Ik heb geen ventquote:Op maandag 22 december 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als je vent je kop ff niet wil aanzien kan ie de uil erop leggen
Ok, en nu?quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef SuperFood het volgende:
[..]dat wilde ik ff horen natuurlijk
En dat gaat helemaal goed komenquote:
kijk dat is de spiritquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
Wees mij nou niet, is niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
What did you do?quote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
wist je niet, gebroken nek, heel triest. kan niets meer. ze fokt met een rietje en een toetsenbord. sad story broquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat Annex zegt, scheelt vermogensbelasting..
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
Je kan het hebben of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?
doe es uitleggen. ik heb je fobo gechecked dus gelukkig was dat van die nek niet echt anders hak nu kapot geschaamd dit datquote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
Ga je dit nu iedere rijles zeggen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik blijf weg uit Enske.. dus je kan hoor!!![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |