quote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef GeileDonder het volgende:
[..]
38 jaar zijn en dan op FOK! rondhangen
Royal sadness
Het regentquote:Op maandag 22 december 2014 12:55 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ga naar buiten! Geniet van de korte tijd die je nog te leven hebt!
Jij bent zielig dat je mensen kwalificeert op leeftijd.quote:Op maandag 22 december 2014 12:58 schreef GeileDonder het volgende:
[..]
Vind je het zelf niet zielig? =/
Bij verschillende leeftijden horen verschillende levensfases. Op je 38ste ruzie maken op een forum... tsja, beetje zielig.quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij bent zielig dat je mensen kwalificeert op leeftijd.
Kijk eens aan. Misschien krijg je er nog een gratis longontsteking bijquote:
Of je neemt 't met een korrel zout en laat het niet zo zwaar wegenquote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef GeileDonder het volgende:
[..]
Bij verschillende leeftijden horen verschillende levensfases. Op je 38ste ruzie maken op een forum... tsja, beetje zielig.
Ok, dan niet.quote:
Ze moeten er iets op zetten, ws. nog wel tot eind 2016 nog prima te eten.quote:Op maandag 22 december 2014 12:45 schreef CarltonBanks het volgende:
denk ik...
Ik heb net een bapao gehad met deze sauce:
[ afbeelding ]
Blijkt die saus een half jaar over datum te zijn, tht may 2014.
Ga ik nu dood?
badum tssquote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Homijn het volgende:
TS gaat inderdaad dood. Naar verwachting binnen nu en 85 jaar.
Een van de symptomen van voedselvergiftiging is de hele dag onzin uitkramen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:47 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij maakt dat met die sauzen geen fuck uit ik gebruik ook zo'n hot pepper sauce die al ruim een jaar over datum is merk er niks van.
Zoek maar een nieuwe FOK! bff.quote:Op maandag 22 december 2014 17:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
Een van de symptomen van voedselvergiftiging is de hele dag onzin uitkramen.
Eendje sorry ik heb spijt, het is de tijd van de maandquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zoek maar een nieuwe FOK! bff.
TTYN.
Pls eendje wees niet boos het is bijna kerstquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zoek maar een nieuwe FOK! bff.
TTYN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |