hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Op je hoede zijn? Ik zie ze regelmatig lopen met hun gluiperige oogjes. Het zijn toevallig ook vaak Nigerianen. Net zoals de Russische geheim agenten, die herken je ook meteen.
Hij is er zelf eentje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef SuperFood het volgende:
hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?
Ze lopen vaak met van die koelkoffers om organen te vervoeren.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?
misschien zit er bier in. hoe weet jij dat er organen in vervoerd worden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ze lopen vaak met van die koelkoffers om organen te vervoeren.
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien zit er bier in. hoe weet jij dat er organen in vervoerd worden.
ik kan je BNW van harte aanbevelen. het is een subforum op FOK en ik denk dat je je daar prima op je gemak gaat voelenquote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?
Nicetinfoilhatquote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?
idd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Op het Rembrandtplein hangen 600 camera's. Laat ze eens op die beelden kijken.
Midden in de nacht, zonder jas? Er is ook niet gepind en zijn GSM staat uit.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien wilde hij er zelf wel vandoor ?
Jeps. Het is nog steeds een optiequote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Midden in de nacht, zonder jas? Er is ook niet gepind en zijn GSM staat uit.
Ja, alles is nog mogelijk, maar echt aannemelijk is het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Het is nog steeds een optie
Dit dusquote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Mijn eerste gedachte is inderdaad dat hij in degracht gevallen is.
Zal de eerste niet zijn...
We hebben 't. Hij wordt as we speak geprobed door kleine mannetjes met grote ogen.quote:
Overduidelijk orgaanhandelaren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef fespo het volgende:
er is bekend dat hij vanuit de Escape rechtsaf is geslagen.
bron: http://www.sbs6.nl/video/(...)vermist-in-amsterdam
'Sorry meneer en mevrouw Grodem, maar ik moet u helaas mededelen dat we uw zoon opgeblazen en al uit een donker hoekje van een gracht hebben gedregd. Hij lag er toch al een flinke tijd gezien het feit dat zijn vlees al van zijn botten begon te rotten. We vermoeden dat hij met zijn straalbezopen harses van de brug gekankerd is, zo de gracht in, en op een hele vervelende manier aan zijn einde is gekomen gezien het feit dat er meer water in zijn longen zat dan dat de Zuiderzee ooit bevatte. Mijn oprechte deelneming.'quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet de eventuele slecht-nieuws-brenger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |