Die zoenaktie toenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat is veel leuker. Gewoon leuke meiden die niet bang zijn voor gekke dingen
Jullie soort kan veel stootjes hebben, de meeste van jullie iigquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:36 schreef Amnistia het volgende:
Ik bedoel met mijn soort.. De vrouwen..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:38 schreef Amnistia het volgende:
Nou lieve mensen.. ik ga met dit plaatje in mijn hoofd lekker slapen!
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:38 schreef Amnistia het volgende:
![]()
Daar had ik grof geld voor geboden. Gewoon die tong door de brievenbusquote:
Zoete dromenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:38 schreef Amnistia het volgende:
![]()
Wat ben je dan toch blij als je een grote tong hebtquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daar had ik grof geld voor geboden. Gewoon die tong door de brievenbus
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:39 schreef DaMook het volgende:
En laat ik nou net hetzelfde willen gaan zeggen.
Slaap lekker vriendjes en vriendinnetjes.
.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat ben je dan toch blij als je een grote tong hebt
Slaap zequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:39 schreef DaMook het volgende:
En laat ik nou net hetzelfde willen gaan zeggen.
Slaap lekker vriendjes en vriendinnetjes.
.
Achter de schermen eet en drink ik nog watquote:
Neen, dat mag niet. Alleen een sapje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Achter de schermen eet en drink ik nog wat.
Even snel pinnen. 500 euro in briefjes van 10 zodat je makkelijk kan verhogenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou ik toch zorgen dat ik een mooie bult cash op zak heb
Ik zou bijna overwegen 1000 euro te pinnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Even snel pinnen. 500 euro in briefjes van 10 zodat je makkelijk kan verhogen
Ze doen geen kutquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:45 schreef AF_ het volgende:
Mag hopen dat kensington hierna kapt met soundchecken en even wat leuks gaat doen. Anders ga ik slapen
Ik zou mijn spaarrekening plunderen. Alles voor het goede doel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen 1000 euro te pinnen
Die liedjes van ze helpen ook niet echt mee. Leuke band maar niet voor deze tijdquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn spaarrekening plunderen. Alles voor het goede doel natuurlijk
Speciaal voor de meisjes even tongen met Geraldinequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft waren Nick & Simon beter, lekker uptempo en vrolijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die liedjes van ze helpen ook niet echt mee. Leuke band maar niet voor deze tijd
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Speciaal voor de meisjes even tongen met Geraldine
Als Serious Request nou slim is laten ze luisteraars vooraf bieden op welke nachtkracht ze willen en degene met de hoogste totaalbedragen komen erinquote:
Geen goed plan .. Kan ik de komende de 10 jaar niet relaxed verder leven ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Denk niet dat hieruit hele goede krachten komen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Serious Request nou slim is laten ze luisteraars vooraf bieden op welke nachtkracht ze willen en degene met de hoogste totaalbedragen komen erin
Maar wel een ervaring rijker. En goede karmaquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen goed plan .. Kan ik de komende de 10 jaar niet relaxed verder leven ...
Natuurlijk wel met bepaald selectiebeleid. Het liefst alleen mooie dames die gekke dingen doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Denk niet dat hieruit hele goede krachten komen eigenlijk
Volgend jaar gewoon geraldine als extra dj voor de graveyardsquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met bepaald selectiebeleid. Het liefst alleen mooie dames die gekke dingen doen
Geraldine gewoon als extra dj 24/7, natuurlijk wel in bikiniquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon geraldine als extra dj voor de graveyards
Sinds de Voice kan ik die een stuk minder verdragen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:56 schreef Krambo het volgende:
Wordt weer een keer tijd voor Ilse als nachtkracht
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Geraldine gewoon als extra dj 24/7, natuurlijk wel in bikini
Zak over de kop, vlag in de hand enzovoortsquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bezopen delletje, die blonde...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:00 schreef 123poetertjes het volgende:
Hiervoor kijk ik dus naar de Graveyard
Ze houden de rij op. En dit krijgt wel aandacht en de meeste mensen niet. Tsja vind niet gekquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:01 schreef Zaktabak het volgende:
Die beveiliger zit al paar keer naar Domien te seinen of hij ze kan verwijderen
Domien is toch homo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Krambo het volgende:
Domien had gewoon z'n piemel door de brievenbus moeten steken
quote:
Roy/Noedotweetsquote:
Arme vriendin. Het is toch wel iets te obviousquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen dat weet hij en zijn vriendin nog niet.
Takes one to know onequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Arme vriendin. Het is toch wel iets te obvious
De vertraging is behoorlijk groot meestal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:12 schreef Sked het volgende:
Beetje jammer dat steeds dezelfde berichtjes langskomen als ik allang allemaal berichtjes heb gestuurd
Even kijken of die het zo doetquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Even kijken of die het zo doet
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste reactie gisterquote:
Dat gaat zoveel knaken kosten dat je het moet crowdfunden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht. Verdorie zeg. Kunnen we niet bieden op een wilde nacht met Geraldine
Ik overbied jequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht. Verdorie zeg. Kunnen we niet bieden op een wilde nacht met Geraldine
Kensington had je niet eens binnen moeten latenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:34 schreef AF_ het volgende:
Mijn mobiele internet begon even te kloten.
Maar gooi darkraver ook nog even naar binnen. Als het dan te druk is gooi je kensington maar naar buiten
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Kensington had je niet eens binnen moeten laten
Als je dit om 10u had gedaan had je een vol plein aan het stampenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:40 schreef Kyran het volgende:
Lekker dit hoorZou eerder op de avond wel leuker zijn geweest toen het er nog vol stond
Mja, om deze tijd staat het volume daar buiten ook debiel laag (ivm overlast)., Dan kan je niks met zulke muziekquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dit om 10u had gedaan had je een vol plein aan het stampen
Die foto zou ik echt boven m'n bed hangenquote:
Ze kunnen wel wat horen buiten neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja, om deze tijd staat het volume daar buiten ook debiel laag (ivm overlast)., Dan kan je niks met zulke muziek
Daar is toch geen bal aan, dit moet je lekker op vol volume draaien. Zoals ik wel doe, trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja, om deze tijd staat het volume daar buiten ook debiel laag (ivm overlast)., Dan kan je niks met zulke muziek
Ja, alleen omdat er mensen rondom wonen is het volume lachwekkend laagquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat horen buiten neem ik aan?
Zondequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat er mensen rondom wonen is het volume lachwekkend laag
Zou ik ook moeten doen, maar m'n buren zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:45 schreef Kyran het volgende:
IK heb het maar even op m'n koptelefoon gezet
Zoals ik al zei: Ze hadden Kensington nooit naar binnen moeten latenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:46 schreef CrashO het volgende:
Stuk fijner dan Kensington dit![]()
Ik zeg, trap hun het huis uit en laat Chuckie draaien tot 8 uur
Helemaal als Kensington straks weer van die slaapmeuk gaat makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:47 schreef Kyran het volgende:
Domien is helemaal gesloopt straks. Gaat er een beetje te hard in volgens mij.
Ik wil, vooral als ik de bass aanzet midden in de nacht. Dan heb ik de buren naast me, tegenover me en boven me pissig.quote:
Werd ook tijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:49 schreef CrashO het volgende:
't plein begint wel op te warmenStuk meer los dan net
Mijn uiquote:
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Geraldine Kemper
[..]
De meest geweldige celeb in Nederland
![]()
![]()
Net als Chuckiequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:52 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon Geraldine uit bed gebeld om een saaie avond te redden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:52 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon Geraldine uit bed gebeld om een saaie avond te redden.
Ja, dat verwacht ik ook. Hij zat als een idioot te springen net en hij zag er al zo moe uitquote:
Vroeger ....quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:54 schreef Kyran het volgende:
Lekker nummer dit ook. Beetje sterk contrast met net, maar toch
Gewoon nachtje doorhalen johquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:56 schreef Sked het volgende:
Het enige vervelende is dat ik vannacht nog moet gaan slapen, maar dat niet gaat lukken met een afspraak om 10u
Kan je iig pochten dat je je tong in Geraldines brievenbus hebt gestoken en ze goed nat was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:58 schreef AF_ het volgende:
Dat ze dit volgend jaar ook doet. 15 minuutjes inclusief pinnen moet dan wel lukken
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kan je iig pochten dat je je tong in Geraldines brievenbus hebt gestoken en ze goed nat was.
Die versprak zich even met iets wat met wat ze niet nogeens wou doen ... Tongen door de brievenbusquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:58 schreef Kyran het volgende:
Geraldine, wat een meid is het ook he ....
Werkt amperquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die versprak zich even met iets wat met wat ze niet nogeens wou doen ... Tongen door de brievenbus
Lijkt me sowieso niet lekkker
1 tong voor je:quote:Op dinsdag 23 december 2014 04:02 schreef Sked het volgende:
Ik zou nog met Geraldine tongen voor 250 euro als het tegen het raam aan zou zijn
Die riep domien 2 uur geleden al naar de micquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:05 schreef CrashO het volgende:
Ik zie een brabo vlag. Dat wordt zo guus
I know. Die staan er nu dus naastquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die riep domien 2 uur geleden al naar de mic
Beetje laat hequote:Op dinsdag 23 december 2014 04:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
I know. Die staan er nu dus naast
Vandaar
Ik zou direct naar het huis komen en met een dikke Hamburger voor dat glas staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:09 schreef Sked het volgende:
Iedereen lekker wakker bellen. Stelletje aso's
Geraldine mag mij altijd wakker hellen. Niks aso aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:09 schreef Sked het volgende:
Iedereen lekker wakker bellen. Stelletje aso's
Ja, gewoon hard trollen. Stelletje rotzakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou direct naar het huis komen en met een dikke Hamburger voor dat glas staan
Door brievenbus proppenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou direct naar het huis komen en met een dikke Hamburger voor dat glas staan
Ja, dan neem ik de telefoon ook wel op en dan blijf ik zolang op als ze wiltquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Geraldine mag mij altijd wakker hellen. Niks aso aan
Ze zei niet waarmee ze wilde tongenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je worst erin proppen(zolang Gerrie er nog staat
)
Ik betaal graag 250 euro om de geluksfactor te vermijdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:13 schreef AF_ het volgende:
250 euro voor tongen met geraldine. Op een gemiddelde zaterdagavond in Amsterdam maak je meer kans voor minder geld bij haar
Dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:17 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is Geraldine toch ook een lekker ding
Mijn broek staat volgens mij al een uurtje of 2 omhoog nuquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 04:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mijn broek staat volgens mij al een uurtje of 2 omhoog nu
Eigenlijk al sinds ik Ruben vs. Geraldine heb teruggekekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mijn broek staat volgens mij al een uurtje of 2 omhoog nu
Nog niet gezien. Wel een screen en die was veelbelovendquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk al sinds ik Ruben vs. Geraldine heb teruggekeken
Alleen de intro is het waard om te kijken, maar nu zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Wel een screen en die was veelbelovend
Ben er bang voor dat dat volgend jaar gebeurdquote:
Het moet er toch een keer van komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat dat volgend jaar gebeurd
Daar waagt ze haar tong niet aanquote:
Daar dacht ze vorig jaar anders overquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen met bescherming![]()
[ afbeelding ]
Mwoa. Zou niet voor betalenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen met bescherming![]()
[ afbeelding ]
Voor glas kussen? Mwoa dan kijk ik liever naar haarquote:
Als je daar staat geeft het toch wel een lekker gevoel denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Voor glas kussen? Mwoa dan kijk ik liever naar haar
Die zijn als nachtkracht intussen gedegradeerd naar figurantenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:37 schreef Kyran het volgende:
Die Kensington gasten zijn ook allemaal motorisch gestoord
quote:Op dinsdag 23 december 2014 04:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zijn als nachtkracht intussen gedegradeerd naar figuranten
Ze is gewoon enorm spontaan. Daarom heeft ze destijds ook Sterretje Gezocht gewonnen. Ze valt buiten het geprogrammeerde zootje NPO presentatrices.quote:Op dinsdag 23 december 2014 04:40 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij is die Geraldine echt een beest als ze los gaat
En ze heeft de looks wel erg meezitten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 04:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze is gewoon enorm spontaan. Daarom heeft ze destijds ook Sterretje Gezocht gewonnen. Ze valt buiten het geprogrammeerde zootje NPO presentatrices.
Gwen zit wat minder lang bij BNN. Topwijf, maar ze moet wel haar angst een beetje laten varenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
En ze heeft de looks wel erg meezitten.
Ik vind Gwen van poorten ook wel beetje in de categorie spontaan vallen.
Niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Gwen zit wat minder lang bij BNN. Topwijf, maar ze moet wel haar angst een beetje laten varen
Backstage fragmenten gezien? Daar liep ze tegen Remy te vertellen dat hij zijn favo standje met haar mocht doen en ze stuurde op hem aan om beetje aan d'r haar te trekken. Vind ze wel geil. Maar tijdens repos was het zwaar kut ja. Lachen toen 2 mensen doggy gingen doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Het viel me wel op hoe preuts ze was bij bepaalde fragmenten van Spuiten & Slikken.
Helaas maken backstage momenten de episode niet. Vooral met de achterliggende gedachte dat er dan wel een drankje in zitquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Backstage fragmenten gezien? Daar liep ze tegen Remy te vertellen dat hij zijn favo standje met haar mocht doen en ze stuurde op hem aan om beetje aan d'r haar te trekken. Vind ze wel geil. Maar tijdens repos was het zwaar kut ja. Lachen toen 2 mensen doggy gingen doen
Helemaal gelijk, ik ga nog de paar uurtjes slaap pakken die ik kan krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 04:47 schreef Kyran het volgende:
Ok tot over een paar uurtjes, nu toch even even slaap zoeken ergens.
Ik heb 's ochtends ook altijd een volle zak ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 06:08 schreef CrashO het volgende:
Hmmm. Het vuilnis wordt over ~50 minuten opgehaald, maar ben te lui om naar buiten te gaan maar heb wel een volle zak
#ochtend struggles
Die leeg jij bij de vuilnismanquote:Op dinsdag 23 december 2014 06:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends ook altijd een volle zak ja.
Dat wil 'ie zelf misschien? Domien wordt ook steeds rond 9.30 wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 05:31 schreef CrashO het volgende:
Gerard nu al wekken, wat.
Laat hem nog 15min maffen, mafkezen
Precies, ik zou ook niet 10 minuten van te voren wakker willen wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 06:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wil 'ie zelf misschien? Domien wordt ook steeds rond 9.30 wakker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |