Nu jij nog.quote:Op maandag 22 december 2014 12:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dolblij opende ik dit topic
wat een deceptie
Dat jij zo dom ben, daar kan ik niks aan doen. Ga geen extra moeite voor je doen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een topic openen?
Wat zeg je nou? wees nou eens duidelijk, kneus
Saigon Groningen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goede saus wel.
Gebruik 'm vaak bij de Vietnamees op mijn loempia
Wel een topusertje ditquote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef GeileDonder het volgende:
[..]
Dat jij zo dom ben, daar kan ik niks aan doen. Ga geen extra moeite voor je doen.
Genoeg tijd om topics te openen gelukkigquote:Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik geef je twee dagen, maximaal.
Ga naar buiten! Geniet van de korte tijd die je nog te leven hebt!quote:Op maandag 22 december 2014 12:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Genoeg tijd om topics te openen gelukkig
en ik haal de kerst niet, bedankt voor deze opbeurende woorden
Yes ! Die heeft wel lekkere Loempia's, maar die op Sontweg staat heeft ookwel goede.quote:
Hij wil dat je dood gaat.quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een topic openen?
Wat zeg je nou? wees nou eens duidelijk, kneus
Kwaliteit hebben ze daar.quote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes ! Die heeft wel lekkere Loempia's, maar die op Sontweg staat heeft ookwel goede.
38 jaar zijn en dan op FOK! rondhangenquote:Op maandag 22 december 2014 12:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wel een topusertje dit
Schoolvakanties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |