abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147868728
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven, dat wilde ik niet, en nu wilde ik het wel weer gewoon proberen qua vriendschap, dat wilde ze in eerste instantie niet, maar ze kwam er later op terug al had ze nog geen behoefte aan "intensief contact", prima.. Ik stuurde haar 1x per 3 weken een berichtje.. Bij het laatste berichtje reageerde ze nog al arrogant en kortaf (iets wat ik absoluut niet van haar gewend was) Dus ik heb haar 1 maandje genegeerd en daarna een lang chat bericht gestuurd op facebook.

Heb daarin gevraagd om uitleg en wat er nou precies aan de hand was waardoor ze zo kortaf was, naja.. Lang verhaal kort, toen kreeg ik terug dat ze zich niet kon openstellen voor een vriendschap met mij en dat ze het nog niet verwerkt had, nouja.. Heb ik wel begrip voor, maar ze typte 1 alinea later "Oh en heb je al gehoord via facebook of van die en die dat ik een relatie heb? " Toen had ik zoiets van, waarom moet je mij dit melden?... En vervolgens heeft ze mij gestuurd dat mocht ze zichzelf ooit kunnen openstellen voor een vriendschap dat ik het dan wel zou horen en als ze dan haar kans zou hebben verkeken dan zou ze dat jammer vinden.

Vervolgens stuurde ik haar dat ik hoopte dat die kans op vriendschap er nog wel in zou zitten omdat ondanks dat we wat liepen te daten ik nou niet echt het idee kreeg dat er zo veel was gebeurd dat we ook maar meteen geen vrienden konden zijn(Er is wel wát intiem contact geweest) Toen wenste ze mij nog een fijn leven en "Misschien hoor ik jullie liedje ooit nog op de radio, groetjes" En toen werd ik geblokkeerd.

Nou zit ik met dubbele gevoelens, want ik ben aan de ene kant echt heel erg blij dat het contact verbroken is, mede doordat het de laatste tijd ook weer terug kwam dat ze constant op me liep te zeuren, op het laatst werd op alles wat ik zei gereageerd met "miep" of "-.-" of ze begon er over heen te praten.

Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, want mijn intentie was helemaal niet om überhaupt met haar te daten, ik wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is, maar daar staat nu wel tegen over dat het helemaal voorbij is, en dat zit me nog dwars.

Iemand tips? Zou fijn zijn, want wat ik al zei, het hoort mij totaal niet meer te boeien, maar toch zit het mij een klein beetje dwars nog..

[ Bericht 1% gewijzigd door Stratman op 23-12-2014 02:14:48 ]
pi_147868935
Tip:

Okay... next...
pi_147869089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:02 schreef abhinnaya het volgende:
Tip:

Okay... next...
Is de beste oplossing ja, maar het is wel wat lastig, want het ene moment denk je, mooi, ik ben er vanaf! En het andere moment sluipt ze weer een gedachte binnen...
pi_147869157
Volgende keer dat je haar ziet, direct zoenen vol op der bek! Wedden dat ze meer wil!
pi_147871036
Als je tegen je wil gefriendzoned wordt, ga je hier nooit in mee. She's just not into you, get over it. Elke poging die je nu nog onderneemt, maakt je wanhopiger en minder aantrekkelijk.
Extremistisch gematigd.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 december 2014 @ 07:39:18 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147871058
Ik weet niet hoeveel duidelijker je het kan krijgen. Ze moet je niet en ze heeft een relatie.
pi_147871111
TS je bent een dramaqueen. En je scharrel ook.
pi_147871138
Ik zou t gewoon blijven proberen TS, kan niet mislopen
pi_147873627
Tips waarvoor? Ze heeft je geblokt, dus ik denk dat je door moet gaan met je leven Bradster.
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:00:33 #10
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_147873764
Oke Braddie.
En altijd het laatste woord.
pi_147873819
Ze klinkt als een ontzettende kut die je liefdesverdriet niet verdient. Let it go :P
pi_147873978
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef Stratman het volgende:
(Er is wel wát intiem contact geweest)
quote:
wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is,
Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken van een klik/vonk die blijkbaar ZO heftig was dat er 'wel wat' intiem contact is geweest. Het lijkt ook niet logisch om in dat geval ineens iemand te friendzonen. Ik denk dat jij er meer van hebt gemaakt dan het was.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 23-12-2014 11:41:23 ]
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:14:52 #13
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147874135
Ga rustig zitten en denk aan niets, gewoon zitten. Als je dan eens aan haar denkt blijf zitten verroer je niet probeer er niet op in te gaan, je zult zien de gedachten dwaalt weer af en gaat weg. Ze zal niet eeuwig in je hoofd zitten.
Liefde voor God
pi_147874192
Je moet gewoon niet meer aan "nieuwe vrienden" beginnen Braddie, behalve als je graag KLB weer vult met "vrienden" topics.
pi_147875913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken van een klik/vonk die blijkbaar ZO heftig was dat er 'wel wat' intiem contact is geweest. Het lijkt ook niet logisch om in dat geval ineens iemand te friendzonen. Ik denk dat jij er meer van hebt gemaakt dan het was.
Er is in de 4 maanden dat wij bezig waren met daten enz heel veel gebeurd, laat ik het zo zeggen, alles behalve seks, dus nee ik heb er niet meer van gemaakt dan het was.

Ze was een week voor dat ze op vakantie ging nog bij mij thuis en toen leek er al iets anders te zijn, niet meer bij elkaar op schoot zitten, ze deed erg afstandelijk..
Naja, toen ging ze op vakantie, en toen ze terug kwam 4 weken later spraken we weer af en had ik al ergens een vermoeden dat het "klaar" was zeg maar.. En die vermoedens werden bevestigd toen ik bij d`r thuis was en d`r wilde zoenen bij binnenkomst, ze draaide haar hoofd weg. De hele dag was toen ook best wel ongemakkelijk :')

(We gingen ook van 4-5x per week afspreken de laatste 2 maanden naar 1x per week/1x per 2 weken..)
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:14:48 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147875939
Voorjekijkendoorlopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147875956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 07:32 schreef P8 het volgende:
Als je tegen je wil gefriendzoned wordt, ga je hier nooit in mee. She's just not into you, get over it. Elke poging die je nu nog onderneemt, maakt je wanhopiger en minder aantrekkelijk.
Heb je gelijk in, maar dat gefriendzone van haar kwam redelijk onverwacht, want de keer voor de vakantie was nog best intiem en toen hadden
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ga rustig zitten en denk aan niets, gewoon zitten. Als je dan eens aan haar denkt blijf zitten verroer je niet probeer er niet op in te gaan, je zult zien de gedachten dwaalt weer af en gaat weg. Ze zal niet eeuwig in je hoofd zitten.
Goede tip! Thanks man!
pi_147876101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 07:32 schreef P8 het volgende:
Heb je gelijk in, maar dat maakt het niet minder kut zeg maar. Het is gewoon heel erg raar gelopen, zonder enige aanleiding, de laatste paar keren afspreken voor de vakantie waren echt heel erg prettig en er werd gepraat over een weekendje weg, verjaardagen van familieleden, en dat ze wel een toekomst met mij ziet, en het weekend voor de vakantie deed ze opeens afstandelijker, en de laatste keer dat ik haar zag na de vakantie was het dus best wel ongemakkelijk omdat er overduidelijk heel erg vee was veranderd.. Hoofd wegdraaien bij een poging tot zoenen, zo goed als geen knuffels meer, er werd amper nog gepraat ...

Dus het liep best vreemd..
pi_147876248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Stratman het volgende:

[..]

Er is in de 4 maanden dat wij bezig waren met daten enz heel veel gebeurd, laat ik het zo zeggen, alles behalve seks, dus nee ik heb er niet meer van gemaakt dan het was.

Ze was een week voor dat ze op vakantie ging nog bij mij thuis en toen leek er al iets anders te zijn, niet meer bij elkaar op schoot zitten, ze deed erg afstandelijk..
Naja, toen ging ze op vakantie, en toen ze terug kwam 4 weken later spraken we weer af en had ik al ergens een vermoeden dat het "klaar" was zeg maar.. En die vermoedens werden bevestigd toen ik bij d`r thuis was en d`r wilde zoenen bij binnenkomst, ze draaide haar hoofd weg. De hele dag was toen ook best wel ongemakkelijk :')

(We gingen ook van 4-5x per week afspreken de laatste 2 maanden naar 1x per week/1x per 2 weken..)
Heeft ze haar huidige vriendje niet gewoon ontmoet die week voordat ze op vakantie ging?
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:26:09 #20
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_147876316
Ze wil je niet, hoe duidelijk moet een vrouw zijn?
Ga verder met je leven
pi_147876932
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft ze haar huidige vriendje niet gewoon ontmoet die week voordat ze op vakantie ging?
Ja, ik denk dus inderdaad dat ze haar huidige vriend heeft ontmoet op vakantie, beetje jammer dat het dan verder ook meteen zo moet qua contact, had juist ergens nog wel gewoon hoop dat het qua vriendschap nog goed zou komen, getuigen haar laatste berichten.
pi_147877162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:47 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ja, ik denk dus inderdaad dat ze haar huidige vriend heeft ontmoet op vakantie, beetje jammer dat het dan verder ook meteen zo moet qua contact, had juist ergens nog wel gewoon hoop dat het qua vriendschap nog goed zou komen, getuigen haar laatste berichten.
Lijkt me logisch? :') Het zou niet heel gepast zijn om contact met jou te onderhouden als ze een nieuw vriendje heeft. Je bent toch een soort van ex. Misschien zijn de de gevoelens die ze voor jou had weg nu ze een ander heeft en voelt ze de behoefte ook niet meer. Cut your losses and move on.
pi_147877256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt me logisch? :') Het zou niet heel gepast zijn om contact met jou te onderhouden als ze een nieuw vriendje heeft. Je bent toch een soort van ex. Misschien zijn de de gevoelens die ze voor jou had weg nu ze een ander heeft en voelt ze de behoefte ook niet meer. Cut your losses and move on.
Nee ok, maar "soort van ex" vind ik dan altijd weer zo`n rare redenatie, we hebben geen relatie gehad, de gevoelens voor mij waren ook weg, maar dan nog.. Ik zie echt niet in waarom je niet gewoon vrienden kan blijven ? De hele bedoeling was puur vriendschappelijk, ik zag haar nooit als iemand waar ik mee wilde rotzooien ondanks dat het wel gebeurd is.

It`s time to move on yes.
pi_147888104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef Stratman het volgende:

[..]

Nee ok, maar "soort van ex" vind ik dan altijd weer zo`n rare redenatie, we hebben geen relatie gehad, de gevoelens voor mij waren ook weg, maar dan nog.. Ik zie echt niet in waarom je niet gewoon vrienden kan blijven ? De hele bedoeling was puur vriendschappelijk, ik zag haar nooit als iemand waar ik mee wilde rotzooien ondanks dat het wel gebeurd is.

It`s time to move on yes.
Zou jij het leuk vinden als je kersverse vriendin contact zou houden met een gozer waarmee ze vlak voor jou intiem is geweest en ook gevoelens voor heeft gehad?
pi_147888899
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou jij het leuk vinden als je kersverse vriendin contact zou houden met een gozer waarmee ze vlak voor jou intiem is geweest en ook gevoelens voor heeft gehad?
Ze is ook nog gewoon bevriend met de gozer waar ze 2 jaar een relatie mee heeft gehad.. En daar had ik absoluut geen problemen mee.

Zou er zelf niks achter zoeken, ze heeft tenslotte geen gevoelens meer voor mij ondanks dat we intiem waren, dus waarom zou je er dan niet gewoon mee door een deur kunnen? Als haar vriend er een probleem van gaat maken is het een overly attached boyfriend en daar kan je ook vrij weinig mee, want dan houd ze lijkt mij, vrij weinig vrienden over omdat die kerel overal tussen komt en zich overal mee bemoeit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Stratman op 23-12-2014 19:15:52 ]
pi_147888914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke Braddie.
pi_147896736
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

pi_147909698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:02 schreef abhinnaya het volgende:
Tip:

Okay... next...
Beste tip.
pi_147913643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ze is ook nog gewoon bevriend met de gozer waar ze 2 jaar een relatie mee heeft gehad.. En daar had ik absoluut geen problemen mee.
Maar dat was vast geen vriendje waar ze een week voor jou wat mee heeft gehad. Plus, jullie hadden geen relatie dus ook geen reden om daar een probleem van te maken.

quote:
Zou er zelf niks achter zoeken, ze heeft tenslotte geen gevoelens meer voor mij ondanks dat we intiem waren, dus waarom zou je er dan niet gewoon mee door een deur kunnen? Als haar vriend er een probleem van gaat maken is het een overly attached boyfriend en daar kan je ook vrij weinig mee, want dan houd ze lijkt mij, vrij weinig vrienden over omdat die kerel overal tussen komt en zich overal mee bemoeit.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar wel dat het misschien niet heel gepast is. De reden dat ze geen contact meer wil zal echter wel gewoon zijn dat ze een andere jongen heeft en dus geen behoefte meer aan jou.
pi_147915659
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat was vast geen vriendje waar ze een week voor jou wat mee heeft gehad. Plus, jullie hadden geen relatie dus ook geen reden om daar een probleem van te maken.

Het ging 2 weken voor ze mij leerde kennen uit met die kerel, daar had ze 2 jaar mee.
pi_147915694
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:40 schreef artelligence het volgende:

[..]

Beste tip.
Makkelijker gezegd dan gedaan, het is voor mij in ieder geval nog wel een beetje lastig om haar helemaal uit m`n hoofd te krijgen, al merk ik wel dat nu ik er over "kan praten" in dit topic dat het al veeeeeeeel minder is geworden dat ik nog aan haar denk en zo, eigenlijk alleen nog maar hier.
pi_147915914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Stratman het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, het is voor mij in ieder geval nog wel een beetje lastig om haar helemaal uit m`n hoofd te krijgen, al merk ik wel dat nu ik er over "kan praten" in dit topic dat het al veeeeeeeel minder is geworden dat ik nog aan haar denk en zo, eigenlijk alleen nog maar hier.
Klopt, maar wel de beste tip. Lekker, zo'n persoon die geen contact meer wil. Maakt het vergeten veel makkelijker!
pi_147915996
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

Klopt, maar wel de beste tip. Lekker, zo'n persoon die geen contact meer wil. Maakt het vergeten veel makkelijker!
Dat is absoluut waar!
pi_147916056
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik kan het makkelijker achter me laten als het langzaam verwatert. Als de mogelijkheid tot contact er is, is het opeens niet zo belangrijk meer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147916308
quote:
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven
Tip voor de volgende keer: dit is het moment waarop je alle contact moet afkappen.
pi_147916970
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Stratman het volgende:

[..]

Het ging 2 weken voor ze mij leerde kennen uit met die kerel, daar had ze 2 jaar mee.
Okay, ik zou dat niet heel chill vinden. Tenzij het vriendschappelijke contact een beetje heen en weer appen betreft.
pi_147920285
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef thabit het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer: dit is het moment waarop je alle contact moet afkappen.
Ja, dat had ik wel moeten doen..
pi_147920319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, ik zou dat niet heel chill vinden. Tenzij het vriendschappelijke contact een beetje heen en weer appen betreft.
Dat was ook mijn intentie, gewoon na dat hele friendzone verhaal nog vrienden blijven en gewoon normaal met elkaar om blijven gaan.

(Het was sowieso mijn intentie niet om met haar te daten, wilde gewoon kijken of er wat in zat qua vriendschap, dat we meteen bij de eerste keer afspreken al lagen te zoenen had ik niet verwacht / gedacht :') )
pi_147943842
Een scharrel, maar je hebt er niet geneukt? :')

Verder je fout is dat je der gaat lopen berichten, zie niet eens in waarom maar dat terzijde.

Als je gewoon niks van jeaat horen draaien ze vanzelf wel bij, en zoniet ben je der lekker vanaf.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_147951880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Een scharrel, maar je hebt er niet geneukt? :')

Verder je fout is dat je der gaat lopen berichten, zie niet eens in waarom maar dat terzijde.

Als je gewoon niks van jeaat horen draaien ze vanzelf wel bij, en zoniet ben je der lekker vanaf.
Die kans is nu wel verkeken dat ze nog bijdraait, zal haar sowieso niet meer berichten, dat hangt nu helemaal van haar af.
Als ze me ooit een berichtje stuurt prima, doet ze dat niet? Ook prima.
pi_147961017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Stratman het volgende:

[..]

was je dan niet gewoon een beetje een rebound voor haar? Wat bedoel je trouwens met die zin in de OP over het liedje op de radio. Wie is JULLIE?
pi_147967913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

was je dan niet gewoon een beetje een rebound voor haar? Wat bedoel je trouwens met die zin in de OP over het liedje op de radio. Wie is JULLIE?
Ja, dat was ik dus blijkbaar, dat vond ik ook best klote.

Enne met jullie bedoeld ze de band waarmee er aan de weg getimmerd word "unicornflakes" had haar verteld dat we nummers schrijven en er alles aan doen om op de radio te komen
pi_147970801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Stratman het volgende:

[..]

Die kans is nu wel verkeken dat ze nog bijdraait, zal haar sowieso niet meer berichten, dat hangt nu helemaal van haar af.
Weer wat geleerd, geen rebound zijn.
pi_147970847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ze heeft je geblokt, dus haar berichten kan sowieso niet.
pi_147973346
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze heeft je geblokt, dus haar berichten kan sowieso niet.
Ja klopt.. Maar ik bedoelde het meer van, mocht ze opeens bijdraaien en mij een berichtje sturen als ze zich weer " Kan openstellen voor een vriendschap" merk ik dat vanzelf wel, en anders sja.. Jammer dan.

Als is dat hele "openstellen voor vriendschap" waarschijnlijk de grootste bullshit die ooit uit haar mond kwam, dus het houd hier bij op denk ik zo, en als dat toch niet zo is dan merk ik dat vanzelf.

[ Bericht 19% gewijzigd door Stratman op 26-12-2014 13:46:05 ]
pi_147973351
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weer wat geleerd, geen rebound zijn.
Dit inderdaad!
pi_147973366
quote:
Gelukkig deze niet. We hebben nog geen YouTube filmpjes, maar die worden in het nieuwe jaar geschoten!
pi_147974200
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef Stratman het volgende:

[..]

Gelukkig deze niet. We hebben nog geen YouTube filmpjes, maar die worden in het nieuwe jaar geschoten!
Ik ben heeeeel benieuwd!
pi_147974819
Dat gaat ook wel goed komen! Maar we willen eerst sowieso een setlist van 30-45 minuten goed onder de knie hebben voor we uberhaupt gaan beginnen aan filmen, want het moet representatief worden.
pi_147974825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:29 schreef Stratman het volgende:
Dat gaat ook wel goed komen! Maar we willen eerst sowieso een setlist van 30-45 minuten goed onder de knie hebben voor we uberhaupt gaan beginnen aan filmen, want het moet representatief worden.
Je werkt toch niet weer met die hommo Maya hè?
pi_147974951
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je werkt toch niet weer met die hommo Maya hè?
Nee, dit zijn wel wat serieuze muzikanten en wat serieuze mensen waar echt wat goeds en productiefs uitkomt, we praten al over eventueel optredens voor radio of wat promotie dingetjes in, maar dan moeten we eerst de setlist die we nu hebben (8 nummers) beter uitwerken en zorgen dat we het gewoon fatsoenlijk kunnen spelen :) Merendeel lukt wel, maar de puntjes moeten natuurlijk ook nog op de i geplaatst worden, we kunnen moeilijk gaan optreden en dergelijke als we allemaal nog een beetje onzeker zijn qua "flow"
pi_147974964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Stratman het volgende:

[..]

Nee, dit zijn wel wat serieuze muzikanten en wat serieuze mensen waar echt wat goeds en productiefs uitkomt, we praten al over eventueel optredens voor radio of wat promotie dingetjes in, maar dan moeten we eerst de setlist die we nu hebben (8 nummers) beter uitwerken en zorgen dat we het gewoon fatsoenlijk kunnen spelen :) Merendeel lukt wel, maar de puntjes moeten natuurlijk ook nog op de i geplaatst worden, we kunnen moeilijk gaan optreden en dergelijke als we allemaal nog een beetje onzeker zijn qua "flow"
*O*
pi_147975050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

*O*
Totoooooooooooo hoe ging je operatie?
pi_147976512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

*O*
Ja man, dit is wel serieus.
pi_147978512
Alleen jammer van de bandnaam, die is niet zo uniek. Google staat vol met ''unicornflakes'', vandaar dat ik jullie ook niet kon vinden.

Maar mocht je mijn advies nog willen aannemen :P ; let it go. Loop niet achter iemand aan die jou op deze manier behandeld. Hier wil je geen vriendschap mee opbouwen.
pi_147979246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Alleen jammer van de bandnaam, die is niet zo uniek. Google staat vol met ''unicornflakes'', vandaar dat ik jullie ook niet kon vinden.

Maar mocht je mijn advies nog willen aannemen :P ; let it go. Loop niet achter iemand aan die jou op deze manier behandeld. Hier wil je geen vriendschap mee opbouwen.
Heb je zeker gelijk in! Laat haar nu ook helemaal gaan en ga d`r uit m`n hoofd zetten, is het beste.
Fijn dat je er op in gaat :) Neem het zeker aan.
pi_147979410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Stratman het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in! Laat haar nu ook helemaal gaan en ga d`r uit m`n hoofd zetten, is het beste.
Fijn dat je er op in gaat :) Neem het zeker aan.
Slotje op dit topic en het er gewoon niet meer over hebben. Ze is zelfs je FOK!energie niet waard.
pi_147979433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slotje op dit topic en het er gewoon niet meer over hebben. Ze is zelfs je FOK!energie niet waard.
Heb je helemaal gelijk in, gooi maar op slot.
pi_147979562
quote:
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven, dat wilde ik niet, en nu wilde ik het wel weer gewoon proberen qua vriendschap, dat wilde ze in eerste instantie niet, maar ze kwam er later op terug al had ze nog geen behoefte aan "intensief contact", prima.. Ik stuurde haar 1x per 3 weken een berichtje.. Bij het laatste berichtje reageerde ze nog al arrogant en kortaf (iets wat ik absoluut niet van haar gewend was) Dus ik heb haar 1 maandje genegeerd en daarna een lang chat bericht gestuurd op facebook.

Heb daarin gevraagd om uitleg en wat er nou precies aan de hand was waardoor ze zo kortaf was, naja.. Lang verhaal kort, toen kreeg ik terug dat ze zich niet kon openstellen voor een vriendschap met mij en dat ze het nog niet verwerkt had, nouja.. Heb ik wel begrip voor, maar ze typte 1 alinea later "Oh en heb je al gehoord via facebook of van die en die dat ik een relatie heb? " Toen had ik zoiets van, waarom moet je mij dit melden?... En vervolgens heeft ze mij gestuurd dat mocht ze zichzelf ooit kunnen openstellen voor een vriendschap dat ik het dan wel zou horen en als ze dan haar kans zou hebben verkeken dan zou ze dat jammer vinden.

Vervolgens stuurde ik haar dat ik hoopte dat die kans op vriendschap er nog wel in zou zitten omdat ondanks dat we wat liepen te daten ik nou niet echt het idee kreeg dat er zo veel was gebeurd dat we ook maar meteen geen vrienden konden zijn(Er is wel wát intiem contact geweest) Toen wenste ze mij nog een fijn leven en "Misschien hoor ik jullie liedje ooit nog op de radio, groetjes" En toen werd ik geblokkeerd.

Nou zit ik met dubbele gevoelens, want ik ben aan de ene kant echt heel erg blij dat het contact verbroken is, mede doordat het de laatste tijd ook weer terug kwam dat ze constant op me liep te zeuren, op het laatst werd op alles wat ik zei gereageerd met "miep" of "-.-" of ze begon er over heen te praten.

Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, want mijn intentie was helemaal niet om überhaupt met haar te daten, ik wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is, maar daar staat nu wel tegen over dat het helemaal voorbij is, en dat zit me nog dwars.

Iemand tips? Zou fijn zijn, want wat ik al zei, het hoort mij totaal niet meer te boeien, maar toch zit het mij een klein beetje dwars nog..
Heb je enig eergevoel jongen? Kappen met dat wijf!
Nog een tip
Als het uit is met een meisje, nooit bedelen om vriendschap of dergelijks. Gewoon kappen, weg ermee.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_147979586
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Heb je enig eergevoel jongen? Kappen met dat wijf!
Ik heb zeker wel eergevoel, dus ik ga me er ook bij neerleggen en er mee nokken.
pi_147979673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel eergevoel, dus ik ga me er ook bij neerleggen en er mee nokken.
Dat wil ik zien! Gewoon keihard zijn met zulke trienen. Op naar echte liefde die zeker je pad zal kruisen.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_147979684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:57 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Dat wil ik zien! Gewoon keihard zijn met zulke trienen. Op naar echte liefde die zeker je pad zal kruisen.
Gaat ook wel goed komen denk ik! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')