Welk forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fylax, ik heb topic geopend op je forum.
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik droomde een keer dat yvonne zei dat ik fa mocht worden zodat ik volwassener zou worden en verantwoordelijkheid zou leren hebben ofzoiets
Nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef deadprez het volgende:
befferton zou enigszins vermakelijk zijn als hij het eens bij één topic hield ipv meteen honderdduizend topics te openen
Uitlokkingquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.
Het is dat ik geen dm's mag delen in het openbaar maar de frustratie van je onvermogen droop er iig vanaf.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.
1x voor neppe valentijnroos sturen, werd bijna geschorstquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
Moesten jullie op school altijd corvee omdat jullie wat gedaan hadden?
Ik heb in deze 4 jaar nog nooit corvee gehad
retronet.nlquote:
Haha wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Blackings het volgende:
1x voor een dode vogel op iemand's hoofd te gooien (+ nog andere shit die ik deed tijdens die vage dag).
Snel leren is niet je sterkste kant zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.
Naar jezelf, of?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
1x voor neppe valentijnroos sturen, werd bijna geschorst
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerel op me school had naar leerlingen die met school op reis waren gestuurd dat die morgen niet naar school hoefde omdat een decaan dood was![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerel op me school had naar leerlingen die met school op reis waren gestuurd dat die morgen niet naar school hoefde omdat een decaan dood was![]()
prikkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wij moesten altijd prikken een kwartier voordat school begon maar ik ging nooit hahahahahab yolo!!!@
Kerel ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Neem nu maar weer je pilletje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen dm's mag delen in het openbaar maar de frustratie van je onvermogen droop er iig vanaf.
Dat was de vorige keer ook de reden van mijn ban. Waar ik tegen gewone users nog gewoon een beetje uit kan vallen, hebben pikkies met "verantwoordelijkheid" en een fragiel ego nog wel eens de gewoonte dit aan te pakken als "crewbash".quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En dan een beetje stiekem gaan zitten ranten hier in de hoop dat ik het niet lees. Laffe haas.
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Neem nu maar weer je pilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |