nee man, alles gaat op aan kroketjes frikandelletjes en de rest wat in de frituur kanquote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Berneveld heeft enough munie
Blijft een raar volk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn in Engeland idolaat van RayBar
Zegt zequote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze deed filmpjes omdat ze 'studieschulden' heeft
Komen nog geen 1945 meter vooruitquote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze wel eens samen fietsen op een tandem?
quote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Kopiko het volgende:
Goed dat Rodriguez niet tegen Klaasen moet.
betalen ze ook in kroketten bij de slager ?quote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
nee man, alles gaat op aan kroketjes frikandelletjes en de rest wat in de frituur kan
Keegan is ook een baasje jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Rowbie Rodriguez.
Dan heb ik liever die Kieken Brouw'n.
nee, in bamihappiesquote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
betalen ze ook in kroketten bij de slager ?
Gewoon op de trekhaak.quote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komen nog geen 1945 meter vooruit
Heeft vast een leuke vriend ontmoet en heeft een goed verhaal nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze. Ik geloof er geen zak van.
Ze is vrijgezelquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Heeft vast een leuke vriend ontmoet en heeft een goed verhaal nodig.
Julia vind ik leuker
En zonder bril tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Barney weer terug naar zn oude setup zegt hij bij Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Is het een kroket, is het een vogel? Nee het is Knarrehoer#TEAMSWAGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar kunnen, ik weet niet waar Sylvia haar vlees koopt. Maar ze houdt wel van vette worstquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De slager heet zeker Jan Boskamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |