Ik snap deze zin niet. Kun je je verduidelijken?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.
Dat is mooi om te horen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Frits.
Prima hoor, niks mis mee
Mooi mooi. Ja hier ook, die kut kerst komt er weer aan he, dan moet 't met iedereen wel goed gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.
[..]
Prima, ja. Met jou ook?
Ik heb 3 uur geslapen vannacht. Beter laat je me met rust.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet. Kun je je verduidelijken?
Ik ook, en ik ben net zo scherp als altijd, GGMM.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur geslapen vannacht. Beter laat je me met rust.
Ja, dat is in jouw geval ook niet zo moeilijk. Veel meer kon je niet dalen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben net zo scherp als altijd, GGMM.
Stijn, serieus. Het was niet extreem goed, maar ik heb sinds lange tijd weer een wedstrijd gezien waarvan ik gewoon vanaf de eerste minuut wist dat we hem gingen winnen. Dat het niet de vraag was of, maar met hoeveel we gingen winnen. Dat had ik tegen Twente thuis trouwens ook wel een beetje. Lekker gevoel is dat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Lans.
Weer genoten van een STABIEL PSV?
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is in jouw geval ook niet zo moeilijk. Veel meer kon je niet dalen.
quote:
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Denswil-fan toch?
Go Ahead is ook niet zo'n uitdaging, hé.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn, serieus. Het was niet extreem goed, maar ik heb sinds lange tijd weer een wedstrijd gezien waarvan ik gewoon vanaf de eerste minuut wist dat we hem gingen winnen. Dat het niet de vraag was of, maar met hoeveel we gingen winnen. Dat had ik tegen Twente thuis trouwens ook wel een beetje. Lekker gevoel is dat.
Gewoon zoveel mogelijk PSV ontwijken, wanneer het maar kan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar het voetbal wat Schreuder speelt is enorm dodelijk voor de spelers die FC Twente in hun elftal heeft.
VBL natuurlijk. Al hoewel, Chelsea is net darts, afwachten afwachten, en dan 3 keer scoren, 180, ditdat zus zoquote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond Chelsea - Stoke betonvoetbal of Darts, stijn.
Alleen kijken als baas costa speelt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelen naar je mogelijkheden. Ik word naar van die tweemanscontroleurs op het middenveld. Doe dat alleen als dat daadwerkelijk goed voor je elftal is, zoals bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.
Ik zeg niets.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik respecteer je mening Stijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
GGMM is in het topic.
Ik zal het niet meer doen dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jouw mening ook, alleen hoef je dat niet op elk moment te verkondigen.
Groetjes van mij.
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |