ik ga je eerdt koelbloedig vermoorden wanneer ik klaar ben met ons huwelijkquote:
oeh ook wel verleidelijkquote:
You sound darkquote:Op maandag 22 december 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga je eerdt koelbloedig vermoorden wanneer ik klaar ben met ons huwelijk
[..]
oeh ook wel verleidelijk
Zolang het tijdens de seks is vind ik het goed.quote:Op maandag 22 december 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga je eerdt koelbloedig vermoorden wanneer ik klaar ben met ons huwelijk
heb je gone girl gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zolang het tijdens de seks is vind ik het goed.
Neeeeeee. Iedereen heeft het erover. Gisteren begon Crip, en vandaag de rest van dit topic... Begin nu wel nieuwsgierig te worden.quote:
Ohhh haha omdat je dat zei dacht ik dat je ergens naar refereerde wat ik misschien gemist zou hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 02:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Neeeeeee. Iedereen heeft het erover. Gisteren begon Crip, en vandaag de rest van dit topic... Begin nu wel nieuwsgierig te worden.
jij met je principesquote:Op maandag 22 december 2014 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ej, niet gaan spoilen hè; ik heb 'm nog niet gezien.
Nee hoor. Als je me gaat vermoorden lijkt het me gewoon fijn als je het doet op een moment dat ik in een staat van euforie verkeer.quote:Op maandag 22 december 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh haha omdat je dat zei dacht ik dat je ergens naar refereerde wat ik misschien gemist zou hebben.
Nee dat plezier gun ik je niet.quote:Op maandag 22 december 2014 02:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je me gaat vermoorden lijkt het me gewoon fijn als je het doet op een moment dat ik in een staat van euforie verkeer.
Binnenkort ben je weer Ottomaan.quote:Op maandag 22 december 2014 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee bro, Turk tot het graf.
cCc
Wowowow. Echt ijs en ijskoud ben jij hè. Net een Jägermeister.quote:Op maandag 22 december 2014 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat plezier gun ik je niet.
Hmm. Ja, wel met één extra ijsblokje erin gaarne.quote:Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow. Echt ijs en ijskoud ben jij hè. Net een Jägermeister.
Een vergiftigd ijsblokje ja. Ik maak jou gewoon eerst koud!quote:Op maandag 22 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Ja, wel met één extra ijsblokje erin gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnenkort ben je weer Ottomaan.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een vergiftigd ijsblokje ja. Ik maak jou gewoon eerst koud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rawrrrr. Daar ben ik niet vies van.
Wel van alcohol trouwens, dus daar kun je wel vergif in doen maar dat zal nooit in mijn lichaam geraken, mijn waerde Deuce.
Waar ben je niet vies van?quote:Op maandag 22 december 2014 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Rawrrrr. Daar ben ik niet vies van.
Wel van alcohol trouwens, dus daar kun je wel vergif in doen maar dat zal nooit in mijn lichaam geraken, mijn waerde Deuce.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar ben je niet vies van?
En waarom wil je er dan eentje hebben (Jägermeister)? Echt hè, vrouwen.. Eerst vragen om een drankje en daarna zeggen dat je geen alcohol drinkt...
Nu ben je me ¤3,50 schuldig.
#tattaVerzin zelf maar waarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou sorry hoor, je mag het drankje zelf opdrinken wt is het probleem dan.![]()
Ik drink zelf ook geen alcohol.quote:Op maandag 22 december 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verzin zelf maar waarvan.
Nou sorry hoor, je mag het drankje zelf opdrinken wt is het probleem dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |