Die PizzaGeit zie ik nu alleen maar dingen posten als "Ajax heeft fucking veel geluk KNJB dit dat "quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd, ik weet niet of jij daar bij was, lachen om de tijden dat Pizzageit actief meepostte in de SC. Ongekend geniaal.
Ik vond zijn postgedrag niet des Smoofs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Norakiaan waarvan we nog steeds niet weten of dat Smoofgod was.
Die jongen is 15, kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die PizzaGeit zie ik nu alleen maar dingen posten als "Ajax heeft fucking veel geluk KNJB dit dat "
Sowieso Smoofie was dat. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Norakiaan waarvan we nog steeds niet weten of dat Smoofgod was.
Je zit ook al bij Redactie Sport dus je zit er al redelijk vuistdiep in denk ikquote:
Denk ook niet dat hij het was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond zijn postgedrag niet des Smoofs.
Vroeger probeerde hij te discussiėren op hoog niveau met Kapiteintje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die PizzaGeit zie ik nu alleen maar dingen posten als "Ajax heeft fucking veel geluk KNJB dit dat "
Zelfs Fylax post volwassener dan hem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die jongen is 15, kan je hem niet kwalijk nemen
yvonne heeft weinig te maken met foksportquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Smoofie was dat. Kan niet anders.
[..]
Je zit ook al bij Redactie Sport dus je zit er al redelijk vuistdiep in denk ik
Toen lurkte ik.quote:
Kapiteintje ging alleen maar de hipster uithangen door dure woorden te gebruiken voor zijn kant en klaar maaltijdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger probeerde hij te discussiėren op hoog niveau met Kapiteintje.
Tijdens het uitgaan FOK!kenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen lurkte ik.
1 keer zo hard om gelachen tijdens het uitgaan (ja srs) dat ik dacht een rib tre breken.
Daar had ik een tweewekenban voor (een week omdat ik ook een kloon aanmaakte). Uiteindelijk toch een week gebleven.quote:
Voor zulke supporters `schaam je je gewoon manquote:
Ze heeft dan nog wel connectiesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
yvonne heeft weinig te maken met foksport
HMF is irl gewoon een aardige gast hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zulke supporters `schaam je je gewoon man
Net als voor HMF overigens
Nog eens teruggelezen en het was vrij vermakelijk jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar had ik een tweewekenban voor (een week omdat ik ook een kloon aanmaakte). Uiteindelijk toch een week gebleven.
Dat was ook zo vermakelijk.
Netflipper die ging stoppenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen lurkte ik.
1 keer zo hard om gelachen tijdens het uitgaan (ja srs) dat ik dacht een rib tre breken.
Ach bij Ajax hebben we Syntix, Shreyas en LitmanenAFCAquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zulke supporters `schaam je je gewoon man
Net als voor HMF overigens
Ik ging toen 4-5 keer per week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |