Mij hieraanquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HMF doet me altijd hier aan denken
Nooit meer teruggekeerd na zijn hooikoortsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste die ik zo vertrouwde was Vandermar.
We weten allemaal hoe het met hem is afgelopen, Stijn.
Fokkie is wel aanwezigquote:
Hardop gelachen die tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer teruggekeerd na zijn hooikoorts
Vandermar, Vandermar. Die is inmiddels alweer meer dan een jaar niet meer onder ons. Hij vond zichzelf wel stoer omdat hij hooikoorts had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste die ik zo vertrouwde was Vandermar.
We weten allemaal hoe het met hem is afgelopen, Stijn.
Hij vertelde dat nog meer dan Kapi die om het uur vertelde dat hij overtrainde spier had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandermar, Vandermar. Die is inmiddels alweer meer dan een jaar niet meer onder ons. Hij vond zichzelf wel stoer omdat hij hooikoorts had.
Ik wil geen mod wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent afgekeurd zonet.
Sorry man.
Wie danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
Vandermar heeft gewoon andere account hij post nog in het FUT topic
Ik moest ook altijd, ik weet niet of jij daar bij was, lachen om de tijden dat Pizzageit actief meepostte in de SC. Ongekend geniaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vertelde dat nog meer dan Kapi die om het uur vertelde dat hij overtrainde spier had.
Verboden voor:quote:
Mensen met hooikoorts zijn untermenschen. Natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verboden voor:
Mensen met hooikoorts.
Dijenkletser was dat.
Waarom zou ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |