quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef terrastegel het volgende:
Ik moest weeral lachen:
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie eend hier gezien? Hij is heel erg boos
Ja hij was net een paar ganzen aan het vermoordenquote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie eend hier gezien? Hij is heel erg boos
quote:
Een van de symptomen van voedselvergiftiging is de hele dag onzin uitkramen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:47 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij maakt dat met die sauzen geen fuck uit ik gebruik ook zo'n hot pepper sauce die al ruim een jaar over datum is merk er niks van.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zoek maar een nieuwe FOK! bff.
TTYN.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
whehe die streep door z'n UI ook echt
talk to you never?quote:
En dat voor kerstquote:Op maandag 22 december 2014 18:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
[..]
Een van de symptomen van voedselvergiftiging is de hele dag onzin uitkramen.
[..]
Die arme eend loopt nu buiten eenzaam over straat terwijl iedereen gezellig binnen zit met een kerstboom en lekker etenquote:
Ja en dat is allemaal jouw schuld.quote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die arme eend loopt nu buiten eenzaam over straat terwijl iedereen gezellig binnen zit met een kerstboom en lekker eten
quote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en dat is allemaal jouw schuld.
Wij eten eend met kerstquote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die arme eend loopt nu buiten eenzaam over straat terwijl iedereen gezellig binnen zit met een kerstboom en lekker eten
ga es haxballenquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eet je gewoon beneden toot of krijg je eten op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |