Hahahaquote:
Nee. Ik zou jou NOOIT bedonderen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vreemdgegaan.
Sommige dingen kunnen we niet vergeten.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]kunnen we niet gewoon vergeten dat ik dat gezegd heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen we niet vergeten.Daar blijf je me voor altijd aan herinneren hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar blijf je me voor altijd aan herinneren hè.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij liegt, die gore leugenaar. Ik ben trouw.
Was makkelijker geweest.quote:
sorry bby ik meende het niet, was maar een grapjequote:
Nee, voor jou is vreemdgaan makkelijker natuurlijk.quote:
Nee, jij bent vreemdgegaan, ik heb me eerst voorgesteld, hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, voor jou is vreemdgaan makkelijker natuurlijk.
Omdat ik het met eigen ogen heb gezien.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry bby ik meende het niet, was maar een grapje
Ik was vreemdgegaan nadat jij was vreemdgegaan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, jij bent vreemdgegaan, ik heb me eerst voorgesteld, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |