Op je hoede zijn? Ik zie ze regelmatig lopen met hun gluiperige oogjes. Het zijn toevallig ook vaak Nigerianen. Net zoals de Russische geheim agenten, die herken je ook meteen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch raar dat je nooit bent ontvoerd door orgaanhandelaren dan.
quote:Ook heeft Tore twee tatoeages, dobbelstenen op zijn rechterenkel en op zijn rechterkuit een gorillagezicht met hoed.
Je had je aluhoedje wel altijd bij je?quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef NiceHat het volgende:
Op je hoede zijn? Ik zie ze regelmatig lopen met hun gluiperige oogjes. Het zijn toevallig ook vaak Nigerianen. Net zoals de Russische geheim agenten, die herken je ook meteen.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
El_Matador gaat dit wel eventjes oplossen.
Iets teveel films gekeken?quote:Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef NiceHat het volgende:
In Amsterdam kan alles gebeuren. In de gracht donderen is nog wel het minste. Je kunt ook ontvoert worden door een bende orgaanhandelaren die je in een kamertje achteraf doodmaken en je organen verkopen aan de hoogste bieder.
hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Op je hoede zijn? Ik zie ze regelmatig lopen met hun gluiperige oogjes. Het zijn toevallig ook vaak Nigerianen. Net zoals de Russische geheim agenten, die herken je ook meteen.
Hij is er zelf eentje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef SuperFood het volgende:
hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?
Ze lopen vaak met van die koelkoffers om organen te vervoeren.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hebben ze je wel eens een kaartje gegeven dat ze orgaanhandelaar zijn of hoe ben je erachter gekomen?
misschien zit er bier in. hoe weet jij dat er organen in vervoerd worden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ze lopen vaak met van die koelkoffers om organen te vervoeren.
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien zit er bier in. hoe weet jij dat er organen in vervoerd worden.
ik kan je BNW van harte aanbevelen. het is een subforum op FOK en ik denk dat je je daar prima op je gemak gaat voelenquote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?
Nicetinfoilhatquote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat moeten die anderssprekenden anders in Amsterdam? Wiet roken zeker?
idd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Op het Rembrandtplein hangen 600 camera's. Laat ze eens op die beelden kijken.
Midden in de nacht, zonder jas? Er is ook niet gepind en zijn GSM staat uit.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien wilde hij er zelf wel vandoor ?
Jeps. Het is nog steeds een optiequote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Midden in de nacht, zonder jas? Er is ook niet gepind en zijn GSM staat uit.
Ja, alles is nog mogelijk, maar echt aannemelijk is het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Het is nog steeds een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |