Zou goed kunnen hoor. Klinkt als een Rus die in opdracht van Putin onrust in Europa moest veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
De man rook naar drank en sloeg wartaal uit.
Waarheid of ...
Nee joh, gewoon ingehuurd door Noord-Korea als vergelding, alleen hebben ze nog geen echt effectieve terroristen kunnen contracteren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Klinkt als een Rus die in opdracht van Putin onrust in Europa moest veroorzaken.
Boze man die na tig gluwein zijn vrouw nog niet bij die dikke piek en vette kerstballen weg kon krijgen, gok ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Klinkt als een Rus die in opdracht van Putin onrust in Europa moest veroorzaken.
Is dit figuur een moslim?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Skillstorm het volgende:
Wauw, al die paranoïde mensen hier die denken dat het een moslimextremist Isjullie kunnen niet meer helder nadenken hier ofzo?
![]()
Alsof iedereen buiten je zolderkamer moslimextremist hier, zo denken mensen tegenwoordig in NWS.best wel triest
Open je ogen!! Het is 23 over 12.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Skillstorm het volgende:
Wauw, al die paranoïde mensen hier die denken dat het een moslimextremist Isjullie kunnen niet meer helder nadenken hier ofzo?
![]()
Alsof iedereen buiten je zolderkamer moslimextremist hier, zo denken mensen tegenwoordig in NWS.best wel triest
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef LTVDK het volgende:
Nee joh, gewoon ingehuurd door Noord-Korea als vergelding, alleen hebben ze nog geen echt effectieve terroristen kunnen contracteren.
Ook goed mogelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Boze man die na tig gluwein zijn vrouw nog niet bij die dikke piek en vette kerstballen weg kon krijgen, gok ik.
Ik weet niet of de dader een moslimextremist Is, dat zeg ik juist, maar de eerste paar reacties denken van wel.quote:
Goed zo. Niets verdient meer bewondering dan de durf en het kunnen boven de eigen omgeving uit te stijgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Skillstorm het volgende:
Als je mij bedoelt : Ik ben Arabisch maar nooit moslims geweest
Nou, ik ben christelijk opgevoed en ben nu atheïst dus zo zit het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Goed zo. Niets verdient meer bewondering dan de durf en het kunnen boven de eigen omgeving uit te stijgen
Ah, nou nog een stapje te gaan en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, ik ben christelijk opgevoed en ben nu atheïst dus zo zit het.
Wat dan? Super atheïst?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, nou nog een stapje te gaan en dan ben je klaar
Uhm dit topic gaat over de eerste intifada in Frankrijk, jij moet weer in de slachtofferrol kruipen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar er is dus niet genoeg genocide tegen moslims?
Uhm deze man stak zichzelfquote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar er is dus niet genoeg genocide tegen moslims?
Wat een paniek!!quote:The Christmas market was evacuated and cordoned off by police. A bomb disposal unit was brought in to inspect the van.
Sluit niet uit dat het vanavond al weer ergens (in Frankrijk) raak is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:49 schreef Smack10 het volgende:
Kijken of er morgen weer een verwarde man de macht over het stuur kwijtraakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |