Als ze zelfs voor een bezoekje aan een aardbeienfarm een gids inhuren, dan blijf ik het ook apart vinden dat ze voor deze spontane wandeling gekozen hebben zonder gids, briefje en contact met thuis.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef jackie12 het volgende:
Dat was mijn stelling ook altijd.
Waarom wel een gids voor de aardbeien maar niet voor de Pianista.
Nu denk ik nog steeds dat er een reële kans bestaat dat ze niet alleen zijn gegaan maar ik denk wel dat de aardbeien-toer niet alleen naar de aardbeienfarm gaan is. Ik denk dat het een toer is die ook langs koffieplantages ed gaat.
Wel vreemd dat er nergens iets over te vinden is behalve bovengenoemde link
Coffee tour ja, geen aardbeien daarquote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef jackie12 het volgende:
Als die Princesa op het kaartje ook de cafetaria is dan is er dus echt helemaal geen info te vinden over Finca las Princesas?
Edit- ik denk wel dat t m is. je kunt volgens de review ook een koffie tour doen
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
Waarschijnlijk kan dat niet zonder gids, iedereen kan toch ook niet zomaar tussen de gewassen door struinen en de apparatuur op zo'n farm. Voor alle coffee tours moet je ook een gids huren.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze zelfs voor een bezoekje aan een aardbeienfarm een gids inhuren, dan blijf ik het ook apart vinden dat ze voor deze spontane wandeling gekozen hebben zonder gids, briefje en contact met thuis.
Als ik een tour boek bij een bioboerderij of brouwerij, hoe klein of groot ook dan boek ik die rechtstreeks en niet via een tussenpersoon of gids. Op gezette tijden geven deze dan rondleidingen en zorgen zijzelf voor begeleiding. Misschien is dat daar gebruikelijk. Groot kan die aardbeienfarm niet zijn, deze had dan toch gevonden moeten worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:12 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan dat niet zonder gids, iedereen kan toch ook niet zomaar tussen de gewassen door struinen en de apparatuur op zo'n farm. Voor alle coffee tours moet je ook een gids huren.
Dan heb je daar wel te maken met de taal, spreekt iedere toerist goed genoeg spaans om zelf te boeken? Die aardbeienboer zal geen talen gestudeerd hebben. En ook voor de rondleiding zit je met de taal dan. Dus lijkt een gids meer voor de hand te liggenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ik een tour boek bij een bioboerderij of brouwerij, hoe klein of groot ook dan boek ik die rechtstreeks en niet via een tussenpersoon of gids. Op gezette tijden geven deze dan rondleidingen en zorgen zijzelf voor begeleiding. Misschien is dat daar gebruikelijk. Groot kan die aardbeienfarm niet zijn, deze had dan toch gevonden moeten worden.
logisch! niet aangedachtquote:Op woensdag 24 december 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dan heb je daar wel te maken met de taal, spreekt iedere toerist goed genoeg spaans om zelf te boeken? Die aardbeienboer zal geen talen gestudeerd hebben. En ook voor de rondleiding zit je met de taal dan. Dus lijkt een gids meer voor de hand liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/Boquete.Indians?fref=photoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:31 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat ik wel gevonden heb is dit, 2e rij van onder 3e logo van links staat op: Las princesas de las fresas of te wel de prinsessen van de aardbeien maar kan er geen finca van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/Boquete.Indians?fref=photoVerkooppunt in het dorp met een boerderij in het buitengebied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)170781293477?fref=ts
kom dan toch weer bij onze vrolijke vriend
ff uit nieuwsgierigheid, hoe link jij de vrolijke vriend aan die fb pagina?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:50 schreef jackie12 het volgende:
Eindelijk! We hebben een mysterie opgelost!
Oke ik vermoed ook wel dat het m is maar bij elke zoekterm die ik met "fresas" icm Boquete in tik op google afbeeldingen of video's komt hij als eerste te voorschijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:04 schreef jackie12 het volgende:
Op FB ingetoetst Finca Las Princesas Boquete
- kwam toen op dit
https://www.facebook.com/(...)170781293477?fref=ts
Zag toen op het kaartje op FB
daarna Las princesas de las Fresas ingetoetst op google en kwam toen bij onze vrolijke vriend bij You Tube.
Ik heb een deja vu deja vu...:-)quote:
Chani is denk ik, een koosnaam voor Feliciano. Ciano=Chani.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee is niet te vinden. Daar zijn we driftig naar op zoek geweest. Kan zijn dat het anders heet, net als de gids in het filmpje.
Da's daar wel gebruikelijk, de tour die wij gedaan hebben vertrok ook vanuit het centrum bij zo'n "mini VVV". Je boekt volgens mij of vanaf zo'n "mini VVV" je tours of via je hotel. Volgens mij staan lang niet alle tours op Internet, ik heb in elk geval van veel dingen (waaronder de koffietour - idd verplicht met gids) alleen kleine foldertjes gezien/info vanuit hotel gekregen maar niks online kunnen vinden.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verkooppunt in het dorp met een boerderij in het buitengebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |