SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dit is mijn leedquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Deuce92 het volgende:
Weet je zeker dat je niet drinkt, Kb?
soms heb ik van die momenten dat ik terugval in die dingen jaquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij luistert te vaak hetzelfde bby
quote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit is mijn leed
[..]
soms heb ik van die momenten dat ik terugval in die dingen ja
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]oh vergeten liedjes weer horen.
DEZE HOOR JE DAAR VAAKKkkkkkkkquote:Op maandag 22 december 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister ook radio 2, in mijn vrije tijd.
Die mongolen praten te veel. Srs. VOORAL IN DE OCHTEND.quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef Landysh het volgende:
Op werk wisselen ze om de maand 538 en radio 2 af. Radio 2.![]()
Die koppen van die oudjes wanneer 538 er weer opstaat.![]()
quote:
Beetje. NIet te veel sowieso. Wel heel vaak wakker worden met Queenquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die mongolen praten te veel. Srs. VOORAL IN DE OCHTEND.
Slam FMquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus eigk altijdquote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nooit gehoord tho.. ik luister vaak op zaterdag- en zondagochtend en -middag en 's avonds. En door de weeks 's morgens en 's avonds.
Ze draaien ook Turkse muziekquote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat valt buiten mijn genre. Ik kan die shit niet meer aanhoren.
donder opquote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef waxxx het volgende:
NWS / Erdogan: 'Voorbehoedsmiddelen gebruiken is verraad'
Zijn jullie trots dat die idioot de baas is in jullie land?
Ja, daar klagen ze ook over. Maar ik vind de muziek op radio 2 tien keer niks.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Turken moeten doorgaan met het kweken van kinders met hun superzaad. Dit mede om het aantal nummer 1 Turken hoog te houden, straks nemen de Koerden het over.quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef waxxx het volgende:
NWS / Erdogan: 'Voorbehoedsmiddelen gebruiken is verraad'
Zijn jullie trots dat die idioot de baas is in jullie land?
ik ben geen turkquote:
Shantel.quote:Op maandag 22 december 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
Deze wil ik graag even aanvragen, omdat ik hier mijn reet flink op heb lopen schudden in het jaar 2008 te Medusa. 10 dagen Didem was 8 dagen Medusa.
In 8 dagen heb ik 1000 euro opgemaakt aan uitgaan, drank en eten![]()
Welk mijn dikste dikste vakantie ever. Vooral toen ik de portier van Medusa een nee kon verkopen.
Genclikkkkkkkkkkkkkk![]()
Throwback Monday. Ja toch.
Dat is juist goedquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben geen turk
ik weet niet wat erdogan uitvoert
kan me eigenlijk ook geen flikker schelen, moeten ze zelf weten daar in turkije, snap niet waarom NL zich zo druk maakt om alles wat er in het buitenland gebeurt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |