SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Zijn jullie vrienden oid?quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ik ben helemaal opgefokt! van teveel koffie te drinken net
je gaat wel praten hé >_>quote:
Dwang neurose op een keyboard, spannend hoor.quote:
Dom gerag op de gitaar en met veel roken krijgt iedereen zo'n stem.quote:AC/DC
Engeland had nooit moeten beginnen aan deze open lucht gevangenis.quote:Men at Work
GmpH lijkt wel hetero naast deze badgasten.quote:Toy Dolls
Tot vier keer toe een last concert van ze gezien, mij part stikken ze de moord.quote:Golden Earring
Iedereen weet dat er uit Amerika geen enkele goede rock gerelateerde muziek komt.quote:Living Colour
Oke, bedankt voor uw meningquote:Op maandag 22 december 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dwang neurose op een keyboard, spannend hoor.
[..]
Dom gerag op de gitaar en met veel roken krijgt iedereen zo'n stem.
[..]
Engeland had nooit moeten beginnen aan deze open lucht gevangenis.
[..]
GmpH lijkt wel hetero naast deze badgasten.
[..]
Tot vier keer toe een last concert van ze gezien, mij part stikken ze de moord.
[..]
Iedereen weet dat er uit Amerika geen enkele goede rock gerelateerde muziek komt.
Normaal gesproken reken ik 350 euro per uur voor mijn mening dus deze keer heb je mazzel.quote:
Neu, dat betaald de websitequote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Je weet toch dat je een licentie nodig hebt voor een internetradio?
Oké danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee ff snel een playlist maken en dan is het klaar
Die wilde ik eerst ook openen, maar je kunt maar een uurtje broadcasten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef terrastegel het volgende:
http://mixlr.com/terrastegel/
Sorry voor mijn dj skills
Ja lekker kut hequote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst ook openen, maar je kunt maar een uurtje broadcasten.
Bro, doe even die standaard emoticon uit die je linksboven je post ziet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:27 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
K,
The Doors
AC/DC
Men at Work
Toy Dolls
Golden Earring
Living Colour
Oke, thx voor de tip!quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef richolio het volgende:
Dan breng je meteen een heel andere stemming over
Officieel gezien wel, maar denk je dat Fylax dat ook heeft?quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef WoodenAxe het volgende:
Je weet toch dat je een licentie nodig hebt voor een internetradio?
Nee maar de boete is superhoogquote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Officieel gezien wel, maar denk je dat Fylax dat ook heeft?
Gaat geen haan naar kraaien als er niets te plukken valt.
EN WE WETEN ALLEMAAL HOE DAT AFGELOPEN IS.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
maar denk je dat Fylax dat ook heeft?
Hoe?quote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
EN WE WETEN ALLEMAAL HOE DAT AFGELOPEN IS.
Dat doen ze toch allemaal met die fok radio's? Dat zal vast wel niet helemaal mogen lijkt me.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Officieel gezien wel, maar denk je dat Fylax dat ook heeft?
Gaat geen haan naar kraaien als er niets te plukken valt.
Kan je daar doorheen lullen?quote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst ook openen, maar je kunt maar een uurtje broadcasten.
Ripquote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
EN WE WETEN ALLEMAAL HOE DAT AFGELOPEN IS.
Mixlr pro kost 20 euro pmquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ja heel simpel zelfs, gewoon het schuifje van mic opendoen en je kan praten
nice.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ja heel simpel zelfs, gewoon het schuifje van mic opendoen en je kan praten
quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Remqo het volgende:
Stem Remqo als Tatjana!
[ afbeelding ]
Ik ga er van soppen als ik stemmen krijg!
nope, maar is niet legaal lolquote:Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef terrastegel het volgende:
Livestream ding waar jij radio retry doet kost toch ook geld?
boefjequote:
blackings is 31337 haxz0rzquote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als ik daar op stream openen klik moet ik de hele tijd betalen lol
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
net alsof ze je echt een boete gaan geven omdat je muziek streamt?
ja dat doen zequote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
net alsof ze je echt een boete gaan geven omdat je muziek streamt?
wel kansloos dat er dus echt mensen zijn die de hele dag naar dat soort shit op zoek zijnquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Je word eerder gepakt met illegaal streamen dan met bijv illegaal downloaden.
Whahaha, goeden paint wel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Remqo het volgende:
Stem Remqo als Tatjana!
[ afbeelding ]
Ik ga er van soppen als ik stemmen krijg!
Inderdaad jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel kansloos dat er dus echt mensen zijn die de hele dag naar dat soort shit op zoek zijn
ik sta nog steeds bekend als de man die xgenstudios.com had gehackt c:quote:
Betrapt!quote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
kankerhoeren zusje komt met d'r skype ineens mijn zolderkamer in!
Inderdaad echt een kankerhoer nu, ik zou dr gelijk dood maken. Walgelijke actiequote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
jumpkickde d'rquote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad echt een kankerhoer nu, ik zou dr gelijk dood maken. Walgelijke actie
let maar op dat je niet door die sukkels uit het andere SC topic wordt geTR'tquote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad echt een kankerhoer nu, ik zou dr gelijk dood maken. Walgelijke actie
Pics van je zusje... Ohnee wachtquote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
Ik bevestigde alleen een ander zijn woorden joh, zal dus wel niet gebeuren. Met een glans van sarcasme er overheen ook.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
let maar op dat je niet door die sukkels uit het andere SC topic wordt geTR't
Ze zijn namelijk zo kansloos dat ze dat doen
Streamen gast! Streamen!quote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
nooitquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wanneer zet jij je radio terug aan?
TR?quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat er geen enkele TR gemacht is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
lekker doen alsof je toch echt geen kloon bentquote:
Inderdaad, in dat topic is niemand die cared namelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat er geen enkele TR gemacht is.
Ik ben verdomme geen kloonquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker doen alsof je toch echt geen kloon bent
en wij zijn allemaal kkmadquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Inderdaad, in dat topic is niemand die cared namelijk.
Jaaa jaquote:
Ik heb wel is iemand betrapt op FOK!ken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Betrapt worden met FOK!ken is nooit leuk
Ze fappen op mijn tatjana paints, geen tijd voor TRs machen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat er geen enkele TR gemacht is.
wiequote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb wel is iemand betrapt op FOK!ken.
en terechtquote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze fappen op mijn tatjana paints, geen tijd voor TRs machen.
Liep vandaag over straat, zag een blond meisje en heb d'r finaal op d'r bek gerost. Woest werd ik van die associatiequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liep vandaag over straat, zag een blond meisje en heb d'r finaal op d'r bek gerost. Woest werd ik van die associatie. Gelukkig had ik BT als snelrechter en mocht ik direct weer naar huis
Mijn broer. Was al jaren terug. Weet niet of ie nog steeds FOK!t.quote:
ok wat wil je wetenquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow boeiend man, vertel meer.
cupmaat, kutdieptequote:
Hee zus.quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn broer. Was al jaren terug. Weet niet of ie nog steeds FOK!t.
Gefeliciteerd!quote:
gvd.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liep vandaag over straat, zag een blond meisje en heb d'r finaal op d'r bek gerost. Woest werd ik van die associatie. Gelukkig had ik BT als snelrechter en mocht ik direct weer naar huis
Hahahaquote:
So it begins...quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef DjeDje het volgende:
Remqo's paints zijn fantastisch, maar wint het van de TT?
We zullen zien..
TAN TAN TAN TAAAAAAAAAAAAN.
snakelady?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
Mijn tante zat ook op Fok. Super cool.
dat betekent niet dat ik meteen haar cupmaat en kutdiepte weetquote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh? Je zei toch dat je een vriendin had?
oke keep me updated xquote:
Zag ze ook dat je schold met KK?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
Mijn tante zat ook op Fok. Super cool.
groot genoegquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Inschatting maken.
Hoe groot zijn ze ongeveer?
Jawel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat betekent niet dat ik meteen haar cupmaat en kutdiepte weet
doet djedje datquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zag ze ook dat je schold met KK?
Ik ook nogquote:
tatjana is djedje, oke?quote:
Zo romantisch.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat betekent niet dat ik meteen haar cupmaat en kutdiepte weet
quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan kan ik de maat raden, sjeetje niet zo in de aanval schieten.
DAT WAS NIET OPZETTELIJK EN NIET ERG BEDOELD EN STOP ER MEE.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zag ze ook dat je schold met KK?
Jij moet eens in de SC gaan kijken denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan kan ik de maat raden, sjeetje niet zo in de aanval schieten.
Nou vind ik campagne voeren leuker dan winnenquote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef DjeDje het volgende:
Remqo's paints zijn fantastisch, maar wint het van de TT?
We zullen zien..
TAN TAN TAN TAAAAAAAAAAAAN.
he maar vorm is belangrijker dan grootte, dus laat je niet gek maken door die zolderkamerautisten hierquote:
Ik mocht me gelukkig prijzen als ik eens in mijn meut werd gerost.quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In onze tijd was dat wel anders niet?
quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
DAT WAS NIET OPZETTELIJK EN NIET ERG BEDOELD EN STOP ER MEE.
retry32?quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee zij was hier op het begin. Het begin begin begin.
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou vind ik campagne voeren leuker dan winnen
Ik reken altijd maar zo dat het pas voor het eggie is na de twee abortus.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik mocht me gelukkig prijzen als ik eens in mijn meut werd gerost.
ze heeft heul mooi lichaamquote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
he maar vorm is belangrijker dan grootte, dus laat je niet gek maken door die zolderkamerautisten hier
Maar ga jij ook een kalender uitbrengen als je de Tatjana wordt?quote:
ik ben blij om dat te horen, lekker gedaan broquote:
DIY abortus?quote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik reken altijd maar zo dat het pas voor het eggie is na de twee abortus.
Jij hebt niks meegekregenquote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]Weet je wel hoe erg dat is. Sick.
23:53, je was gewoon dronken, zand eroverquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij hebt niks meegekregen
We deden allemaal lief tegen deadpreaz, hij kon daar niet tegen. Toen moesten we schelden. En dermann had gescreenshot voordat ik ninja editte.
so
Dat garandeer ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ga jij ook een kalender uitbrengen als je de Tatjana wordt?
quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef DjeDje het volgende:
En dermann had gescreenshot voordat ik ninja editte.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
23:53, je was gewoon dronken, zaad erover
Je tante is nu vast niet meer trots op je. Tenzij je Tatjana wordtquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We deden allemaal lief tegen deadpreaz, hij kon daar niet tegen. Toen moesten we schelden. En dermann had gescreenshot voordat ik ninja editte.
so
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
23:53, je was gewoon dronken, zand erover
Deadprez is sowieso super lievquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
so
nounounounouquote:
super en liev moeten aan elkaarquote:
Ik zal haar bedanken in mijn speech.quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je tante is nu vast niet meer trots op je. Tenzij je Tatjana wordt
mij ook tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zal haar bedanken in mijn speech.
je weet dat hij 'zaad' van 'zand' heeft gemaakt?quote:
Dan ga ik op je stemmen.quote:
Tettenjanaquote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ga ik op je stemmen.
Maar dan wil ook die kalender hebben, een echte Tatjana doet dat
Waarom zou ik anders nice zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je weet dat hij 'zaad' van 'zand' heeft gemaakt?
pardonquote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef hoink581 het volgende:
Die reclame van kanker.nl blijft op een of andere foute manier grappig.
Het heeft gewerkt, thanks. Moet even naar de WC brb.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon wat boerenpioen eten.
Je weet dat reclame gebaseerd is op je zoekgeschiedenis?quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef hoink581 het volgende:
Die reclame van kanker.nl blijft op een of andere foute manier grappig.
JA! Moet je me er wel aan herinneren dan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ga ik op je stemmen.
Maar dan wil ook die kalender hebben, een echte Tatjana doet dat
uit blijk van waardering dat onze grote vriend Blackings zand erover gooit, maar dat is dus niet het gevalquote:
Maak er foto's van en zet ze op /b.quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt, thanks. Moet even naar de WC brb.
http://coldplay-radio.wee(...)-privacy-policy.htmlquote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Je weet dat reclame gebaseerd is op je zoekgeschiedenis?
Reken maar dat ik dat doequote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
JA! Moet je me er wel aan herinneren dan.
Ja maar dan heb je nog bumra en stemraquote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef terrastegel het volgende:
[..]
http://coldplay-radio.wee(...)-privacy-policy.html
hier staat dat het legaal is volgens mij met een gratis account copyright muziek streamen.
Zodat ze me kunnen doxxen en mijn vader foetuspics in zijn inbox vindt?quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maak er foto's van en zet ze op /b.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
uit blijk van waardering dat onze grote vriend Blackings zand erover gooit, maar dat is dus niet het geval
Alsof je vader daar niet om kan lachen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zodat ze me kunnen doxxen en mijn vader foetuspics in zijn inbox vindt?
>Hoink deed raar tegen houses.quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is er een fittie tussen de KLB-SC's ontstaan ofzo?
Liever niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk moet de volgende TT DjeDje de Calender-girl heten
quote:
dankje voor samenvatting xquote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Hoink deed raar tegen houses.
>Hoinkgate
>LudoSandersgate
>Hoink reageerde zich af op chroestjov
>chroestjov cared niet
>Hoink cared nog minder niet
>6 topics vol gescheld
Ik heb wat gemist dus.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Hoinkgate
>LudoSandersgate
>chroestjov cared niet
>6 topics vol gescheld
lol, het grappige is dat dit nog deels waar is ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Hoinkgate
>LudoSandersgate
>chroestjov cared niet
>6 topics vol gescheld
Heb genoten.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Hoinkgate
>LudoSandersgate
>chroestjov cared niet
>6 topics vol gescheld
Staat onder CTRL+C nu.quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk moet de volgende TT DjeDje de Calender-girl heten
Waarom niet, dat is toch leuk? Misschien ook zo'n sc-banner met jouw foto's erop.quote:
dat is een heel accurate samenvatting, blackingsquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol, het grappige is dat dit nog deels waar is ook
Wat een voorbeeld is ze ook.quote:
Zijn het 7 topics inmiddels?quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol, het grappige is dat dit nog deels waar is ook
Hoink heeft -65 repquote:
daarom juist, dan verwachten we het nietquote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want WoodenAxe heeft een VI-UI.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom juist, dan verwachten we het niet
Ik verwacht altijd het onverwachtequote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom juist, dan verwachten we het niet
alsof men 24/7 online hoort te zijn hieroquote:
ik onverwacht altijd het verwachtequote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd het onverwachte
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
alsof men 24/7 online hoort te zijn hiero
Wat heeft deadprez met het hele geheel te doen dan?quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoink heeft -65 rep
En Chroestjov is niet zo gevat als wij dachten en heef -85 rep
Houses en deadprez +25 rep voor niet wild te worden.
Deadprez is hier wel altijd 24/7 online anders.quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wow wat, slow chat banner met mijn foto's?quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, dat is toch leuk? Misschien ook zo'n sc-banner met jouw foto's erop.
Deadprez zegt 20 keer per dag bedankt hans en maakt derksen referentie all over my dick.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want WoodenAxe heeft een VI-UI.
uiteraard niet, mensen moeten uiteraard ook nog een fapje plegen enzulksquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Deadprez zegt 20 keer per dag bedankt hans en maakt derksen referentie all over my dick.
KLB Keizer en slowchat grootmeester.quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft deadprez met het hele geheel te doen dan?
Dat hoort erbij als je Tatjana wilt wordenquote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar dat "Bedankt Hans" heeft die gewoon van mij overgenomen wss
quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wow wat, slow chat banner met mijn foto's?
Ik snap hm niet
"derksen is baas maar ik kijk geen VI hoor grgr."quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar dat "Bedankt Hans" heeft die gewoon van mij overgenomen wss
1 week geleden postte je daar alsof het je werk was.quote:
Ik voel wel een beetje spanning nu. Eerste maar zien wie het wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je Tatjana wilt worden
Daar heb je me.quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
super en liev moeten aan elkaar
Ik denk helemaal niets over je.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef WoodenAxe het volgende:
Denken dat ik een kloon van deadprez ben
Komt omdat Johan een PVV-basher is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
"derksen is baas maar ik kijk geen VI hoor grgr."
Nee maar Der_Mann welquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets over je.
Je bent een lekker wijf met een heel mooi lijf je houdt van zoenen wij kunnen zoenen met je blonde haar krijg je alles voor elkaar je houdt van ringen en dat soort dingenquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wow wat, slow chat banner met mijn foto's?
Ik snap hm niet
ik maak fatoe vriend, je gaat er ook echt helemaal serieus op in lolquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt omdat Johan een PVV-basher is.
Over een halve week ook weer wss.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
1 week geleden postte je daar alsof het je werk was.
Ik ook, ik weet niet hoe ik paints moet animeren voor een videoclip... moet ik manboobs gaan kwekenquote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik voel wel een beetje spanning nu. Eerste maar zien wie het wordt.
Je moet Pixxie eens dm'en hoe je het effectiefst aandacht kan krijgen op het internet.quote:
VBLGates?quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Blackings het volgende:
De wekelijkse VBLGates nadat een topclub verliest
VBLGates na terechte bans
VBLGates om GGMM
Vooral dit ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je houdt van ringen en dat soort dingen
kom danquote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik maak fatoe vriend, je gaat er ook echt helemaal serieus op in lol
Hoeft niet. Een beetje aankomen en je hebt mij al verslaan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet niet hoe ik paints moet animeren voor een videoclip... moet ik manboobs gaan kweken
zemmel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Herman verspilt graag zijn tijd.
Ik durf daar niet meer te komenquote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over een halve week ook weer wss.
Als ik een wijf was had je me met die volzinnen wel je bed in gekregen mattie, chapeau!quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent een lekker wijf met een heel mooi lijf je houdt van zoenen wij kunnen zoenen met je blonde haar krijg je alles voor elkaar je houdt van ringen en dat soort dingen
Neem een ander in de maling!!quote:
Niet nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet Pixxie eens dm'en hoe je het effectiefst aandacht kan krijgen op het internet.
ook niet echt origineel of zoquote:
Wat kun je nog meer vertellen over je borsten?quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een beetje aankomen en je hebt mij al verslaan.
Hangtettenquote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer vertellen over je borsten?
Ome Henk niet kennenquote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik een wijf was had je me met die volzinnen wel je bed in gekregen mattie, chapeau!
DjeDje betekent zaad in het turks.quote:
Don't shoot can't breathequote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik durf daar niet meer te komen
#plsdontbanmeimblack
ik vind vorm belangrijker dan grootte, dus wees niet te bang hequote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een beetje aankomen en je hebt mij al verslaan.
Moet je eens een foto posten in S&G, dan is je scherm gevuld met quote meldingen.quote:
Daar kan ik je ook wel het een en ander over vertellen. Ze zijn niet klein, noch heel groot. Prima formaatje en ze staan niet uit elkaar ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toen zat ik in groep 1 geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel hoor, was echt fucking stoer in groep 6.
Ze zijn witter dan de rest van mn lichaam.quote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Peperonitepels?quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar kan ik je ook wel het een en ander over vertellen. Ze zijn niet klein, noch heel groot. Prima formaatje en ze staan niet uit elkaar ofzo.
Het is ook een voetballerquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
DjeDje betekent zaad in het turks.
heb je vitiligo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ze zijn witter dan de rest van mn lichaam.
zal wel een zaadvoetballer zijn hihahoquote:
Hmmmm. Ik zal dat eens overwegen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je eens een foto posten in S&G, dan is je scherm gevuld met quote meldingen.
Ja maar alle stoere boys kwamen er later alsnog achter en gingen dan helemaal stoer doen met die liedjes je weetquote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen zat ik in groep 1 geloof ik.
picsquote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ze zijn witter dan de rest van mn lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |