ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b] Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b] [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Op maandag 22 december 2014 17:41 schreef DeaDLocK2K het volgende: Kanker kan de kanker krijgen. Bah. Ik ga eens even een leuke treinrit plannen. Naar iets warms en verwegs.
Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef DeaDLocK2K het volgende: Fijne kerstdagen worden het ja. 2015 begint nu al fantastisch. Met vooral borstkanker in mijn moeder. Wat een feest.
Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef DeaDLocK2K het volgende: Fijne kerstdagen worden het ja. 2015 begint nu al fantastisch. Met vooral borstkanker in mijn moeder. Wat een feest.
Niet tof. Sterkte ermee. Ga inderdaad leuke dingen doen, dat helpt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Mooi kloten, sterkte kerel. Maar hou hoop, hoeft lang niet altijd het einde te zijn.
Bij mijn ma ging het balletje half januari rollen, ze heeft tot de operatie in september het huis zelf schoongehouden (tijdens chemo) en is inmiddels sinds een maandje alweer 26 uur per week aan het werk
Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef DeaDLocK2K het volgende: Ja vrouwen zijn fucking eindbaas als het op dit soort dingen aankomt maar als je al zoveel medisch gezeik hebt als dit exemplaar houdt het snel op.
Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef b2py het volgende: Door een defect aan het spoor vertrekken we 10 min later uit Amsterdam naar Alkmaar, de sprinter kan wel gewoon rijden..
Je snapt toch wel dat sprinters altijd voorang hebben?
ik ben al thuis Met +4 maar. Wel onaangekondigd de achterste 6 van 10 bakken afgetrapt in Deventer waardoor iedereen op een hol naar voren moest. Plus natuurlijk alle omreis-overstappers Amersfoort - Zwolle die niet langs Hattem konden, en die dus voor een groot deel allemaal naar achteren moesten richting trap. Enig idee hoe smal dat perron op spoor 1 eigenlijk is? Was dus weer typisch lekker nagedacht
Begrijp ik hieruit dat de gewone IC/EC verdwijnt uit Dld en wordt vervangen door een soort ICE, gezien dit ook hogesnelheidsmateriaal is, als het op den dit ook ICE-1 niet verbannen?
Begrijp ik hieruit dat de gewone IC/EC verdwijnt uit Dld en wordt vervangen door een soort ICE, gezien dit ook hogesnelheidsmateriaal is, als het op den dit ook ICE-1 niet verbannen?
Dat begrijp je goed, ICx dient allereerst ter vervanging van de oude getrokken IC-vloot en zal later ook de ICE-1 en ICE-2 gaan vervangen.
Toen de ICx werd besteld waren er ook een aantal gekocht voor de dienst Amsterdam - Berlijn (meerspanning, ATB), maar later is men daarop teruggekomen. Er komen dus voorlopig geen ICx-treinen naar Amsterdam, maar misschien verandert dat nog met een latere vervolgbestelling.
Het huidige IC-materieel wordt in eerste instantie vervangen, maar daarna mogelijk ook de ICE1 en ICE2. De Pimpel zal nog wel een tijd blijven, want de meerspanningsvariant is geannuleerd.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven