Die beller vertelde een verhaal over een relatie ofzo, dus Domien met z'n gebrek aan voedsel haalt alles door elkaar.quote:
Past wel een beetje bij Domien.quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dit is Domien jingle is wel echt KUT
Domien > Gekdom, Giel, Roos.quote:
Ah, zo, ik dacht dat jij de weg kwijt wasquote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die beller vertelde een verhaal over een relatie ofzo, dus Domien met z'n gebrek aan voedsel haalt alles door elkaar.
Ik ben altijd de weg kwijt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo, ik dacht dat jij de weg kwijt was
Mooiequote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
moet straks het tweede kerstbalgaatje maar open
het loopt storm
Ik weet nog wel met die scheepslading onderbroeken van Jan Smit...quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
het loopt storm
Als het zo door gaat blijft er weinig van het huis over en zitten ze buitenquote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
het loopt storm
Straks gaat het sneeuwen, waait het allemaal naar binnen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als het zo door gaat blijft er weinig van het huis over en zitten ze buiten
Het heeft al gesneeuwd..quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaat het sneeuwen, waait het allemaal naar binnen.
Doet me aan mijn telefoontje met Ekstra Weekend denkenquote:
In de kerstboom hangen ?quote:Op zondag 21 december 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me aan mijn telefoontje met Ekstra Weekend denken
Ze vroegen wat ik met de EW Flessenopener ging doen
Het antwoord laat zich raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |