True story! Als het er nou afblijftquote:
Ja. Had ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef Qwea het volgende:
Holy shit. Crunch had jij van die xplode ook tintels in je gezicht? Men ik voel me vet scherp!
Wordt aan gewerktquote:Op maandag 22 december 2014 14:00 schreef sandertjuh het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd naar die xplode PWO
De tering. Alsof ik zweef! Ik ben afk. Laat straks wel wetenquote:Op maandag 22 december 2014 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Had ik ook
Valt bij jou dus ook goed
Succes in de gym, nieuw record zetten?
Herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2014 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tering. Alsof ik zweef! Ik ben afk. Laat straks wel wetenbye
Jaaaa! Gast die langsliep goedkeurend: ziet er goed uit!!!quote:
Ja dat zeggen mensen wel, maar niet altijd lineair met wanneer/hoeveel je bent afgevallenquote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn moeder is aan het afvallen en is nu 16 kilo afgevallen. Ze is heel teleurgesteld dat mensen niet uit zichzelf zeggen dat ze zien dat ze erg is afgevallen. Ik zei dat mensen dat niet zomaar doen, want dat durven ze niet echt, maar dat het niet betekent dat ze het niet zien (want het is echt wel goed te zien).
Ze denkt dat ik geen gelijk heb dat mensen dat niet durven te zeggen, want 'het is toch iets positiefs'? Wat is jullie ervaring daarmee? Vragen mensen snel uit zichzelf of je afgevallen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |