Henrieke en die dierenarts?quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Remzz het volgende:
Wie had die verschikkelijke city trip? 2/3 seizoen terug. Aardige vrouw dacht ik maar die man daar kon je helemaal niets mee. Was echt tenenkrommend om naar te kijken.
Dat bleek niet waar te zijn. Maar je bedoelt Leonie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef tralalala het volgende:
Ik wacht op die chick van vorig seizoen die er met de broer vandoor ging, hoe heet ze ook alweer?
Die in Parijs bedoel je! Geen idee wie dat wasquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Remzz het volgende:
Wie had die verschikkelijke city trip? 2/3 seizoen terug. Aardige vrouw dacht ik maar die man daar kon je helemaal niets mee. Was echt tenenkrommend om naar te kijken.
Watquote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef tralalala het volgende:
Ik wacht op die chick van vorig seizoen die er met de broer vandoor ging, hoe heet ze ook alweer?
Daar heb ik nog steeds natte droompjes van. Rarrrr.quote:
Henriekequote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die in Parijs bedoel je! Geen idee wie dat was
In dat Disneykopjequote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die in Parijs bedoel je! Geen idee wie dat was
Boer Bert?quote:Op zondag 21 december 2014 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
In dat Disneykopjedaar is nog een mooi gifje van
Owjaquote:
Die kerel moest toen belachelijk veel betalen voor een tekenking. Die teleurstelling op z'n gezichtquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Remzz het volgende:
Hun waren samen één grote teleurstelling.quote:Op zondag 21 december 2014 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die kerel moest toen belachelijk veel betalen voor een tekenking. Die teleurstelling op z'n gezicht
Hunquote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun waren samen één grote teleurstelling.
'Mens, ga toch koken.' Jurjen tegen Yvon.quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
"Het is een bloody shame!' aldus Jurjen
quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
"Het is een bloody shame!' aldus Jurjen
Wat een idioot was dat zegquote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef zoem het volgende:
En die boer uit Canada, hoe zou het daar mee zijn?
quote:
Ik hoop dat hij Happy is.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef zoem het volgende:
En die boer uit Canada, hoe zou het daar mee zijn?
Godver Cee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |