haha dat was vies geniaal jaquote:
Dat is toch die upgraded keukenhulpquote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Degene waar ik nog het meest kapot om ging was Palma. Wat een heldmet d'r rokersstem
Palmaquote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Degene waar ik nog het meest kapot om ging was Palma. Wat een heldmet d'r rokersstem
Ja waar Jaap z'n kots oo ging afschuddenquote:
Die stemquote:
Mooiste vond ik die verjaardagsfittie tussen Natasia die zwarte hoer en Jaap of met Lieke en Jaap vs Dreft in de douchequote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waar Jaap z'n kots oo ging afschudden
Natasiaquote:Op maandag 22 december 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste vond ik die verjaardagsfittie tussen Natasia die zwarte hoer en Jaap of met Lieke en Jaap vs Dreft in de douche
Ik zou het niet met geweld doen, gewoon telkens vies treiteren en iedereen tegen elkaar opzetten _o-quote:Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
Was sowieso zwaar kinderachtig zou allang er uit gestuurd zijn wegens vechten of anders zelf weggegaan zijn constant treiteren of getreiterd worden en dat maandenlang
Ja maar andersom ook constant getreiterd worden he, persoonlijke spullen die ze weghalen mensen die je zwakke punten zoeken en je dan gaan afmaken voor de camera.quote:Op maandag 22 december 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet met geweld doen, gewoon telkens vies treiteren en iedereen tegen elkaar opzetten _o-
Kloptquote:Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natasiahaar kinderen vies verwaarlozen en de vermoorde onschuld spelen
Nice hoorquote:Op maandag 22 december 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Woont ook in Almere net als Brian, wel allemaal in nice huizen trouwens
Weet niet, opzich wel benieuwd hoelang ik het zou uithoudenquote:Op maandag 22 december 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar andersom ook constant getreiterd worden he, persoonlijke spullen die ze weghalen mensen die je zwakke punten zoeken en je dan gaan afmaken voor de camera.
Denk jij houdt het een week vol max. Ik ook hoor daar niet van
Die hebben we hier al met enige regelmaat gehad toch.quote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, opzich wel benieuwd hoelang ik het zou uithouden
Zullen we een fok-editie houden
In het echt zonder mods.quote:Op maandag 22 december 2014 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben we hier al met enige regelmaat gehad toch.
Meestal resulterend in bans voor iedereen.
Stijn is niet gemeen genoeg beter GGMM en HMF dan krijg je pas mooie tv.quote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het echt zonder mods.
Zou wel paar mensen er sowieso bij willen hor. Sowieso Stijn
Stijn buiten z'n comfortzone wordt 'juist' prachtige tvquote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is niet gemeen genoeg beter GGMM en HMF dan krijg je pas mooie tv.
Al zal het na een minuut of 10 toch wel alleen maar kanker dit kanker dat zijn over en weer
Nu je het zegt Stijn kan inderdaad best Asperger hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn buiten z'n comfortzone wordt 'juist' prachtige tv
Denk dar je dan echt zo'n soort vieze vuile rotmof-Kees krijgt
quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
Stijn is niet gemeen genoeg beter GGMM en HMF dan krijg je pas mooie tv.
Dat was toch al algemeen bekend?quote:Op maandag 22 december 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu je het zegt Stijn kan inderdaad best Asperger hebben.
Stijn maakt van alles en iedereen analyses moet je maar een x opletten.
Als je simpelweg vraagt wie hij denkt dat er kampioen gaat worden krijg je gelijk een of andere heel verhaal met allerlei aspecten die er niets mee te maken hebben er gratis bij.
Hij leest ook alles na wat iedereen zegt over hem dus dit gesprek zal nog wel een staartje krijgen over een week of tweequote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was toch al algemeen bekend?
Denk dat Stijn de eerste is die dat toegeeft
Nog niks gehoord van het Polenmeldpunt Elan, maar Nederlanders werken dan ook niet zo hard.quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leest ook alles na wat iedereen zegt over hem dus dit gesprek zal nog wel een staartje krijgen over een week of twee.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niks gehoord van het Polenmeldpunt Elan, maar Nederlanders werken dan ook niet zo hard.
ja in bruikleen he als echte profiteurquote:
Ik werk dan ook niet zo hard.quote:Op maandag 22 december 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
O en je bent zelf een Nederlander!
zo
koop sws geen volkswagen echt kutkwaliteit vergeleken met audi.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in bruikleen he als echte profiteur
maar denk dat ik binnekort eigen koop man weer, nadat mn vorige dus vorig jaar total loss was.
mja audi sowieso te duur om te kopen voor mij als schooierquote:Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
koop sws geen volkswagen echt kutkwaliteit vergeleken met audi.
Niks mis met Asperges. Behalve die smerige lucht bij het pissenquote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leest ook alles na wat iedereen zegt over hem dus dit gesprek zal nog wel een staartje krijgen over een week of twee![]()
Zijn leuke wagens van die 240's (srs)quote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet eigenlijk volvo en dan dit nummer pompen
quote:Op maandag 22 december 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn leuke wagens van die 240's (srs)
Moet je opletten over 25 jaar betaal je er 40k voor zijn het populaire oldtimers opeens
Ligt er aan ben je handigquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
pff oudere audis zijn ook nog flink duur kutleef
pffff sterkte voor haarquote:Op maandag 22 december 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
Mijn sissa is uit met haar vriend had net osso gekocht alles
Zag hier laatst kaolo zieke cayenne rijden met Pools kenteken. Zat iemand van mijn leeftijd in.quote:Op maandag 22 december 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
zie hier in NL trouwens echt veel oude Audi's rijden met Pools kenteken
beetje eigen schuld man is veel te feministische nu zegt ze ja hij is agressief whahaquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag hier laatst kaolo zieke cayenne rijden met Pools kenteken. Zat iemand van mijn leeftijd in.
BIG MONEY SPENDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |