Geen idee nog. Hoop wel dattie beter is dan de eerste twee delen. Die vond ik lichtjes teleurstellend.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond. Wanneer ben je van plan te gaan?
Wel high frame rate kijken als je voor 3d gaat he, kijkt heel fijn
Is dat zo? Dat gaat toch sowieso omhoog als je adrenaline aan maakt? Door de spanning bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben in Mexico gebraaaaaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggrrrrrrrrrrrrraaaaaaaahhhh
Geen haat hoor. Het was maar een gebbetje in de traditie van Piet-hatelijkheden.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanwaar die haat duderinnetje?
Ia gewoon diezelfde lijn dus vrees dan teleurstelling voor jequote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee nog. Hoop wel dattie beter is dan de eerste twee delen. Die vond ik lichtjes teleurstellend.
oh sorry! Ik heb het ingeslikt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat we het kotsonderwerp nu wel afgesloten hadden.
+ 1. Maar vriendje wil graag naar deel 3, dus ik denk dat ik maar weer trouw meega.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee nog. Hoop wel dattie beter is dan de eerste twee delen. Die vond ik lichtjes teleurstellend.
Iehhhhh!quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oh sorry! Ik heb het ingeslikt.
Ooh, van die momenten dat je op de wc zit met een emmer tussen je knieen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Molo het volgende:
Kotsen met norovirus is mooiste. Projectiel kotsen en dan explosieve diarree krijgen
Oh. Nou ja, we zien wel. Ik ben wel enorm LOTR-fan namelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ia gewoon diezelfde lijn dus vrees dan teleurstelling voor je
Ja en dat dan op je werkquote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ooh, van die momenten dat je op de wc zit met een emmer tussen je knieen.
De rit van bijna drie kwartier naar huis was erg spannend zeg maarquote:
Ik ken dat soort spannende momenten wel. Ik heb een beste periode gehad dat ik iedere dag moest overgeven. 's Ochtends. Hoesten was kotsen zeg maar. Soms thuis als ik net wakker was, soms een uur nadat ik wakker was, op het schoolplein. Of in de bus. Of waar dan ook.quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
De rit van bijna drie kwartier naar huis was erg spannend zeg maar
Argh wat naar!quote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken dat soort spannende momenten wel. Ik heb een beste periode gehad dat ik iedere dag moest overgeven. 's Ochtends. Hoesten was kotsen zeg maar. Soms thuis als ik net wakker was, soms een uur nadat ik wakker was, op het schoolplein. Of in de bus. Of waar dan ook.
Altijd plastic zakjes bij me.
Mja, ik denk het. Lichamelijk hebben ze nooit wat kunnen vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef Molo het volgende:
Ik kots makkelijk, bij stress, bij voedselvergiftiging, bij ziekte.
Ach ja, is die rotzooi maar je lijf uit
Maar tijd achter elkaar is wel serieus mis, stressperiode ofzo?
Nondeju...quote:Op zondag 21 december 2014 23:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik denk het. Lichamelijk hebben ze nooit wat kunnen vinden.
Deze periode heeft ruim anderhalf jaar geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |