Je bent vooral irrelevant aan het lullen dus.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het was dan ook meer een algemene opmerking. Gezien de inhoud van dit topic. Wel op blijven letten aub.
Dat is jouw mening. Gelukkig hecht ik daar niet al teveel waarde aan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent vooral irrelevant aan het lullen dus.
Je kan ook gewoon met argumenten komen natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Gelukkig hecht ik daar niet al teveel waarde aan.
Want jouw post stond propvol met goed onderbouwde argumenten. Lees het topic nog eens door en kom dan maar terug.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met argumenten komen natuurlijk.
Genoeg om er op te reageren blijkbaar.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Gelukkig hecht ik daar niet al teveel waarde aan.
Oh-oh die doet het altijd zo goed op een forum. Chapeau.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg om er op te reageren blijkbaar.
Serieus, wordt het zo vaak gebruikt, ja?quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh-oh die doet het altijd zo goed op een forum. Chapeau.
Sterker nog: ik sprak pure waarheid.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Want jouw post stond propvol met goed onderbouwde argumenten.
Lees het topic nog eens door en kom dan maar terug.quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sterker nog: ik sprak pure waarheid.
Wij weten vooralsnog niet of deze actie ook maar enigszins met de islam te maken heeft. Dat is geen argumentatie, maar een feitelijke constatering.
Dag schatje.quote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door en kom dan maar terug.
Maar ik ga slapen, ik lees je argument morgenochtend wel, of misschien ook niet.
De verontwaardiging bij zoiets wordt ook steeds ongeloofwaardiger gezien de stokpaardjes die bereden worden. Men is tenslotte weer een stap dichterbij de utopie die moslimvrije samenleving heet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sommige mensen willen _zo graag_ dat het een moslimextremist is, dat het ziekelijke neigingen begint aan te nemen.
Je kan beter waken voor wat er al dan niet op kerstmarkten verschijnt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja. Mensen moeten er voor waken zich gek te laten maken door wat er allemaal in de media verschijnt. Kop blijven gebruiken, zou ik willen zeggen.
Want? Alle kerstmarkten zijn gevaarlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je kan beter waken voor wat er al dan niet op kerstmarkten verschijnt.
komen heel wat gekkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Want? Alle kerstmarkten zijn gevaarlijk?
Dat sowieso. Het is onwaarschijnlijk dat iemand die psychisch in orde is - nota bene op maandagavond - een kerstmarkt bezoekt.quote:
Vroeger legden we de schuld bij foute boeken , toen waren er nog geen pc-spelletjesquote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom leggen we de schuld niet gewoon bij computerspelletjes, zoals vroegah?
Nu ook nog hoor. De Koran heeft het allemaal gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vroeger legden we de schuld bij foute boeken , toen waren er nog geen pc-spelletjes
Wat maakt de Koran een fout boek?quote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu ook nog hoor. De Koran heeft het allemaal gedaan.
nee niet de koran , hooguit de moslimquote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu ook nog hoor. De Koran heeft het allemaal gedaan.
De vrije interpretatie die er op los gelaten kan wordenquote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat maakt de Koran een fout boek?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat maakt de Koran een fout boek?
Bijzonder problematisch dit.quote:Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |