quote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Remqo het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien hebben:
Vikings komt vanavond op FOX![]()
Topserie!
ik heb eerste seizoen gedownloadquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Remqo het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien hebben:
Vikings komt vanavond op FOX![]()
Topserie!
Scheelt weer reclamequote:Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb eerste seizoen gedownload
Ik ben er even stil van.quote:
idd. ik haat series of films op tv kijken, al die reclame steeds.quote:
Ja daag. Mijn huis. Jij mag gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben er even stil van.
Pak je spullen maar uit de kelder en ga bij Deadprez wonen.
Ik heb S1 op DVD, omdat het terugkijken wel waard is.quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd. ik haat series of films op tv kijken, al die reclame steeds.
en ben ook geen fan van nederlandse ondertiteling, liever gewoon niks. ik ga denk morgen er maar eens mee beginnen
Het is jouw huis helemaal niet. Het is die van Slaapzak...... Of ben jij al die jaren al Slaapzak?quote:
Ja ik ben Slaapzak.quote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is jouw huis helemaal niet. Het is die van Slaapzak...... Of ben jij al die jaren al Slaapzak?
Heb ik hier niets over te zeggen?quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik hier niets over te zeggen?
Oquote:
Jij en Danny zijn de enige andere users hier, verder is iedereen slaap_zakquote:
Je snapt dat we je nu moeten doden he?quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij en Danny zijn de enige andere users hier, verder is iedereen slaap_zak
quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je snapt dat we je nu moeten doden he?
altijd lastig, zelfmoord-strugglesquote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je snapt dat we je nu moeten doden he?
Jij bent anders ook vreemdgegaan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, schrik je van hè?
Met je vreemdgaan.
met mijquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vreemdgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |