Nog niks gehoord van het Polenmeldpunt Elan, maar Nederlanders werken dan ook niet zo hard.quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leest ook alles na wat iedereen zegt over hem dus dit gesprek zal nog wel een staartje krijgen over een week of twee.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niks gehoord van het Polenmeldpunt Elan, maar Nederlanders werken dan ook niet zo hard.
ja in bruikleen he als echte profiteurquote:
Ik werk dan ook niet zo hard.quote:Op maandag 22 december 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
O en je bent zelf een Nederlander!
zo
koop sws geen volkswagen echt kutkwaliteit vergeleken met audi.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in bruikleen he als echte profiteur
maar denk dat ik binnekort eigen koop man weer, nadat mn vorige dus vorig jaar total loss was.
mja audi sowieso te duur om te kopen voor mij als schooierquote:Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
koop sws geen volkswagen echt kutkwaliteit vergeleken met audi.
Niks mis met Asperges. Behalve die smerige lucht bij het pissenquote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leest ook alles na wat iedereen zegt over hem dus dit gesprek zal nog wel een staartje krijgen over een week of twee![]()
Zijn leuke wagens van die 240's (srs)quote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet eigenlijk volvo en dan dit nummer pompen
quote:Op maandag 22 december 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn leuke wagens van die 240's (srs)
Moet je opletten over 25 jaar betaal je er 40k voor zijn het populaire oldtimers opeens
Ligt er aan ben je handigquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
pff oudere audis zijn ook nog flink duur kutleef
pffff sterkte voor haarquote:Op maandag 22 december 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
Mijn sissa is uit met haar vriend had net osso gekocht alles
Zag hier laatst kaolo zieke cayenne rijden met Pools kenteken. Zat iemand van mijn leeftijd in.quote:Op maandag 22 december 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
zie hier in NL trouwens echt veel oude Audi's rijden met Pools kenteken
beetje eigen schuld man is veel te feministische nu zegt ze ja hij is agressief whahaquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag hier laatst kaolo zieke cayenne rijden met Pools kenteken. Zat iemand van mijn leeftijd in.
BIG MONEY SPENDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |