Ja, precies. Het zit ook meer in de gedachte. Best een aanstekelijk nummer dus blijf lang hangen. Dan lijkt de tussentijd korter.quote:Op zondag 21 december 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij gisteren echt heeeeel veel gedraaid, maar dat was omdat het in dat dagoverzicht zat.
Was dat vorige jaar niet eat sleep rave repeat? Want dat is het enige wat ik kan herinneren qua muziek.quote:Op zondag 21 december 2014 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel werden themanummers afgelopen jaren vaker gedraaid.
Ik mag alleen daar shoppen?quote:Op zondag 21 december 2014 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij zou deze kiezen ?
http://www.akker.nl/aanbo(...)ntinental-gtc-40-v8/
xdquote:Op zondag 21 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van mads is langer.
Nee hoor, maar daar kijk ik nu toevalligquote:
Dit ja. Toen bijna na elk Corton-item, nu echt niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel werden themanummers afgelopen jaren vaker gedraaid.
Verbetering welquote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Toen bijna na elk Corton-item, nu echt niet.
Racoon toch?quote:Op zondag 21 december 2014 21:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Was dat vorige jaar niet eat sleep rave repeat? Want dat is het enige wat ik kan herinneren qua muziek.
Het is natuurlijk ook in eerste instantie radio, waar we toevallig naar zitten te kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef Strani het volgende:
Tja.. de DJ's kunnen moeilijk vrolijk blijven kijken tijdens een verhaal over een vermoord meisje. En heel anders kunnen die reportages niet want ze moeten geschikt zijn voor de radio.
Wat je ook doet: Er komt altijd wel kritiek. Give them a break, people.
Ik zou het nieuwste bruutste model kopen van 'mijn merk'quote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, maar daar kijk ik nu toevallig.
Shoes of Lightning ja. Moet zeggen dat ie toen niet ging vervelen, maar hij kwam wel een stuk vaker voorbij.quote:
Wel leuk, maar ik hou van offroadquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het nieuwste bruutste model kopen van 'mijn merk'
En dan nog 10 andere erbij
je kan ook niks zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die officier van Justitie: "Het is voor het goede doel waar Serious Request dit jaar voor is".
Juist. Bedankt voor het inlezen
Ik vind dit nummer ook leuker dan ik op voorhand gedacht hadquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Shoes of Lightning ja. Moet zeggen dat ie toen niet ging vervelen, maar hij kwam wel een stuk vaker voorbij.
Dat vond ik echt een prachtig nummer.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Shoes of Lightning ja. Moet zeggen dat ie toen niet ging vervelen, maar hij kwam wel een stuk vaker voorbij.
Voor off-road zou ik een buggy ofzo nemenquote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik hou van offroad. RR zou dus het beste zijn en daar hoort een aanhanger ook regelmatig bij
.
Werkt hier meestal goedquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker bier drinken en de problemen zijn opgelost. Fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |