Dat maakt het wel iets anders idd. Na een half uur of een uur zou ik toch iig ff poolshoogte gaan nemen buiten. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:56 schreef fespo het volgende:
[..]
2 uur is denk ik wat lang.
3.15 am staat er nu op dat gezocht a4-tje. en 4 uur is de ziekenwagen geweest.
echt tijd om ze zwerven is er dus niet en hij is zeer vlakbij is gevonden.
Hij zal de eerste uren ook wel gedacht hebben "dat het wel los zou lopen". Ik vind het alleen wel vreemd dat hij pas 16:00 naar de politie stapt. Je mag toch aannemen dat hem ergens in de nacht al duidelijk was geworden dat hij niet meer bereikbaar was per mobiel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar na een half uur nog niet terug zouden er toch vraagtekens moeten ontstaan. Je bent met zijn tweeën in een vreemde stad en hebt gezopen.
Dat ligt aan de toestand waarin een ieder verkeert, vind ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ach kom op, als volwassenen moet dat wel kunnen, je hoeft niet elkaars hand continue vast te houden als je gaat stappen.
Waarschijnlijk gewoon pech, we hebben allemaal wel eens in een gracht staan zeiken, helaas voor hem is dat hem misschien wel fataal geworden. Wel triest zo net voor de feestdagen.
Waarom? Beter dat ie op zijn nest gaat liggen en de volgende dag nuchter zelf zijn jas gaat zoeken. Ambulancepersoneel heeft het druk zat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:00 schreef megamandy het volgende:
En zou er dan ook vanuit het ambulance personeel niet zijn gevraagd of hij alleen was/waar hij vandaan kwam zonder jas? Beetje vreemd dat ze hem gewoon bij het hotel dumpen.
Zodat de vriend voor hem kan zorgen. Niet om een stomme jas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom? Beter dat ie op zijn nest gaat liggen en de volgende dag nuchter zelf zijn jas gaat zoeken. Ambulancepersoneel heeft het druk zat.
Apart iddquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij zal de eerste uren ook wel gedacht hebben "dat het wel los zou lopen". Ik vind het alleen wel vreemd dat hij pas 16:00 naar de politie stapt. Je mag toch aannemen dat hem ergens in de nacht al duidelijk was geworden dat hij niet meer bereikbaar was per mobiel.
waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil ook wel weten wie die melding heeft gedaan dat hij hulp nodig had.
Ze hebben geen tijd om die vriend op te sporen joh. Op zijn nest leggen en alles komt goed... in 99,9% van de gevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zodat de vriend voor hem kan zorgen. Niet om een stomme jas.
Klopt, en hoe diegene normaal is met uitgaan. Als hij amper op zijn benen kan staan of een jongen is die nooit drinkt en net een aantal tequila achterover slaat dan is extra opletten wel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ligt aan de toestand waarin een ieder verkeert, vind ik.
ik vind het vreemder dat ambulance personeel hem voor de deur dropt, zonder te checken of die ingang wel open is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, en hoe diegene normaal is met uitgaan. Als hij amper op zijn benen kan staan of een jongen is die nooit drinkt en net een aantal tequila achterover slaat dan is extra opletten wel beter.
Maar normaal gesproken zijn jongens van 21 die redelijk wat uitgaan wel prima in staat zich te redden.
Ik heb het zelf ook heel vaak gehad met vrienden in het buitenland, je denkt als eerst iemand komt zo wel, op een gegeven moment ga je bellen, telefoon uit is 2 dingen of hij is naar het hotel terug of met een chick mee bv.
Kom je in het hotel en hij is er niet bel je niet gelijk de politie, je verwacht dat hij nog wel op duikt.
Word je wakker en hij is er niet en na informeren bij de lobby ook niks dan trek je uiteindelijk wel aan de bel. Zo is het hier ook gegaan denk ik.
Afspreken dat je sowieso bereikbaar bent is het beste waarschijnlijk, van te voren even telefoons opladen en klaar.
Maarja natuurlijk makkelijk praten zo achteraf, ik vind alleen niet dat die vriend veel te verwijten valt als hij gaat pinnen om de hoek en slechts een beetje dronken is.
Eens. Tenzij zwalkend en niet meer kapabel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, en hoe diegene normaal is met uitgaan. Als hij amper op zijn benen kan staan of een jongen is die nooit drinkt en net een aantal tequila achterover slaat dan is extra opletten wel beter.
Maar normaal gesproken zijn jongens van 21 die redelijk wat uitgaan wel prima in staat zich te redden.
Ik heb het zelf ook heel vaak gehad met vrienden in het buitenland, je denkt als eerst iemand komt zo wel, op een gegeven moment ga je bellen, telefoon uit is 2 dingen of hij is naar het hotel terug of met een chick mee bv.
Kom je in het hotel en hij is er niet bel je niet gelijk de politie, je verwacht dat hij nog wel op duikt.
Word je wakker en hij is er niet en na informeren bij de lobby ook niks dan trek je uiteindelijk wel aan de bel. Zo is het hier ook gegaan denk ik.
Afspreken dat je sowieso bereikbaar bent is het beste waarschijnlijk, van te voren even telefoons opladen en klaar.
Maarja natuurlijk makkelijk praten zo achteraf, ik vind alleen niet dat die vriend veel te verwijten valt als hij gaat pinnen om de hoek en slechts een beetje dronken is.
Ook dat ligt aan de toestand van die gozer of wellicht kregen ze een spoedmelding.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:10 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het vreemder dat ambulance personeel hem voor de deur dropt, zonder te checken of die ingang wel open is.
Ja precies, voor hetzelfde geldt is hij redelijk normaal die ambulance uitgegaan, koppig gaan dwalen en is het alsnog mis gegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook dat ligt aan de toestand van die gozer of wellicht kregen ze een spoedmelding.
Yup. Zware tijden voor die ouders en maat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja precies, voor hetzelfde geldt is hij redelijk normaal die ambulance uitgegaan, koppig gaan dwalen en is het alsnog mis gegaan.
Dat blijft koffiedik kijken vooralsnog.
Enige wat we nu wel zeker weten is dat de kans dat hij levend opduikt een heel stuk onwaarschijnlijker is dan dat hij ergens boven komt drijven, helaas.
Ongetwijfeld, al sluit ik niet helemaal uit dat die maat er meer van weet dan hetgeen hij nu loslaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup. Zware tijden voor die ouders en maat.
Ik ga slapen.
omdat hij misschien nog met iemand contact heeft gehad, dan kun je navragen of hij nog wat heeft laten wetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:07 schreef fespo het volgende:
[..]
waarom?
als er iemand op het Rembrandplein in elkaar zakt, dan zal dat toch gewoon een random persoon hebben gebeld.
het lijkt mij ook dat de tijd tussen Escape en ambulance niet relevant is.
hij is pas vermist vanaf het Mariot hotel.
"Dat dit kan.."quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat het in Amsterdam kan gebeuren.
Ik bedoel maar, Nederland, hoofdstad, rustig land, je zou dit absoluut niet verwachten hier.quote:
Het gebeurt dan ook niet elke dag, week, maand of jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik bedoel maar, Nederland, hoofdstad, rustig land, je zou dit absoluut iet verwachten hier.
Nee klopt, maar zelfs deze ene keer....quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook niet elke dag, week, maand of jaar.
Kan overal gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:20 schreef Skillstorm het volgende:
Nee klopt, maar zelfs deze ene keer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |