De beelden zijn niet te zien. Slechts de woordvoerdster van de politie die verslag doet plus wat willekeurige beelden van de buurt daar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
dank je maar zit mobiel dus laat maar, kan anders wel filmpjes kijken.
dank je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De beelden zijn niet te zien. Slechts de woordvoerdster van de politie die verslag doet plus wat willekeurige beelden van de buurt daar.
Kan beiden. Er zit 2 uur tussen het verlaten van Escape tot de behandeling van het ambulancepersoneel. Als tijdstip van verlaten Escape klopt natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:43 schreef Downwards het volgende:
Zou hij na het verlaten van de Escape nog (flink) gezopen hebben of zou de verklaring van die vriend niet kloppen?
Ja daarom, in principe was er tijd zat om zich nog totaal lazarus te drinken. Ook als hij nog vrijwel nuchter was toen hij de Escape verliet. Je zou alleen wel verwachten dat andere horecabezoekers of personeel hem gezien zouden hebben dan. Tenzij hij buiten heeft gezopen, hoe onlogisch dat ook lijkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan beiden. Er zit 2 uur tussen het verlaten van Escape tot de behandeling van het ambulancepersoneel. Als tijdstip van verlaten Escape klopt natuurlijk.
niet geheel onlogisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, bezopen en eigenwijs en toch menen terug te moeten naar de Escape en daar dus nooit aankomen?
Als ie echt straal was en dat al was in Escape, dan vind ik het vreemd dat zijn maat hem heeft laten gaan en/of hem niet achterna is gegaan. Tenzij maat ook stront Lazarus was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja daarom, in principe was er tijd zat om zich nog totaal lazarus te drinken. Ook als hij nog vrijwel nuchter was toen hij de Escape verliet. Je zou alleen wel verwachten dat andere horecabezoekers of personeel hem gezien zouden hebben dan. Tenzij hij buiten heeft gezopen, hoe onlogisch dat ook lijkt.
beetje dronken + flinke kou heeft hem zwak gemaakt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ie echt straal was en dat al was in Escape, dan vind ik het vreemd dat zijn maat hem heeft laten gaan en/of hem niet achterna is gegaan. Tenzij maat ook stront Lazarus was.
De vraag is alleen hoe hij dat destijds beoordeeld heeft. Als die vriend aangeschoten was en Tore behoorlijk aangeschoten, maar niet lam, kan het zomaar zijn dat hij er geen enkel probleem in zag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ie echt straal was en dat al was in Escape, dan vind ik het vreemd dat zijn maat hem heeft laten gaan en/of hem niet achterna is gegaan. Tenzij maat ook stront Lazarus was.
2 uur is denk ik wat lang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan beiden. Er zit 2 uur tussen het verlaten van Escape tot de behandeling van het ambulancepersoneel. Als tijdstip van verlaten Escape klopt natuurlijk.
Dat kan idd, maar na een half uur nog niet terug zouden er toch vraagtekens moeten ontstaan. Je bent met zijn tweeën in een vreemde stad en hebt gezopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe hij dat destijds beoordeeld heeft. Als die vriend aangeschoten was en Tore behoorlijk aangeschoten, maar niet lam, kan het zomaar zijn dat hij er geen enkel probleem in zag.
ik wil ook wel weten wie die melding heeft gedaan dat hij hulp nodig had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:56 schreef fespo het volgende:
[..]
2 uur is denk ik wat lang.
3.15 am staat er nu op dat gezocht a4-tje. en 4 uur is de ziekenwagen geweest.
echt tijd om ze zwerven is er dus niet en hij is zeer vlakbij is gevonden.
Dat maakt het wel iets anders idd. Na een half uur of een uur zou ik toch iig ff poolshoogte gaan nemen buiten. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:56 schreef fespo het volgende:
[..]
2 uur is denk ik wat lang.
3.15 am staat er nu op dat gezocht a4-tje. en 4 uur is de ziekenwagen geweest.
echt tijd om ze zwerven is er dus niet en hij is zeer vlakbij is gevonden.
Hij zal de eerste uren ook wel gedacht hebben "dat het wel los zou lopen". Ik vind het alleen wel vreemd dat hij pas 16:00 naar de politie stapt. Je mag toch aannemen dat hem ergens in de nacht al duidelijk was geworden dat hij niet meer bereikbaar was per mobiel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar na een half uur nog niet terug zouden er toch vraagtekens moeten ontstaan. Je bent met zijn tweeën in een vreemde stad en hebt gezopen.
Dat ligt aan de toestand waarin een ieder verkeert, vind ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ach kom op, als volwassenen moet dat wel kunnen, je hoeft niet elkaars hand continue vast te houden als je gaat stappen.
Waarschijnlijk gewoon pech, we hebben allemaal wel eens in een gracht staan zeiken, helaas voor hem is dat hem misschien wel fataal geworden. Wel triest zo net voor de feestdagen.
Waarom? Beter dat ie op zijn nest gaat liggen en de volgende dag nuchter zelf zijn jas gaat zoeken. Ambulancepersoneel heeft het druk zat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:00 schreef megamandy het volgende:
En zou er dan ook vanuit het ambulance personeel niet zijn gevraagd of hij alleen was/waar hij vandaan kwam zonder jas? Beetje vreemd dat ze hem gewoon bij het hotel dumpen.
Zodat de vriend voor hem kan zorgen. Niet om een stomme jas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom? Beter dat ie op zijn nest gaat liggen en de volgende dag nuchter zelf zijn jas gaat zoeken. Ambulancepersoneel heeft het druk zat.
Apart iddquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij zal de eerste uren ook wel gedacht hebben "dat het wel los zou lopen". Ik vind het alleen wel vreemd dat hij pas 16:00 naar de politie stapt. Je mag toch aannemen dat hem ergens in de nacht al duidelijk was geworden dat hij niet meer bereikbaar was per mobiel.
waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil ook wel weten wie die melding heeft gedaan dat hij hulp nodig had.
Ze hebben geen tijd om die vriend op te sporen joh. Op zijn nest leggen en alles komt goed... in 99,9% van de gevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zodat de vriend voor hem kan zorgen. Niet om een stomme jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |