quote:
Jij bent de koning van de gifs en tieten dus denk dat jij daar wel beter in bent.quote:Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Het is pas echt een prima topic wanneer er tieten en toffe gifjes voorbij komen. Hup TS, werk aan de winkel!
Zo makkelijk kom je er niet van af.quote:Op zondag 21 december 2014 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent de koning van de gifs en tieten dus denk dat jij daar wel beter in bent.
Ik wil best een aantal kutposts best door de vingers zien, maar 40.000 worden me toch echt te veel. Het wordt me allemaal wat te gortigquote:
mijn doel is om dood te gaanquote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het leven heeft toch geen doel.
ik heb zelfs geen manboobsquote:
in ieder geval één doel wat ik wel haal, best wel trots danquote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan ga jij je doel behalen.
Meid toch.quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nog langer zelfs
Ik zie net dat ik al 10 jaar op FOK! zit
Ik heb mijn jubileum gemist
Heb je weer wat om je ouders te vertellen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef .sfinx het volgende:
[..]
in ieder geval één doel wat ik wel haal, best wel trots dan
die hebben dat doel al bereiktquote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je weer wat om je ouders te vertellen.
en er nog trots op zijn ook door zo'n topic te openenquote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het leven heeft toch geen doel.
Ik snap niet zo goed waarom je mij nu quote.quote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
en er nog trots op zijn ook door zo'n topic te openen!
Als je in de eeuwige krochten bent ben je toch al gestorven?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Monopoly het volgende:
TR gemaakt. TS neemt geen moeite om kwaliteit te leveren. Rommeltopic. Derhalve vertoon ik mij hier niet meer en hoop ik dat dit topic in de eeuwige krochten pijnlijk zal sterven.
Geef ts nog even.quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Monopoly het volgende:
TR gemaakt. TS neemt geen moeite om kwaliteit te leveren. Rommeltopic. Derhalve vertoon ik mij hier niet meer en hoop ik dat dit topic in de eeuwige krochten pijnlijk zal sterven.
Ik spoor nietquote:Op zondag 21 december 2014 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je mij nu quote.
Heb je al veel verzamelt?quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ik spaar geld voor de rest niks.
Hele gewaagde uitspraak Herr Von Hork.quote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS gaat hier enkel kwaliteit leveren, deze speciale jongen heeft soms echter wat tijd nodig
Nee niet echtquote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je al veel verzamelt?
Jaja.quote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nee niet echt
Maar 2015 word ik een rijke tatta.
Ik zie net dat TS offline is gegaan, verder geef ik ook niet echt een neuk meer om dit topic.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hele gewaagde uitspraak Herr Von Hork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |