wat is de setupquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Barney weer terug naar zn oude setup zegt hij bij Sky
quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Is het een kroket, is het een vogel? Nee het is KnarrehoerSchitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik via via het een en ander over haar heb gehoord.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? En ook op het moment dat ze kapte met die filmpjes?
Onbetrouwbaar dusquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik via via het een en ander over haar heb gehoord.
RTL kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef Szura het volgende:
Jinxers Roland en Michael
Wordt 3-0 voor Rodriguez
Gewoon in de broek van de knar kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik weet niet waar Sylvia haar vlees koopt. Maar ze houdt wel van vette worst
Achterlangs een soft tip.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Berneveld heeft enough munie
Sylvia en Boskamp lijkt me een prima stelquote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon in de broek van de knar kijken
Rowby is één van de grootste talenten dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hopelijk kan Barney weer eens overtuigen.
Brown man die Rodriguez is maar matig (heeft zijn stijl ook tegen)quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rowby is één van de grootste talenten dit jaar.
Hij vindt Joke leukerquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Sylvia en Boskamp lijkt me een prima stel
Als Poepz0r/Molfan het zegt, is het zo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brown man die Rodriguez is maar matig (heeft zijn stijl ook tegen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |