Zulks een nuttig antwoordquote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je vijf ijsmachines hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Serveersuggestie op de verpakking van mijn stuk vlees: Ofwel met saus, ofwel zonder saus serveren.
Behulpzaam
Check! En ik heb er nog een rookworstje bij. Vooral omdat ik daar zin in hadquote:
Ik had geen lekkere rookworst in huis.quote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! En ik heb er nog een rookworstje bij. Vooral omdat ik daar zin in had
alleen in overpriced winkelsquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet vaak erg lachen om serveersuggesties. Dat moet dan verplicht op de verpakking staan, met soms als enige extra een blaadje sla ofzo.
Ja die zijn er ookquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet vaak erg lachen om serveersuggesties. Dat moet dan verplicht op de verpakking staan, met soms als enige extra een blaadje sla ofzo.
dit zijn de momenten waar ie een verschil kan maken. tof juistquote:Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Molo het volgende:
Sterkte P... Niet tof dat soort momenten
Eerst even lekker eten dan maar, dat helpt altijd
lidlquote:Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, let er maar eens op. Staat op vrijwel alles.
Je kunt toch 5 porties maken, portie maken invriezen en de volgendequote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
Dubbele hoeveelheid ijs maken, want kerst, want 5 eters en dus keihard vergeten je maar een ieniemini ijsmachientje hebt. Aaaaaaarrrggghhhhh. Muts!
Stond ook op mijn Lidl verpakking net hoorquote:
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloosquote:Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef SuperFood het volgende:
dit zijn de momenten waar ie een verschil kan maken. tof juist
quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Stond ook op mijn Lidl verpakking net hoor
Mijn stuk vlees is van de Lidlquote:
Ik gok dat ze alles al in de ijsmaker had gemikt, in 1 keer. Dat past dan dus nietquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt toch 5 porties maken, portie maken invriezen en de volgende
je moet geen erkenning verwachten maar anders dan datquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloos![]()
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Was het de saltimbocca?quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn stuk vlees is van de LidlDie met die serveersuggestie dus.
Eendenborstfilet uit de diepvries.quote:
Ja zo'n eindgebruiker ben ik dusquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloos![]()
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Oh staat dat daarop ja? Had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eendenborstfilet uit de diepvries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |