerst serieus te zijn en dan 2 muinuten later weer rond te springen, maar dat is gewoon het werk.
Service van de zaak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze werd wel netjes weer bij school afgezet
Nee precies. Daarbij geloof ik wel dat als je een paar dagen niet gegeten hebt, zo'n verhaal best binnenkomt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook niet de hele tijd in blijven hangen, dan kijkt er niemand meer
ze hebben gewoon die shakes toch? En Gerard kan wel n paar kilootjes missenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies. Daarbij geloof ik wel dat als je een paar dagen niet gegeten hebt, zo'n verhaal best binnenkomt.
sowieso is het één emotionele achtbaan natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies. Daarbij geloof ik wel dat als je een paar dagen niet gegeten hebt, zo'n verhaal best binnenkomt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ze hebben gewoon die shakes toch? En Gerard kan wel n paar kilootjes missen
Weleens een paar dagen op vloeibare voeding moeten levenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ze hebben gewoon die shakes toch? En Gerard kan wel n paar kilootjes missen
nounou, een paar die moeilijk doen, de minderheid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:33 schreef miieejj het volgende:
wat een negatieviteit weer hier zeg..
Die stopt sowieso bij 3fm dus dat zit er dik inquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind wel dat ze volgend jaar een keer iemand anders die reportages moeten laten maken... met alle respect voor Corton en wat hij doet, maar je moet voorkomen dat het ook maar enigszins een trucje begint te lijken
Doen ze al jaren op deze manier, met voorspellen van filesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |