SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 23-12-2014 14:53:40 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je voor de grap eens kijken naar het parcours in Las Vegas, das nog veel ergerquote:Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die Brabantse wal is nog raarder met een aantal keren hetzelfde stuk.![]()
Gelukkig is het dan donker...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is nooit donker in Vegas.quote:Op maandag 22 december 2014 09:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken naar het parcours in Las Vegas, das nog veel erger![]()
Gelukkig is het dan donker...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@Nikky en Qwea ( en Zoz? ) : welkom!
Als je nu je training loopt met een HR van om en nabij 170 dan loop je te hard. Doet bijna iedere beginner en ik dus ook. In den beginnevond ik ook dat ik toch niet zo laaaangzaaam * gaap * kon lopen en het zag er nog eens niet uit ook! Probeer de praat test. Als je gewoon een conversatie kunt houden tijdens het lopen dan zit je goed.
![]()
Welkom nikky en welkom terug (toch?) Qwea! Goed gelopen Q!!!
En uhhh verder hoi en goedemorgen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja dat is het hele idee van 's avonds lopen natuurlijk: "look at the pretty lights"quote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is nooit donker in Vegas.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lopen op lage hartslagquote:Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef Liesje68 het volgende:
@Nikky en Qwea ( en Zoz? ) : welkom!
Als je nu je training loopt met een HR van om en nabij 170 dan loop je te hard. Doet bijna iedere beginner en ik dus ook. In den beginnevond ik ook dat ik toch niet zo laaaangzaaam * gaap * kon lopen en het zag er nog eens niet uit ook! Probeer de praat test. Als je gewoon een conversatie kunt houden tijdens het lopen dan zit je goed.
![]()
Dat je 7km weg loopt en 3 uur erna jezelf afvraagt of je wel geweest bent of hebt liggen dromen. Want nergens last vanTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik formuleerde het wat ongelukkig, ik loop ook in Amersfoort. Maar wel de HM, ik kan dus één rondje meelopen en een tour geven. En ach, het tweede rondje is toch hetzelfde en dan weet je alles dus al.quote:Op maandag 22 december 2014 09:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geweldig dat jij je HM hebt omgezet naar de Hele.Nu ga ik me ook inschrijven lekker gezellig met jou mee lopen en een tour krijgen.
![]()
Ik zou wel bijna gaan twijfelen, ik heb gewoon geen last van de HM van gisteren.![]()
Goed, ik voel wel in mijn bovenbenen dat ik heb gelopen. Maar dit is de eerste HM dat ik de dag erna gewoon pijnvrij en soepel de trap afloop. Maar ik heb me voorgenomen om in 2015 nog geen M te lopen, dat lijkt me een mooi streven voor 2016.![]()
Gisteren na een week rust pijnvrij een rondje gelopen. M'n challenge ga ik dus wel halen. Ben ik erg blij mee, want het voelde vorige week niet goed, eigenlijk. Een week zo weinig mogelijk belasten heeft gelukkig haar vruchten afgeworpen.
Om dat te vieren, wat voer voor de OP:
1
2[b]3 januari 2015 - [url=http://www.newyearsrun.nl/]New Year's Run (Giessen)[/url][/b]
[*] Hinder - 10 km
1
2[b]18 januari 2015 - [url=http://avwaterweg.nl/avw-evenementen/ruitenburghalve-2015]Ruitenburg Halve (Maassluis)[/url][/b]
[*] Hinder - HM
1
21 februari 2015 - Midwinter Marathon (Apeldoorn)[/b]
[*] Hinder - 25 kmGet stoned![]()
Dat je hartslag de eerste weken wat meer piekt lijkt me inherent aan conditie opbouwenDe 'praattest' geldt voor tijdens een langzame duurloop en niet voor elke vorm van training.
![]()
True.quote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef Quoi het volgende:
Dat je hartslag de eerste weken wat meer piekt lijkt me inherent aan conditie opbouwenDe 'praattest' geldt voor tijdens een langzame duurloop en niet voor elke vorm van training.
Maar daar Nikky en Zoz beide net begonnen zijn zal het overgrote deel van de training in het ' jog ' deel vallen waar mijn opmerking voor geldt...
![]()
Welkom Nikky![]()
Tjonge, wat waaide het hard zaterdag! Werd af en toe door een windstoot gewoon naast de weg geblazen. Toch 21,2km gelopen en daarmee mijn langste loop van het jaar (mijn halve marathon wedstrijd was op de garmin ook echt precies 21,1km). Superblij dus!
Een een grote duim voor iedereen die met dit onstuimige weer er toch uit gaat![]()
![]()
Voor mij is dit eigenlijk nooit vanzelfsprekend geweest, dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn..![]()
Ik denk dat je 2015 toch een hele looptquote:Op maandag 22 december 2014 10:18 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik formuleerde het wat ongelukkig, ik loop ook in Amersfoort. Maar wel de HM, ik kan dus één rondje meelopen en een tour geven. En ach, het tweede rondje is toch hetzelfde en dan weet je alles dus al.![]()
Ik zou wel bijna gaan twijfelen, ik heb gewoon geen last van de HM van gisteren.![]()
Goed, ik voel wel in mijn bovenbenen dat ik heb gelopen. Maar dit is de eerste HM dat ik de dag erna gewoon pijnvrij en soepel de trap afloop. Maar ik heb me voorgenomen om in 2015 nog geen M te lopen, dat lijkt me een mooi streven voor 2016.![]()
![]()
Ik heb eerder groepen van niet, maar het kriebelt wel. De hele staat absoluut op mijn bucket list. Mijn plan was om in 2014 één HM te lopen (check), in 2015 een aantal (voorlopig twee in de planning in het eerste half jaar) en dan eens na te denken over een M in 2016. Maar als ik lekker blijf trainen en ik kan de tijd er voor vrijmaken, wie weet....quote:Op maandag 22 december 2014 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2015 toch een hele loopt![]()
![]()
Kan inderdaad. Daar kunnen we alleen maar naar raden. Ik zie ook best vaak van die snelle kamikaze-evy's op straat lopenquote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
True.Maar daar Nikky en Zoz beide net begonnen zijn zal het overgrote deel van de training in het ' jog ' deel vallen waar mijn opmerking voor geldt...
![]()
![]()
Eind van de middag ben ik van plan om een kilometer of 10 te gaan lopen. Ben benieuwd met die wind
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Ik heb net mijn eerste schaatsles gehad (morgen en overmorgen de rest van de vakantiecursus) en het was nog niet makkelijk om de slag te doen die de meester wilde. "Je moet naar de zijkant, je bent nu aan het hardlopen"Maar ik maak vorderingen, de slag is nu goed en ik kan 'bijna' pootje over.
![]()
Wat een wind staat er weerNiet echt handig bij hardlopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gistermiddag rustig aan 2km gelopen.
Ging stabiel en zelfs het idee dat ik verder had gekund, toch maar verstandig geweest en rustig terug gelopen.
Tot nu toe pijnloos en geen klachten er aan over gehouden dus kan ik het rustig verder opbouwen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Cool! Jaap Eeden baan?quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb net mijn eerste schaatsles gehad (morgen en overmorgen de rest van de vakantiecursus) en het was nog niet makkelijk om de slag te doen die de meester wilde. "Je moet naar de zijkant, je bent nu aan het hardlopen"Maar ik maak vorderingen, de slag is nu goed en ik kan 'bijna' pootje over.
Voor mij staat over een aantal dagen mijn eerste skiles op het programma![]()
![]()
Ik heb waanzinnige pijn in mijn kuiten(maar geen last van mijn knie!
)
SPOILER: geen charmante foto's zoals bij de 7^^ want ik was kapot zo vlak voor de finish maar ik zweef wel als een malle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Serinde het volgende:
Ik heb waanzinnige pijn in mijn kuiten(maar geen last van mijn knie!
)
Je zweeft!SPOILER: geen charmante foto's zoals bij de 7^^ want ik was kapot zo vlak voor de finish maar ik zweef wel als een malle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: