ik zeg niksquote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha dus je weet niet hoe ze eruit ziet?
Of loop je me een beetje in de maling te nemen.
Bazen nummerquote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
er zitten godverdomme van die 15 jarige kutkinders allemaal rotjes enzo af te steken en dan gaan ineens alle honden in de straat blaffen
OPTYFEN IK WIL RUST
Doe je zolderraam dan dicht.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
er zitten godverdomme van die 15 jarige kutkinders allemaal rotjes enzo af te steken en dan gaan ineens alle honden in de straat blaffen
OPTYFEN IK WIL RUST
zelfs dan hoor ik al die WAFWAFWAF BAMAMAM WAFWAFWAF BAMBAMBAMWAFBAMWAFAWF nogquote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe je zolderraam dan dicht.
sigaretten dienen verboden te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vuurwerk dient verboden te worden.
Daarnaast dient taks op sigaretten verlaagd te worden.
Nee, natuurlijk niet...quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
sigaretten dienen verboden te worden.
eens. ik vind dat cocaïne daarvoor in de plek moet worden verkocht.quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
sigaretten dienen verboden te worden.
Ik leef met je mee, ik heb ooit een hond gehad die totaal niet tegen vuurwerk kon.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
OPTYFEN IK WIL RUST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |