Shreyas ja ook zo'n mongoolquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij Ajax hebben we Syntix, Shreyas en LitmanenAFCA
Ongetwijfeld. Maar het stigma doorgesnoven mafkees wat Feyenoorders hebben, daar zie ik hem wel echt voor aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF is irl gewoon een aardige gast hoor
Zie je al staan gewoon tijdens het dansen helemaal gek doen en ondertussen telefoon in de hand en de dolfijnenrel in de VBL SC lezenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging toen 4-5 keer per week.
Soms moet je dan even wat ontspanning hebben
Shreyas met zijn lappen tekst vol met onzin altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Shreyas ja ook zo'n mongoolaltijd fijn om topics te lezen als Feyenoord verloren had.
Nee, waarschijnlijk met 10 bier en een sigaret in de rokersruimte FOK!kenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je al staan gewoon tijdens het dansen helemaal gek doen en ondertussen telefoon in de hand en de dolfijnenrel in de VBL SC lezen
Shreyas is zo onbeschrijflijk dom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shreyas met zijn lappen tekst vol met onzin altijd
Jij hebt het echt niet begrepen hequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schaam mij voor users als nickhguitar, leonlinedance en 3M1N3M
En ook een beetje voor Davy.
Ik heb al sinds mijn registratie (4 jaar geleden) een vete met davy.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste freestyle rapper van fokquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet begrepen he
Haten op 3M1N3M god
Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens uit ging rusten op een loungebank en FOK! ging openenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk met 10 bier en een sigaret in de rokersruimte FOK!ken
Merendeel van jouw posts is blijkbaar schijtlollig dus je maakt geen kans.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inso ga je samen met mij VBL modden?
Die bovenste 3 ken ik niet eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
DoublePain en Tompsv?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Syntix is altijd goed voor een flinke portie plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas is zo onbeschrijflijk dom.
Jammerquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel van jouw posts is blijkbaar schijtlollig dus je maakt geen kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |