Erg dun ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze is wel erg dun, iets voller was mooier geweest denk ik.
Dat is toch niet dun?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, gewoon zo atletisch.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn onzekerheid kent geen grenzen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.quote:
niks mis mee. Ligt aan de fotoquote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat zie k niet. Zie een goed lichaam. Alleen die ogen ...
Moet je komen dan joh, met je hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |